![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "In België kan een rechtmatige en redelijke politieke doelstelling
niet meer langs democratische weg worden gerealiseerd". ____ (Mark Deweerdt in 'De Tijd') Wie heeft er kalashnikows in de aanbieding? Ik heb een wetsvoorstel dat ik graag ingediend zou zien... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#2 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens schreef :
> "In België kan een rechtmatige en redelijke politieke doelstelling niet meer > langs democratische weg worden gerealiseerd". > ____ > (Mark Deweerdt in 'De Tijd') > > > Wie heeft er kalashnikows in de aanbieding? Ik heb een wetsvoorstel dat ik > graag ingediend zou zien... bwa gewoon het tegenovergestelde indienen zou al het gewenste resultaat kunnen behalen ... -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#3 |
|
![]() Welke doelstelling valt er te bereiken??
Geen belasting meer boven de 50000 euro inkomen per jaar?? Iedere keer als ik iemand rijk passeer op straat, trek ik een krasje in hun ziel. Hun auto laat ik wel gerust. |
![]() |
#4 |
|
![]() [email protected] plaatste dit op zijn scherm :
> Welke doelstelling valt er te bereiken?? > > Geen belasting meer boven de 50000 euro > inkomen per jaar?? > > Iedere keer als ik iemand rijk passeer op > straat, trek ik een krasje in hun ziel. > > Hun auto laat ik wel gerust. rofl dat zal wel -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#5 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens wrote:
> "In België kan een rechtmatige en redelijke politieke doelstelling > niet meer langs democratische weg worden gerealiseerd". > ____ > (Mark Deweerdt in 'De Tijd') > > > Wie heeft er kalashnikows in de aanbieding? Ik heb een wetsvoorstel > dat ik graag ingediend zou zien... Belgium is rapidly approaching the tipping point. (Frans Crols in Trends Magazine) Zouden de belgische Ceausecu's hun geld al in veiligheid gebracht hebben ? Of zullen hun echtgenotes zich luid krijsend laten afmaken ? |
![]() |
#6 |
|
![]() "Dirk Vermeer" <trace veeg af @ time.com> wrote in message
news:[email protected]... > Zouden de belgische Ceausecu's hun geld al in veiligheid gebracht hebben > ? > Of zullen hun echtgenotes zich luid krijsend laten afmaken ? > Enige sadistische reflexen aan het repeteren, behangertje? U's |
![]() |
#7 |
|
![]() Dirk Vermeer wrote:
> Karel "de Jazz" Jansens wrote: > >>"In België kan een rechtmatige en redelijke politieke doelstelling >>niet meer langs democratische weg worden gerealiseerd". >>____ >>(Mark Deweerdt in 'De Tijd') >> >> >>Wie heeft er kalashnikows in de aanbieding? Ik heb een wetsvoorstel >>dat ik graag ingediend zou zien... > > > > Belgium is rapidly approaching the tipping point. > (Frans Crols in Trends Magazine) > > Zouden de belgische Ceausecu's hun geld al in veiligheid gebracht hebben ? Als het ooit zover komt, wil ik mij bij deze al als vrijwilliger opgeven om den ouwen Tobback zijn Zwitserse rekeningnummers te ontfutselen. Met toepassing van al dan niet subtiele overrredingsmethodes (ik ken iemand die weet hoe ze dat op Guantanamo aanpakken). > Of zullen hun echtgenotes zich luid krijsend laten afmaken ? Wel, die kan men altijd de meer basale kant van de multiculturele samenleving aan den onderlijve laten ondervinden. M.a.w.: gangrapen door een bende fundamentalistische arokkanen (die mannen hun schoon lieke gaat dan toch uitzijn, dat ze er nog eens een laatste keer van mogen profiteren). -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#8 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .nl... > Dirk Vermeer wrote: > > > Karel "de Jazz" Jansens wrote: > > > >>"In België kan een rechtmatige en redelijke politieke doelstelling > >>niet meer langs democratische weg worden gerealiseerd". > >>____ > >>(Mark Deweerdt in 'De Tijd') > >> > >> > >>Wie heeft er kalashnikows in de aanbieding? Ik heb een wetsvoorstel > >>dat ik graag ingediend zou zien... > > > > > > > > Belgium is rapidly approaching the tipping point. > > (Frans Crols in Trends Magazine) > > > > Zouden de belgische Ceausecu's hun geld al in veiligheid gebracht hebben ? > > Als het ooit zover komt, wil ik mij bij deze al als vrijwilliger > opgeven om den ouwen Tobback zijn Zwitserse rekeningnummers te > ontfutselen. > > Met toepassing van al dan niet subtiele overrredingsmethodes (ik ken > iemand die weet hoe ze dat op Guantanamo aanpakken). Een koran doorchassen zal op Tobback niet veel indruk maken. Probeer eens met 'Koken met Steve'. JC |
![]() |
#9 |
|
![]() JC wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected] .nl... >> Dirk Vermeer wrote: >> >>> Karel "de Jazz" Jansens wrote: >>> >>>> "In België kan een rechtmatige en redelijke politieke doelstelling >>>> niet meer langs democratische weg worden gerealiseerd". >>>> ____ >>>> (Mark Deweerdt in 'De Tijd') >>>> >>>> >>>> Wie heeft er kalashnikows in de aanbieding? Ik heb een wetsvoorstel >>>> dat ik graag ingediend zou zien... >>> >>> >>> >>> Belgium is rapidly approaching the tipping point. >>> (Frans Crols in Trends Magazine) >>> >>> Zouden de belgische Ceausecu's hun geld al in veiligheid gebracht >>> hebben ? >> >> Als het ooit zover komt, wil ik mij bij deze al als vrijwilliger >> opgeven om den ouwen Tobback zijn Zwitserse rekeningnummers te >> ontfutselen. >> >> Met toepassing van al dan niet subtiele overrredingsmethodes (ik ken >> iemand die weet hoe ze dat op Guantanamo aanpakken). > > Een koran doorchassen zal op Tobback niet veel indruk maken. > Probeer eens met 'Koken met Steve'. > Dat zal, vrees ik, ook geen doorslaggevend argument zijn. Tobback is niet de beste vriend van SS uit H. |