![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mensen dit werkt echt he. ik weet dat dit al wat oud is, maar voor de mensen die het gemist hebben of het nog niet weten... bij deze
![]() Ps. Eerst heb je, als je alles goed doet, 25 mb, omdat hotmail een maand tijd nodig heeft om je naar 250mb up te graden dus een beetje geduld ![]() hier komt ie !.. Handelingen: - Ga naar je hotmailinbox via je webbrowser - Ga naar "Instellingen" (staat rechtsboven) - Klik op "Prive" en vervolgens op "Mijn profiel" - Wijzig het land in "Verenigde Staten" - Wijzig staat in "Florida" - Wijzig postcode in "33332" - Druk nu op de knop om je instellingen op te slaan - Wijzig je taal in "Engels" - Vul in je adresbalk http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/...n/Accountclose in - Met bovenstaande link de-activeer je je account (je email wordt niet verwijderd) - Sluit je browser en open een nieuwe en ga hiermee naar www.hotmail.com - Log in met je normale gegevens en doorloop vervolgens de reclamezooi - Je account is nu weer geactiveerd en meteen 25 MB. -------------------------------------------------------------------------------- veel plezier er mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() www.gmail.com >>> 1 000 Mb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Of Spymac, die bieden dat ook aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 1GB? welke servers hebben die dan wel draaien om die gratis te kunnen aanbieden?
![]() Ik zou daar toch niet te veel belangrijke documenten of bestanden op zetten, gezien de kans groot is dat dit project wordt stop gezet wegens de kostprijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ik denk dat je daar wel gerichte reclame krijgt toegstuuurd.
Citaat:
Btw bij Spymac zijn de servers vaak down. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 21 februari 2005 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
lijkt me toch niet al te marginaal ![]() Vind dat invite-idee echter nog steeds bijzonder vreemd, want ondertussen heeft wél al heel de wereld een gmail account. Ik vind alleen hun systeem niet gebruiksvriendelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Je moet daar zeker liedjes, programmas en niet te vergeten persoonlijke documenten met persoonsgegevens op plaatsen, en liefst nog met eigen gegevens.
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 21 februari 2005 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds ook omdat ze nog in beta-fase zitten en dat duidelijk genoeg willen aantonen.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat doe je nu eigenlijk met een dergelijke mailbox? Ik heb geen idee waarom dit nuttig zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Gmail valt onder de Amerikaanse wetten gezien google in California zit.
En dat plaatst direkt een andere betekenis inzake gebruikers privacy. Persoonlijk werk ik liever lokaal en heb dan geen beperkingen, zolang tenminste er genoeg ruimte op harddisk overblijft. Van de voordelen die google opgeeft vind je tenminste ook deels terug bij de betere e-mail clients. Natuurlijk niet outlook express. En zodra je via webmail tich eens een mail lokaal overzet gebeurt dit via poort 80 of 8080 enfin, de normale websurf poort(HTTP), terwijl normale mail met poorten 110 (Pop3), poort 143 (Imap) Tenzij Gmail poort 443 gebruikt (HHTPs) wat zeker twijfelachtig is. Citaat:
Natuurlijk kan google wat schuiven, er gaan immers mensen zijn die helemaal niet die volle 2,3GB gebruiken terwijl andere die wel volledig gaan gebruiken. Het gemiddelde gebruik zal eerder lager liggen dus. Nietemin is Gmail zo gekend dat het om een enorme datahoeveelheid gaat. Als G-mail niet volledig redundant opgezet is en het systeem crasht dan is al de mail die dit sisteem hanteerde verloren. Nou ja, in extremis kunnen ze data wel terug erafhalen maar dat is verre van goedkoop. Een wekelijkse of dagelijkse backup minimaliseert wel een crash. Natuurlijk verdient google ook wel wat aan deze zaak, door gerichte reclame toe te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij Yahoo! moet je trouwens niets wijzigen van land of zo...
![]() |