Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2005, 14:23   #1
Piet Hein
Minister

Standaard probleem

Ik heb wat problemen met mij computer en wil windows xp terug opnieuw installeren maak ik krijg deze boodschap

[font=Tahoma]Als u de versie van de cd wilt installeren, start u de computer opnieuw vanaf de cd en volgt u de instructies voor een nieuwe installatie[/font]
[font=Tahoma][/font]
[font=Tahoma]hoe moet dit opvatten[/font]
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 14:29   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik heb wat problemen met mij computer en wil windows xp terug opnieuw installeren maak ik krijg deze boodschap

[font=Tahoma]Als u de versie van de cd wilt installeren, start u de computer opnieuw vanaf de cd en volgt u de instructies voor een nieuwe installatie[/font]
[font=Tahoma][/font]
Begin eerst al wat je wil opslaan op een diskette of cd-r te branden, vervolgens steek je je bijgeleverde? cd (win xp) in de lader en start je pc terug op, nu moet je nog maar enkel de instructies opvolgen. Zo doe ik het althans.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Andromeda1968 on 23-06-2005 at 15:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:

[font=Tahoma][/font]
Begin eerst al wat je wil opslaan op een diskette of cd-r te branden, vervolgens steek je je bijgeleverde? cd (win xp) in de lader en start je pc terug op, nu moet je nog maar enkel de instructies opvolgen. Zo doe ik het althans.[/size]

[size=1]After edit by Andromeda1968 on 23-06-2005 at 15:36
Reason:

Citaat:

[font=Tahoma][/font]
Begin eerst al wat je wil opslaan op een diskette of cd-r te branden, vervolgens steek je je bijgeleverde cd (win xp) in de lader en start je pc terug op, nu moet je nog maar enkel de instructies opvolgen. Zo doe ik het althans.[/size]

[size=1]After edit by Andromeda1968 on 23-06-2005 at 15:35
Reason:

Citaat:

[font=Tahoma][/font]
Begin eerst al wat je wil opslaan op een diskette of cd-r te zetten te branden, vervolgens steek je je bijgeleverde cd (win xp) in de lader en start je pc terug op, nu moet je nog maar enkel de instructies opvolgen. Zo doe ik het althans.[/size]

[size=1]After edit by Andromeda1968 on 23-06-2005 at 15:31
Reason:

Citaat:

[font=Tahoma][/font]
Begin eerst al wat je wil bijhouden op een diskette of cd te zetten, vervolgens steek je je bijgeleverde cd (win xp) in de lader en start je pc terug op, nu moet je nog maar enkel de instructies opvolgen. Zo doe ik het althans.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[font=Tahoma][/font]
Begin eerst al wat je wil bijhouden op een diskette of cd te zetten, vervolgens steek je je bijgeleverde cd (win xp) in de lader en start je pc terug op, nu moet je nog maar enkel de instructies opvolgen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Andro : 23 juni 2005 om 14:36.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 14:30   #3
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Waarschijnlijk wil dat zeggen dat je de oorspronkelijke cd van XP moet hebben om opnieuw te kunnen installeren. Als je met een geripte versie zit, zit je ofwel met een probleem of moet je een kopie van XP installeren van iemand anders.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 14:35   #4
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

computer en al weggooien
Oud 23 juni 2005, 14:36   #5
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

cd insteken. Computer herstarten. Afhankelijk van de instellingen kan de computer nu opstarten vanop de cd-rom (je moet wel een toets indrukken om het te bevestigen, geen nood, daar wordt om gevraagd).

Als dat niet werkt moet je in het BIOS van je pc je opstartvolgorde veranderen, en cd-rom voor harde schijf zetten.
Oud 23 juni 2005, 15:05   #6
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
cd insteken. Computer herstarten. Afhankelijk van de instellingen kan de computer nu opstarten vanop de cd-rom (je moet wel een toets indrukken om het te bevestigen, geen nood, daar wordt om gevraagd).

Als dat niet werkt moet je in het BIOS van je pc je opstartvolgorde veranderen, en cd-rom voor harde schijf zetten.
Hoe doe je dat??
Oud 23 juni 2005, 15:10   #7
De Nachtuil
Gouverneur

De Nachtuil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe doe je dat??
Dat hangt normaal gezien af van het chip-merk.
Je kan best even in de handleiding kijken.[edit]
[size=1]After edit by Vlaamse Patriot on 23-06-2005 at 16:11
Reason:

Citaat:
Hoe doe je dat??
Dat hangt normaal gezien af van het chip-merk.
Je kan best even in de handleiding kijken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Hoe doe je dat??
Dat hangt normaal gezien af van het chip-merk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 23 juni 2005 om 15:11.
De Nachtuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 15:32   #8
Piet Hein
Minister

Standaard

Wat is het meest voorkomende
Oud 23 juni 2005, 15:46   #9
De Nachtuil
Gouverneur

De Nachtuil's schermafbeelding

Standaard

je moet eens kijken naar het zwart scherm met al die informatie die je krijgt als je je computer aanzet. Er zal daar waarschijnlijk ergens staan Enter Setup met een toetsenbord-combinatie. Meestal Del of iets in die aard.
Oud 24 juni 2005, 18:42   #10
an1959
Burgemeester

Standaard

Citaat:

[font=Tahoma][/font]
Als je de versie opnieuw wilt installeren(veronderstel dat de harde schijf is gecrasht)moet je de oudere versie volledig verwijderen via het defragmentatie
veld,en drukken op software,en deze volledig verwijderen.
Dan steek je de nieuwe schijf in je computer,en normaal start het vanzelf.Ofwel ga je via mijn computer,en druk je in het te voorschijn gekomen ikoon van je schijf op start ofwel installatie,en volg je de aanwijzingen.Ga gewoon verder...veronderstel ik,ikzelf heb al die gegevens altijd genegeerd,en er is niks speciaals gebeurd.Tenzij je natuurlijk op een forum bent.En je slechts magantwoorden,nadat je deze gegevens volledig van boven hebt,en jij een ruimte vanonder,om je commentaar te schrijven.Capito???Hoop dat het werkt,maar ik ga morgen op verlof.
Good Luck
an1959 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 09:21   #11
Piet Hein
Minister

Standaard

probleem opgelost voor iedereen die mij geholpen heeft

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be