Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2003, 12:25   #1
bartje
Minister-President

Standaard

Uittredend minister van Binnenlandse Zaken Antoine Dusquenne wordt de nieuwe voorzitter van de MR waar hij Daniël Ducarme opvolgt die Brussels minister president wordt. Ducarme volgt De Donnea op die in de kamer zou gaan zetelen en eventueel in de federale regering zou terecht komen.

Voorlopig zal Dusquenne het voorzitterschap en ministerschap combineren tot aan de vorming van de nieuwe regering. Daarna verdwijnt hij uit de federale regering.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2003, 12:45   #2
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dit land kan je weer jezelf zijn!
Behalve als Brusselse Vlaming. De situatie wordt hier immers schrijnender met de dag. Weeral een slag recht in ons gezicht.
Of zal de VLD iets ondernemen tegen de aanstelling van de notoire Vlamingenhater, Ducarme?
Oud 27 mei 2003, 12:50   #3
vanbasten
Vreemdeling

Standaard

volgens velen gaat dit een probleem vormen daar ducarme geen woord nederlands kan...en men wordt verwacht te antwoorden in de taal van de interpellant.
Hij zegt dit op te lossen door een cursus nederlands te gaan volgen, en wat in de periode tot hij het kent ? tolkje ernaast ?

ze zouden hem beter een examen nederlands laten afleggen
vanbasten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2003, 16:22   #4
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Uittredend minister van Binnenlandse Zaken Antoine Dusquenne wordt de nieuwe voorzitter van de MR waar hij Daniël Ducarme opvolgt die Brussels minister president wordt. Ducarme volgt De Donnea op die in de kamer zou gaan zetelen en eventueel in de federale regering zou terecht komen.

Voorlopig zal Dusquenne het voorzitterschap en ministerschap combineren tot aan de vorming van de nieuwe regering. Daarna verdwijnt hij uit de federale regering.
Psst, Bartje, als lid van de liberale "familie" zou je toch moeten weten dat de Waalse nonkel Antoine met zijn achternaam "Duquesne" heet en niet "Dusquenne". Dat gaat je geld kosten met je nieuwjaarsbrief!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be