![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie helpt mij uit mijn onwetendheid ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België barst
Vreemdelingen buiten Islamieten parasieten En nog van die intelligente slogans ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() ![]() In dit recenter geval weet ik het helemaal niet meer. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Das gewoon een goedkope manier om zelf geen slogan te hoeven verzinnen.
Waarom op het Blok stemmen? Dat weet u zelf toch wel? He? Niet? He? Por por...komaan...doe een gokje! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben dat toch niet uit liefdadigheid gratis gedaan hebben?
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alle jongens, help Superstaaf en ook mezelf uit de nood. Ook ik heb geen clou.
Wie weet, willen we wel, maar zolang we niet weten waarom, tja... ![]() ![]() ![]()
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
LINKIEWINKIES! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zoals iedereen met kennis van de akoestiek weet, wordt elk signaal op de duur gecorrumpeerd als de intensiteit ervan wordt opgedreven. Het signaal wordt, zoals dat heet, "overstuurd". Als ik naar die affiches kijk, dan weet ik inderdaad waarom: omdat het in mijn oren wordt gebulderd tot ze ervan fluiten. Maar vraag me achteraf niet waarom. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jan B schreef:
Citaat:
Dit zou hen wel stil moeten krijgen.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn DE vlaams-nationalistische partij bij uitstek. Ze zijn tegen de monarchie Voor de harde aanpak van criminaliteit en zero tolerantie. Ze zijn tegen de te grote aanvloed van vreemdelingen. En voor het baas in eigen land principe,en ze zijn de gezinspartij bij uitstek ,bij hun is het gezin de hoeksteen van de maatschappij. Voor een propere politiek ,meer democratie. Ze hebben ook een economisch en middenstands progamma,hebben een eigen energieprogamma,een tewerkstellingsprogamma, Willen de stadsproblemen oplossen,ook het milieu is hun zorg. Mobiliteit,ruimtelijke ordening,sociale zaken,jeugd en ouderen als ook gehandicapten zijn ze niet vergeten . Op gebied van cultuur,sport en onderwijs heeft het het blok goede punten . Ze zijn tegen abortus,tegen drugs,voor de doodstraf,tegen de euthanasiewet zoals hij nu is,willen enkel wat goed is voor vlaanderen want bovenal zijn zij de partij voor het:EIGEN VOLK EERST! |
||||
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alles wat in deze zin gezegd wordt staat regelrecht tegenover mijn gedachtengoed!! :o Zijn zij werkelijk voor de doodstraf?! Jongens toch, waar gaat dat heen?? Dat zij de enige echte VlaamsNationalistische partij zijn is ook nogal overdreven, niet? Dat zij de enige partij zijn tegen de monarchie lijkt mij ook nogal overdreven. De andere punten die je opsomt kan ik terugvinden in zowat alle partijprogramma's. Ik denk dus niet dat het VlaamsBlok voor mij is weggelegd, sorry!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weerom een slechte reden. Citaat:
Dus wéérom geen goeie reden. Citaat:
Maken ze zich niet schuldig aan foute generalisaties? Citaat:
Een model uit de 18e eeuw? Moeder aan de haard en vader zijn kloten afdraaie in 't fabriek. ![]() Citaat:
Pfffffffff! Citaat:
Citaat:
Daarvoor moeten we het dus ook niet doen. Citaat:
Wat een toupé om in onze plaats te gaan zeggen dat wij d�*t goeie redens moeten vinden om het blok te verkiezen. ![]() Citaat:
Ik weet dus nog steeds niet waarom. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Voor mij is het ideaal ,dus ik weet WEL waarom!
![]() ![]() En euh superstaaf :voor criminaliteit? ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen weten al waarom ze het blok niet steunen. Citaat:
Ik quote opnieuw: Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik versta tenandere ook uw beweegredenen niet om op een andere partij te stemmen ,op wat stemt u en waarom? |
||||
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik uit jouw tekst aanhaalde staat er inderdaad niet (meer)! Wat er wel onderaan bijgevoegd staat verklaart natuurlijk een en ander: Citaat:
Maar troost je: er zijn er zelfs die andermans tekst durven 'bewerken'........ ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pfffff en dan zeveren dat ik eens grof uit de hoek kom! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hebben jullie ooit het Vlaams-Blok tijdschrift gelezen? Het is belachelijke, lachwekkende vertoning vol met leugens. Het is discriminerend en ze kunnen niet vaak genoeg uitdrukken hoe vaak ze tegen alles zijn. Of zoals Mieke Vogels het zou zeggen: veel bla bla bla en boemboem.
|
![]() |