Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Bekijk resultaten enquête: Mag het Vlaams Belang in de Vlaamse regering ?
Ja 20 62,50%
Neen 12 37,50%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 11 mei 2005, 10:09   #1
de flandrien
Banneling

de flandrien's schermafbeelding

Standaard Vlaams Belang in Vlaamse regering.

Aangezien Verafstoot en zijn machtsgeile corrupte bende op federaal niveau tegen de wil van het volk aanblijft na het kiezersbedrog over B-H-V, zal het Vlaams Kartel nu echt moeten bewijzen dat ze het menen, dus geen stemming deze middag = val van de Vlaamse regering.

Dan roep ik de CD&V en NVA op om samen met het Vlaams Belang de krachten te bundelen tegen het franskiljonne paarse regime op federaal niveau, door samen de Vlaamse regering te vormen. Het Vlaams Kartel en het Vlaams Belang in de Vlaamse regering, zou het nog beter kunnen.

Dus vraag ik aan CD&V, NVA en Vlaams Belang neem u verantwoordelijkheid op en vorm een conservatieve flamingante regering waar de Vlamingen recht op hebben.

Poll: vooral aan de CD&V'ers en NVA'ers bedoeld, willen jullie het Vlaams Belang in de Vlaamse regering en zo de Vlaamse bevolking het beleid geven waar ze recht op hebben.

Laatst gewijzigd door de flandrien : 11 mei 2005 om 10:10.
de flandrien is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:13   #2
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Neen.

Vld buiten. Groen! d' er in.
Flandriar is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:14   #3
de flandrien
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Neen.

Vld buiten. Groen! d' er in.
Bent u CD&V'er of NVA'er, ik zou graag eens weten welke regering die achterban wilt ?

Laatst gewijzigd door de flandrien : 11 mei 2005 om 10:15.
de flandrien is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:16   #4
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de flandrien
Bent u CD&V'er of NVA'er, ik zou graag eens weten welke regering die achterban wilt ?
Op de moment nog n-va'er.
Flandriar is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:16   #5
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

God, ja, ze hebben misschien geluk dat ze BHV zo snel van tafel geveegd hebben, de kiezer zal wel snel vergeten, maar waren het nu verkiezingen geweest, cfr de dioxinecrisis en die idioten van Agalev. Dan wist ik wel welke partij een klein triomfje kon houden...

Al hoop ik dat de doorsnee vlaming niet te snel vergeet...
genehunter is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:23   #6
de flandrien
Banneling

Standaard

En democratisch dat dat forum hier is, je kan pas stemmen op een poll als je maar liefst 100 keer gepost hebt, pffff....

Natuurlijk zijn er misbruiken als ieder profiel onmiddelijk mag stemmen, maar kun je dat niet toelaten na een 30-tal postings ipv 100 ?
de flandrien is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:23   #7
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Alles is beter dan de verraders van VLD en SP.a. Hun plan was dus duidelijk om alles toe te geven aan de franstaligen en ondertussen BHV maar een heel klein stukje splitsen.

Guy en C° zijn Vlaanderen onwaardig. Puur voor de macht en het geld doen ze zo te zien alles. Zelfs het eigen volk als idioten beschouwen.
Geertje is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:31   #8
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het natuurlijk niet op Verhofstadt. Zijn verraad aan zijn eigen ideeen zijn legio. Leve de Burgermanifesten. Alleen vind ik persoonlijk dat er de laatste tijd enkel op hem wordt geschoten. Ik versta het wel, hij is eerste minister en bijgevolg wordt er het meest op hem geschoten.

Ik wil echter niet vergeten dat de problemen van werkloosheid, migrantenbeleid, veiligheid, enz... voornamelijk te wijten zijn aan SPa en vooral hun franstalige tegenhanger PS. Ik vind het jammer dat de meeste mensen nu de SPa vergeten - vooral door de houding van SPa in het dossier BHV - te vermelden als oorzaak van vele problemen binnen onze maatschappij.

Ik durf te stellen dat indien Verhofstadt niet met de SPa/PS had moeten samenwerken, hij wel goede dingen had kunnen realiseren. Maar of hij minder uit was geweest op de postjes, dat weet ik natuurlijk niet.

Mvg.
Oud 11 mei 2005, 10:39   #9
de flandrien
Banneling

Standaard

Natuurlijk niet alleen VLD dient afgestraft te worden ook SP.A, dat spreekt vanzelf.
de flandrien is offline  
Oud 11 mei 2005, 10:43   #10
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Ik zie het VB toch liever in de federale dan in de Vlaamse, zo kan je de Franstaligen nog wat meer dwarsliggen
instromaniac is offline  
Oud 11 mei 2005, 12:32   #11
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de flandrien
Natuurlijk niet alleen VLD dient afgestraft te worden ook SP.A, dat spreekt vanzelf.
Dat klopt, die twee partijen zijn de verraders van de Vlamingen.
daiwa is offline  
Oud 12 mei 2005, 07:08   #12
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter
God, ja, ze hebben misschien geluk dat ze BHV zo snel van tafel geveegd hebben, de kiezer zal wel snel vergeten, maar waren het nu verkiezingen geweest, cfr de dioxinecrisis en die idioten van Agalev. Dan wist ik wel welke partij een klein triomfje kon houden...

Al hoop ik dat de doorsnee vlaming niet te snel vergeet...
Wees maar gerust: het ligt niet aan BHV maar aan de aard van de VLD zelf. Het politiek personeel aldaar is van abominabele kwaliteit. Zij zorgen er zelf wel voor dat het volk kwader en kwader wordt. Het komende jaar zullen ze niet meer regeren, maar al hun tijd steken in overleven. Zelfs als ze BHV alsnog zouden splitsen, gaan ze zozeer liegen en bedriegen, dat ze bij de volgende verkiezingen een historisch pak slaag zullen krijgen.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 12 mei 2005, 07:20   #13
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Ik heb het natuurlijk niet op Verhofstadt. Zijn verraad aan zijn eigen ideeen zijn legio. Leve de Burgermanifesten. Alleen vind ik persoonlijk dat er de laatste tijd enkel op hem wordt geschoten. Ik versta het wel, hij is eerste minister en bijgevolg wordt er het meest op hem geschoten.

Ik wil echter niet vergeten dat de problemen van werkloosheid, migrantenbeleid, veiligheid, enz... voornamelijk te wijten zijn aan SPa en vooral hun franstalige tegenhanger PS. Ik vind het jammer dat de meeste mensen nu de SPa vergeten - vooral door de houding van SPa in het dossier BHV - te vermelden als oorzaak van vele problemen binnen onze maatschappij.

Ik durf te stellen dat indien Verhofstadt niet met de SPa/PS had moeten samenwerken, hij wel goede dingen had kunnen realiseren. Maar of hij minder uit was geweest op de postjes, dat weet ik natuurlijk niet.

Mvg.
De VLD had in 19999 natuurlijk de kans om samen met de toenmalige CV te reageren... Maar VHS moest dan opboksen tengen Dehaene voro het opremierschap... en hij verkoos de gemakkelijkste weg... De linksen...

Of dat hij de dioxynecrisis heeft misbruikt, wordt door velen aangenomen...

Maar, jaz, zolang men zijn burgerrechten niet afneemt, zullen we met hem moeten leven.... Voor de tegenstanders van de VLD zal dat nog wel best meevallen, gezien deze partji door onze premier (en de huidige top) wordt weggeblazen...
Dat de basis dat allemaal maar met lede ogen blijft aanzien, dat is iets onbegrijpelijks... Zij staan en erbij en kijken als kiekens zonder kop... En dat voor liberalen!
Chipie is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be