![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Vandaag in het L.N.
Aannemers van gebouwen willen dat de regering de illegale metsers legaal maken.Maar ze hadden al wel een nieuw trukje,ze maakten de illegale metsers hunne zakenpartner? en da was weeral in de chakoche.Kan dat hier allemaal? ![]()
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is toch goed dat ze een methode hebben om mensen op een legale manier aan het bedrijfsleven te laten deelnemen in plaats van hen in de illegaliteit te laten opereren. Tenzij u meer illegaliteit wil natuurlijk.
Coekie
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Een klassieker. Maak van werknemers schijnzelfstandigen en omzeil zo de scoiale bijdragen. De schijnzelfstandige geniet vervolgens wel van een veel lagere sociale bescherming.
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De mens heeft ondertussen wel een inkomen, sociale bescherming (uiteraard niet zo uitgebreid als een werknemer) en betaalt belastingen. Dat lijkt me een goede regeling.
Coekie
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Neen,dat wil ik niet.Maar wat doen we met onze honderdduizende werklozen.Na de oorlog moest mijn vader(gediplomeert paswerker)na enkele maanden doppen zonder pardon aan de haven gaan werken anders dop gedaan. En wat zien we nu,ze halen een diploma boven als ze moeten gaan werk zoeken van VDAB en zeggen daar hebben we niet voor geleerd,de anderen zullen wel voor mijn bestaanszekerheid werken.En verder moet de staat zorgen dat de illegalen buiten moeten,illegaal is illegaal. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie
![]() |