![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al twaalf verenigingen ontmaskerd als financierders terrorisme !
De antiwitwascel (CFI) heeft al twaalf Belgische verenigingen ontmaskerd die terroristen financieren. Tot nu toe waren slechts acht gevallen bekend. De problematiek is dus groter dan gedacht. De antiwitwascel heeft de twaalf dossiers doorgespeeld aan de bevoegde parketten. Dit jaar is er al één nieuwe vereniging ontmaskerd, zo meldt de federale minister van Justitie, Laurette Onkelinx. In het algemeen gaat het vooral om vzw's zoals religieuze organisaties en liefdadigheidsinstellingen. In de meeste dossiers waren de verenigingen geïnfiltreerd door personen die een deel van de fondsen versluisden naar terreurgroepen. Sinds vorig jaar is terrorisme een apart misdrijf in het Belgische strafwetboek. Daarbij is ook de term 'terroristische groepering' gedefinieerd. Wie zo'n groepering financiert, riskeert tien jaar celstraf en 27.500 euro boete. Bron (BAR, belga) Commentaar : Het is duidelijk dat in België heel wat duistere financiële transacties plaatsvinden en de schandaaltjes rijkelijk floreren en er veel geld miljoenen euros verdwijnen naar het buitenland ! Het is vermoedelijk het topje van de ijsberg en zullen er nog heel wat rekeningen moeten nagekeken worden. De CFI en BBI zullen er een grote kluif aan hebben. Misschien kunnen ze daar eens mensen aan het werk stellen ? Het zal zeker het tienvoudige opbrengen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Al twaalf verenigingen ontmaskerd als financierders terrorisme !
Op al die 12 organisaties die u aankaart kan ik er 24 weergeven waar corruptie & gekostumeerde klowns de zaken voeren zoals in de rest van dit land zoals men tracht te doen. Het voeren van repressies tgo liefdadigheids organisaties zijn zekers waar maar rond uit belachelijk om te lachen als je weet dat vele van die organisaties gesubsidieert worden door derden mé kostuum. Opgestart door klowns en opgedoekt door klowns is wel lachwekkend ja ![]() Ooit was er eens een medium die de moord op een belgische koning voorspelde rarara " food for life" krsna's waar men voedsel bedeeld stond in de krant als terroristisch en extremistisch; meestatl worden deze brave mensen gepest door politie en overheid ge weet wel ......die kowns en wijven die politiek trachten te doen in dees land . Aan de proff. die gaan onderzoeken en organisaties gaan sluiten nen dikke proficiat om nog meer mensen uit te sluiten; ik laat het dan ook hier niet bij & ze mogen gerust mijn moeder haar vzw sluiten moh gevolgen zullen zwaarder zijn dan dat men politiek kan voeren in dit land . Dat kranten knipseltje heb ik nog en NEEN ik ben absoluut niet akkoord met deze stelling en ik ben weeral niet de enige uitgeslotene in dit land of je blank of zo bent maakt niets uit tegenwoordig mé die klowns. 12 tegen 24 kies moh en als ge moeite hebt met me te begrijpen dan is dat logisch jullie hebben totaal geen voeling of weet van wat er reilt en zeilt in jullie maatschapij....eigenlijk de maatschapij van de burger! http://www.freewebs.com/duncan-calanman |
![]() |
![]() |