![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() www.nu.nl
TBILISI - De granaat die tijdens het bezoek van de Amerikaanse president Bush aan de Georgische hoofdstad Tbilisi werd gegooid, stond op scherp. Dat zei woensdag FBI-agent Brian Parman, aldus het Russische persbureau Interfax. Het incident had plaats toen Bush een menigte van meer dan 100.000 mensen toesprak op het vrijheidsplein. Volgens de FBI ontplofte de granaat niet omdat het projectiel eerst een meisje raakte waardoor de impact werd gedempt. Als de granaat was afgegaan waren veel mensen getroffen en niet alleen de Georgische en Amerikaanse president, aldus agent Parman. Eerder meldden de Georgische autoriteiten dat de granaat niet op scherp stond en ongevaarlijk was. Je vraagt je af hoe de FBI aan die informatie komt en waarom hun versie precies tegenovergesteld is aan De G. autoriteiten. Je kan dit bericht van de FBI als leugen afdoen net als de plotselinge ontkenning van het Pentagon deze week dat er op G. Bay geen Koran de plee in worden gegooid. Ze hebben daar in de USA zeker een departement voor leugens. |
![]() |
#2 |
|
![]() "B Guevara" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > www.nu.nl knip > Je kan dit bericht van > de FBI als leugen afdoen net als de plotselinge ontkenning van > het Pentagon > deze week dat er op G. Bay geen Koran de plee in worden > gegooid. Ze hebben > daar in de USA zeker een departement voor leugens. > Het zal wel een klein Koraantje zijn geweest. Mijn exemplaar 15cm breed, 21,5 cm hoog, 4 cm dik en naar schatting 1 kilo zwaar is met geen stokken door de plee te krijgen. Mijn experiment heeft me 590 oude belgische franks gekost (Fnac) en veel miserie. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Wed, 18 May 2005 22:16:45 GMT, "Lambert"
<[email protected]> wrote: >Het zal wel een klein Koraantje zijn geweest. Mijn exemplaar 15cm >breed, 21,5 cm hoog, 4 cm dik en naar schatting 1 kilo zwaar is >met geen stokken door de plee te krijgen. Mijn experiment heeft >me 590 oude belgische franks gekost (Fnac) en veel miserie. > oei oei en dan nog de rekening van het ruimerke ;:)ç�* |