![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zoals jullie allemaal het weten heeft Liverpool de Uefa Champions League gewonnen ondanks ze in de eerste helft 0-3 achterstonden.
Tweede helft heeft Benitez van tactiek veranderd achteraan in de verdediging. Tegen een Italiaanse ploeg mag je niet achterstaan. Laat staan drie goals achterstaan !!!! Maar toch hebben ze 3-3 kunnen en maken. De wedstrijd werd beslist na strafschappen waar Dudek uitblonk met zijn manoeuvres ![]() Eerlijk gezegd ben ik geen groot fan van Engelse ploegen maar Liverpool heeft het nu echt verdient. Laat Fenerbahçe maar voorrondes spelen om zich te kwalificeren voor cl volgend jaar. Indien Milan het beker had gewonnen was Fenerbahçe atutomatisch geplaatst vor CL!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() en de reden waarom je dit post is omdat de finale plaats in Constantinopol gevonden heeft, een griekse stad die bezet wordt door de turken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een Rus kan je blijkbaar niet over voetbal praten ![]() Ik heb hekel aan vooroordelingen maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 26 mei 2005 om 10:03. |
|||||
![]() |
![]() |