![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Gelezen op www.n-va.be in hun programma : Nieuw-Vlaamse thema’s krijgen een antwoord vanuit een nieuw-Vlaams programma met duidelijke uitgangspunten: vrij en verantwoordelijk, complexloos Vlaams en open op de wereld, ongebonden en consequent…. Als unieke ongebonden partij, los van drukkingsgroepen, zuilen of financiële machten, is de Nieuw-Vlaamse Alliantie het syndicaat van het algemeen Vlaams belang. ... Ronduit en rechtlijnig, zonder taboes….Een aanbod gericht aan 6 miljoen Vlamingen om aan politiek te doen in functie van het algemeen Vlaams belang. Niet op basis van verpakking, holle retoriek of loze beloftes, maar op basis van inhoud en programma. De Nieuw-Vlaamse Alliantie is een aanbodpartij van en voor rechtlijnige mensen die doen wat ze zeggen, die woord houden....
Wie was die man ook al weer in de krant de Morgen (8 juni 2004) :"we willen dat de kieskring gesplitst wordt, VOOR we in een Vlaamse regering stappen" meer op http://deekodiver.skynetblogs.be deekodiver |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat een zever, die Vlaams-nationale thema's.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn steun kan de N-VA alvast op haar buik schrijven, ze hebben hun kiezers bedrogen! Als men denkt de kiezers te kunnen paaien met een herschreven regeerakkoord omdat ons voornaamste punt niet werd uitgevoerd door de regeringspartners, dan zijn ze ferm verkeerd bezig. Ik stem Vlaams Belang in't vervolg, ook al kan ik niet met alle punten van die partij akkoord gaan.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |