![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zijn hier mensen die gebruik maken van de diensten van TV Vlaanderen?
TV Internet Telefoon Wat zijn de ervaringen, goed, slecht? Op hun site is geen mogelijkheid om een e-mail te sturen om info te bekomen, lijkt me al een beetje klantonvriendelijk? Klopt die indruk of beantwoorden ze toch wel aan de verwachtingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb Ziggo, ben daar niet echt tevreden over!
Mooie avatar trouwens.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt voor het compliment over mijn avatar, gaat al mee van toen ik hier registreerde ![]() Jouw recente omschakeling was me ook niet ontgaan, geef toe er is een zekere gelijkenis ![]() Heeft het kroontje een bepaalde symboliek, of is 't gewoon omdat je het mooi vond? Laatst gewijzigd door satiper : 10 augustus 2015 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() enkel internet gaat niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TV valt heel goed mee. Schotel met 4 LNB's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, enkel TV, geen problemen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Bedankt Skobelev & SDX
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, je kan niet mailen.
Er is wel 'n telefoonnummer en 'n postadres. Als klant heb je, nadat je ingelogd bent, wel de mogelijkheid om 'n 'webmail' aan te malen, ik veronderstel dat je op die manier wel kan mailen. Maar dat is waarschijnlijk niet de bedoeling, jij wou graag mailen voordat je klant wordt, voor meer info? Je kan 'n verkooppunt zoeken in jouw buurt en je daar laten informeren. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lijkt me een beetje afschuiven van het werk naar de zelfstandige terwijl het toch wel eerder iets voor de organisatie (tv vlaanderen) zelf is lijkt me. Enfin, is hun goed recht, maar ik heb er mijn bedenkingen bij. Zit momenteel bij Telenet voor alles. Overschakelen zou enige winst opleveren, maar ik denk voorlopig net iets te weinig om het effectief te doen, ben er nog niet helemaal uit. Toch bedankt voor de moeite ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wok al sinds 1993 , geen spijt er van
![]() Ik had TV Vlaanderen , ik keek enkel Familie via TVV , sinds vorig is dit ook GRATIS via http://vtm.be/video , dus was de beslissing snel genomen ![]() Ikzelf heb nooit problemen met TVV gehad , maandelijkse kaartupdate & betaling , ALTIJD in orde ![]() btw: Ik betaalde voor een heel jaar ineens !! Ben maar 1 jaar TV-Vlaanderen-abonnee geweest !! Ik kijk nog heel weinig tv , maar via de wok .... soms kijk nog Engelse of engelstalige FTA zenders , ik ben daar zeer te vrede mee , meer moet dat niet zijn ![]() VRT & NL Via DVB-T , of NL www.hebikietsgemist.nl of o.a. UK TV: www.filmon.com , is ook wel interessant ![]() FTA = Free To Air https://nl.wikipedia.org/wiki/Free-to-air https://en.wikipedia.org/wiki/Free-to-air Ik weet niet of beide het nog doen: [email protected] [email protected] Telefoon & Internet: sinds 2008 ben ik ingedommeld ![]() ![]() Mijn wokpannetje: http://hetwokpanmonster.be/schotelan...nted-68.5E.jpg http://hetwokpanmonster.be/schotelan...inted-0.8W.jpg http://hetwokpanmonster.be/schotelan...l_Quad_LNB.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2015 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat kun je ontvangen met dat wokpannetje Cookie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dit draaibaar schoteltje , best veel
![]() www.flysat.com (enkel KU-band 10.700-12.750Ghz) in praktijk: 75°E ABS-2 tot 61,5°W Amazonas in Theorie: 80,5°E tot 70°W Veel hangt af van de beam & sterkte signaal !! Meestal staat de antenne op 28,2°E Astra ivm BBC , ITV , Film 4 , soms ook het Channel 5 pakket & CBS Action ![]() Allen zijn FTA te ontvangen ![]() Sommige Roemeense & Bulgaarse FTA zenders ondertitelen buitenlandse produkties ![]() OP 75,0°E kan ik via de KU-band 1 frequentie ontvangen: 12154 H DVB-S2/QPSK MPEG-2 - MPEG-4 41900 4/5 Alles in't Russisch ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |