![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Kan men nog wel Amnesty International au serieu nemen? Ik vind dat hun
berichtgevingen met de dag eenzijdiger worden. Zelfs het hardhandig optreden van onze politiemensen word als racisme aanzien. Wanneer men een onwillige misdadiger hardhandig oppakt dan reageert men als "hij moet maar zijn manieren houden". Anders wordt het als die misdadiger een ander uiterlijk of kleurtje heeft, dan zijn onze politieagenten plots racisten. En van de vele onderdrukkingen van de minderheidsgroepen in de moslimlanden wordt geen woord gerept! |
![]() |
#2 |
|
![]() On Wed, 25 May 2005 10:31:30 GMT, "Nerdhater" <[email protected]> wrote:
>van de vele onderdrukkingen van de minderheidsgroepen in de moslimlanden >wordt geen woord gerept! In moslimlanden is onderdrukking immers een deel van de cultuur... en daar moet je respect voor hebben he... *duh* |
![]() |
#3 |
|
![]() "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Kan men nog wel Amnesty International au serieu nemen? Ik vind dat hun > berichtgevingen met de dag eenzijdiger worden. Zelfs het hardhandig > optreden van onze politiemensen word als racisme aanzien. Wanneer men een > onwillige misdadiger hardhandig oppakt dan reageert men als "hij moet maar > zijn manieren houden". Anders wordt het als die misdadiger een ander > uiterlijk of kleurtje heeft, dan zijn onze politieagenten plots racisten. > En van de vele onderdrukkingen van de minderheidsgroepen in de > moslimlanden wordt geen woord gerept! AI is stilletjes aan een politiek correct clubke aan het worden, indien het al niet zo is. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() Ghingis Khan schreef :
> "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Kan men nog wel Amnesty International au serieu nemen? Ik vind dat hun >> berichtgevingen met de dag eenzijdiger worden. Zelfs het hardhandig >> optreden van onze politiemensen word als racisme aanzien. Wanneer men een >> onwillige misdadiger hardhandig oppakt dan reageert men als "hij moet maar >> zijn manieren houden". Anders wordt het als die misdadiger een ander >> uiterlijk of kleurtje heeft, dan zijn onze politieagenten plots racisten. >> En van de vele onderdrukkingen van de minderheidsgroepen in de moslimlanden >> wordt geen woord gerept! > > AI is stilletjes aan een politiek correct clubke aan het worden, > indien het al niet zo is. ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#5 |
|
![]() Lesj schreef:
> > ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg > dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? -- kjetil |
![]() |
#6 |
|
![]() "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Lesj schreef: > >> >> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >> > > dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? |
![]() |
#7 |
|
![]() On Wed, 25 May 2005 14:27:17 +0200, "MutsiPrutsi"
<MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > > "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Lesj schreef: > > > >> > >> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg > >> > > > > dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? > > Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? > > Cijfers zijn voor mietjes. Een echte Lesj heeft geen cijfers nodig, een echte Lesj heeft gelijk zonder cijfers. Sargon |
![]() |
#8 |
|
![]() kjetil schreef op 25/05/2005 :
> Lesj schreef: > >> >> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >> > > dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? http://www.amnesty.nl/vacatures/PC-VAC0061.shtml 9 Euro en een sik per uur voor ledenwervers (ledenwervers!) iemand een gedacht hoeveel leden je moet aanbrengen om de lonen vd ledenwervers te betalen heb nu geen tijd om meer opzoekingswerk te doen maar in het begin vh jaar heb ik dit wel gedaan en ben ik verscheidene dikbetaalde functies tegengekomen. Allemaal voor ex-uniefers natuurlijk. Maar je moet wel goed zoeken want die mensen zijn nogal zwijgzaam in de meeste gevallen als het over hun loon gaat dat is dus een instelling betaald door de vrijgevigen maar ze mogen zo weinig mogelijk weten wat ze daar verdienen waarom niet zeggen op hun website wat ze verdienen(vooral de onkostenvergoedingen vind je nergens terug)? -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#9 |
|
![]() > > 9 Euro en een sik per uur voor ledenwervers (ledenwervers!) > iemand een gedacht hoeveel leden je moet aanbrengen om de lonen vd > ledenwervers te betalen > heb nu geen tijd om meer opzoekingswerk te doen maar in het begin vh > jaar heb ik dit wel gedaan en ben ik verscheidene dikbetaalde functies > tegengekomen. Allemaal voor ex-uniefers natuurlijk. > Maar je moet wel goed zoeken want die mensen zijn nogal zwijgzaam in de > meeste gevallen als het over hun loon gaat > dat is dus een instelling betaald door de vrijgevigen maar ze mogen zo > weinig mogelijk weten wat ze daar verdienen > waarom niet zeggen op hun website wat ze verdienen(vooral de > onkostenvergoedingen vind je nergens terug)? > > -- > Lesj, > De Grellige > > Lang leve politiek correct! > Allemaal voor ex-uniefers natuurlijk.....met lang kruhaar,beetje baard ,dunne benen met lang haar op en afgesneden jeans en eeuwig werkloos.....en antieglobalist tot in de kist... |
![]() |
#10 |
|
![]() " de boskabouter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > > > 9 Euro en een sik per uur voor ledenwervers (ledenwervers!) > > iemand een gedacht hoeveel leden je moet aanbrengen om de lonen vd > > ledenwervers te betalen > > heb nu geen tijd om meer opzoekingswerk te doen maar in het begin vh > > jaar heb ik dit wel gedaan en ben ik verscheidene dikbetaalde functies > > tegengekomen. Allemaal voor ex-uniefers natuurlijk. > > Maar je moet wel goed zoeken want die mensen zijn nogal zwijgzaam in de > > meeste gevallen als het over hun loon gaat > > dat is dus een instelling betaald door de vrijgevigen maar ze mogen zo > > weinig mogelijk weten wat ze daar verdienen > > waarom niet zeggen op hun website wat ze verdienen(vooral de > > onkostenvergoedingen vind je nergens terug)? > > > > -- > > Lesj, > > De Grellige > > > > Lang leve politiek correct! > > > Allemaal voor ex-uniefers natuurlijk.....met lang kruhaar,beetje baard > ,dunne benen met lang haar op en afgesneden jeans en eeuwig werkloos.....en > antieglobalist tot in de kist... > Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse jongen werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit apenland is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel andere kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? |
![]() |
#11 |
|
![]() MutsiPrutsi schreef :
> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Lesj schreef: >> >>> >>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>> >> >> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? > > Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? Ik wel; ongeveer 3000 euro/maand voor een gewone bediende, en ongeveer 4000 euro/maand voor iemand die wat verder doorgeleerd heeft. Van hogere kaderleden heb ik geen cijfers, maar afgaande op hogergenoemde bedragen........ |
![]() |
#12 |
|
![]() Nerdhater wrote:
> Kan men nog wel Amnesty International au serieu nemen? Ik vind dat hun > berichtgevingen met de dag eenzijdiger worden. Zelfs het hardhandig > optreden van onze politiemensen word als racisme aanzien. Wanneer men > een onwillige misdadiger hardhandig oppakt dan reageert men als "hij > moet maar zijn manieren houden". Anders wordt het als die misdadiger > een ander uiterlijk of kleurtje heeft, dan zijn onze politieagenten > plots racisten. En van de vele onderdrukkingen van de > minderheidsgroepen in de moslimlanden wordt geen woord gerept! Amnesty International is al een hele tijd geleden toegetreden tot de PC club |
![]() |
#13 |
|
![]() MutsiPrutsi heeft ons zojuist aangekondigd :
> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Lesj schreef: >> >>> >>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>> >> >> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? > > Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? en Muts? Zat ik er weer helemaal naast? Goeie raad: niet te arrogant worden, kan ik niet tegen. Zeker niet als het droplullen zijn die arrogant doen -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#14 |
|
![]() Sargon heeft ons zojuist aangekondigd :
> On Wed, 25 May 2005 14:27:17 +0200, "MutsiPrutsi" > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > >> >> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Lesj schreef: >>> >>>> >>>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>>> >>> >>> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? >> >> Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? >> >> > Cijfers zijn voor mietjes. Een echte Lesj heeft geen cijfers nodig, > een echte Lesj heeft gelijk zonder cijfers. > > > > > Sargon nog iets te melden Sargje? Ik hoor zo weinig? -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#15 |
|
![]() On Wed, 25 May 2005 20:59:23 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon heeft ons zojuist aangekondigd : > > On Wed, 25 May 2005 14:27:17 +0200, "MutsiPrutsi" > > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > > > >> > >> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> Lesj schreef: > >>> > >>>> > >>>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg > >>>> > >>> > >>> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? > >> > >> Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? > >> > >> > > Cijfers zijn voor mietjes. Een echte Lesj heeft geen cijfers nodig, > > een echte Lesj heeft gelijk zonder cijfers. > > > > > > > > > > Sargon > > nog iets te melden Sargje? Ik hoor zo weinig? Oren laten uitspuiten? Sargon |
![]() |
#16 |
|
![]() > Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" > Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. > > Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse jongen > werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen > alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit apenland > is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel andere > kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen betreft? Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. herbo |
![]() |
#17 |
|
![]() "Helles" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > MutsiPrutsi schreef : >> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Lesj schreef: >>> >>>> >>>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>>> >>> >>> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? >> >> Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? > > Ik wel; ongeveer 3000 euro/maand voor een gewone bediende, en ongeveer > 4000 euro/maand voor iemand die wat verder doorgeleerd heeft. > Van hogere kaderleden heb ik geen cijfers, maar afgaande op hogergenoemde > bedragen........ > Bron? |
![]() |
#18 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > MutsiPrutsi heeft ons zojuist aangekondigd : >> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Lesj schreef: >>> >>>> >>>> ga eens kijken wat ze daar verdienen en dan weet je genoeg >>>> >>> >>> dat zo ik wel eens willen weten. heb je cijfers of zo? >> >> Wat een giller. En Kjetil, wat denk je: heeft hij die cijfers? > > en Muts? Zat ik er weer helemaal naast? Beweerde ik dat? Of lees je enkel dat je 'denkt' (groot woord voor jou) dat er staat? Ik vroeg je een bron (url) om je stelling te bewijzen. Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je bewijst het elke dag. > Goeie raad: niet te arrogant worden, kan ik niet tegen. Ben je eindelijk nog eens opgewonden schat? >Zeker niet als het droplullen zijn die arrogant doen Droplul? Volgens mijn madam is het een droplulletje hoor. En jij lekker ding? |
![]() |
#19 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >> Ze moeten hun naam veranderen in:"Amnesty Marocain" >> Zo werd in juni een 16-jarige joodse jongen neergestoken in Wilrijk. >> >> Dat is doelbewust liegen door de waarheid te verdraaien. Die joodse >> jongen >> werd door Marokkaanse moslimschoelies neergestoken (en dat is geen >> alleenstaand geval), maar het stalinistisch clubje dat AI in dit apenland >> is, wil natuurlijk de indruk wekken dat de aanvallers van een heel andere >> kant kwamen. Welke, daar moet geen tekeningetje bij zeker? > > Op welke manier wordt de indruk gewekt dat het geen allochtonen betreft? > Volgens mij spreekt AI gewoon van racistisch geweld, o.a. tegen joden. > Dat lees ik niet, dan moet AI spreken van allochtoons geweld. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#20 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in
bericht news:[email protected] <snip> > Gratuite uitspraken doen kan iedereen. De stomsten het eerst: je > bewijst het elke dag. Jij laat je anders ook niet onbetuigd. |