![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Dit is een tekst die ik verzonden heb per e-mail naar alle betrokkenen. De e-mail adressen vind u onderaan.
Iedereen kan naar eigen smaak of goesting aanvullingen of weglatingen doen. Als we allen blijven zitten en zeuren en kniezen schiet er niets meer op. Mijne Heren Gisteren woensdag was een zwarte dag voor ons land en voor de democratie. De perscommentaren waren deze morgen niet mals. Er is grote twijfel aan de slagvaardigheid en het moreel gezag van de huidige regering. De enige reden voor haar voortbestaan blijkt de schrik te zijn voor verkiezingen waarbij de VLD zou imploderen en Spirit niet meer zou bestaan. Op de VRT loopt op dit ogenblik een internetpeiling. Meer dan 10.000 mensen hebben op dit ogenblik geantwoord op de vraag " Moet deze regering het vertrouwen krijgen ? ". 77 % heeft negatief geantwoord. U hebt reeds meedere keren geregeerd tegen de wil van de meerderheid van de bevolking. Dit is anti-democratisch en versterkt alleen maar de anti- politieke gevoelens. Wij menen dat de enige correcte en democratische weg het uitschrijven is van nieuwe verkiezingen zodat de wil van de bevolking kan gerespecteerd worden. Wij hebben nood aan een regering die effectief 200.000 banen schept, die de loonlasten concreet en aantoonbaar verlaagt, die een duidelijk kader schept voor de financiering van de sociale zekerheid en niet huppelt van het ene tekort naar het andere. met vriendelijke groeten [font=Arial]Guy Verhofstadt [email protected][/font] [font=Arial]Bart Somers [email protected][/font] [font=Arial]Rik Daems [email protected][/font] [font=Arial]Jean marie De Decker [email protected][/font] [font=Arial] [/font] [font=Arial]Steve Stevaert [email protected] [/font] [font=Arial]Johan Vande Lanotte [email protected][/font] [font=Arial]Dirk Vandermaelen [email protected][/font] [font=Arial] [/font] [font=Arial]Geert Lambert [email protected][/font] [font=Arial]Bert Anciaux [email protected][/font] [font=Arial]Els Van Weert [email protected][/font] [font=Arial]Koen t’sijen [email protected][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
groet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Copy paste de meel adreskes dan gewoon in uwen outlook of eudora of andere al dan niet exotische mail client
![]() ik denk dat magda haar mailbox gaat ontploffen, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() De VRT enquête werd inmiddels afgesloten, en vervangen door een nieuwe vraag mbt tot de vlaamse regering.
11.886 mensen hebben inmiddels gereageerd op de vraag van de VRT als deze regering nog het vertrouwen mag krijgen van het parlement. Op zich zelf is dit een rekord aantal antwoorden en dit in tegenstelling met de algemene verspreide mening dat de mensen niet wakker liggen van BHV Ik denk eerder dat vele mensen denken dat de vaudeville moet stoppen die de politiek op dit ogenblik voorstelt. Die 11.886 mensen stellen meer voor dan de nep enquête van gva, en iets meer dan het ledenbestand van een aantal kleinere partijen in dit land. 76 % meent dat het parlement het vertrouwen niet kan geven aan deze regering en dat dus nieuwe verkiezingen nodig zijn. Ik vermoed echter dat er méér leeft bij de mensen. men is de beloftes van paars gewoon kots beu. Sabena, DHL, 4.500 banen weg omdat de franstaligen weigerden, belastingverlaging die een belofte blijft, loonkostenverlagingen die er niet komen, groeiende tekorten in de sociale zekerheid. Ik vermoed dat de mensen de paarse combinatie beu zijn. En zeer zeker zoals een krantencommnetator schreef: de stuurman. Men spreekt al over mars op Brussel en dat soort dingen meer. Ik heb de splitsing Leuven Vlaams gevoeld met het waterkanon en een preventieve hechtenis. Er was echter resultaat. Nu zijn er echter andere communicatiemiddelen. Gebruik uw e mail en gebruik uw democatrisch recht om uw vrije mening te uiten naar allen die u en die wij verkozen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een mars op Brussel is een oplossing, maar naar mijn inziens zou het meer uithalen om met een paar 100 of 1000 man voor de woning van Verhofstadt, Dewael, Stevaert en Co. te gaan kamperen. Hun laten voelen dat wij hen liever in hun woning dan in het Parlement hebben. Na een weekje huisarrest zullen ze wel anders piepen. Mvg.
Schild en vriend Laatst gewijzigd door Bitweiser : 12 mei 2005 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |