![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel, (ik zeg wel "STEL") dat het VB na de eerstvolgende verkiezingen zou opgenomen worden in een coalitie. Wie van deze partij achten jullie bekwaam om een ministerieel departement te leiden en welk departement (en waarom, of waarom juist niet). Anders gezegd, wie van het VB is in jullie ogen "ministerabel" (en waarom...............of waarom niet).
8)
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() gerolf annemans op justitie
filip de winter op binnenlandse zaken en integratie voor andere personen moet ik eerst nog eens rondkijken
#3 |
Parlementslid
|
![]() Frank Premier
Gerolf op buitenlandse zaken FDW op binnenlanse zaken De Man op integratie en veiligheid ![]()
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geweerkolf Anannas, Minister voor Oorlogsbewapening Karel Ditler, Führer op Rust Phillippe Dewinterprei, Minister van Schijnheiligheid Joris Van Houdtdendief, Minister van Zakkenrollerijen Jurgen Von Strepen, Rijkspropagandaminister Morelleke Brettelleke, Ministeresse voor Vrouwenzaken ![]()
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En FDW op cultuur en media natuurlijk! Kan hij voor Vlaamse programmatie zorgen op Radio Donna en Klara. ![]() En Marie-Rose Morel of Anke Vander Meersch (zo geschreven?) op Buitenlandse Zaken op het imago van België, euh, sorry, Vlaanderen, op te krikken. ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
On-topic: Laeremans en Annemans zeker en vast. Over anderen moet ik ook nog even langer nadenken. Waarschijnlijk zal in een VB-coalitie Coveliers ook wel zitten, geef hem dan ook een ministerpost (justitie ofzo). |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() piano belachelijk ventje
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de stemmekampioen heeft al een paar mogelijkheden naar voor geschoven...
Annemans : Justitie, was zeer nuttig voor de Commissie Dutroux Filip Dewinter : Binnenlandse Zaken en Integratie Filip Deman : Vreemdelingenbeleid Bart Laeremans : Brusselse Aangelegenheden met o.a. ziekenhuis problematiek, kent het dossier BHV... Jurgen verstrepen voor de Media en Cultuur in plaats van "boerzjwa" kent de VRTcensuur en de vrije radio's...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De essentie van een goede minister is een goed kabinet en er zijn er zeker bij het Belang die daarvoor kunnen zorgen. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp ook niet goed wat voor meerwaarde zo'n mediatiek tweederangsfiguur te bieden heeft. Zijn stellingnames zijn ook onvoorstelbaar ondoordacht, oppervlakkig en een resultaat van postmodern slogantaalshoppen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door grossfaz : 15 juni 2005 om 17:12. |
|||||
![]() |
![]() |
#17 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ministerabel voor mij is al zeker Roeland Raes, die zich best ontfermt over het departement buitenlandse zaken(kwestie van een duidelijk standpunt te hebben t.a.v Pisraël en de Jewsa) Voor Justitie zou best Gerolf Annemans een geknipte persoon zijn. Zijn goed kennis en welbespraaktheid eerder weergegeven als commissielid ten tijde van de zaak Dutroux speelt daarin een voordeel. Filip Dewinter daarintegen zou goed passen als minister van vreemdelingenzaken.(Nieuw op te richten departement) De rest mag van mij part door de CD&V ingevuld worden en uiteraard de kankerliberalen van de VLD in de oppositie!!!! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Front National : 15 juni 2005 om 17:18. |
|||||
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |||
Minister-President
|
![]() De eerste namen die in mij opkomen zijn Gerolf Annemans, en Jurgen Verstrepen, voor de verdeling van de bevoegdheden weet ik het niet zo meteen maar Annemans op justitie bv en Verstrepên voor Media en Sport...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 15 juni 2005 om 17:45. |
|||
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Johan de Mol op justitie, met Rob Verreyken als secretaris. Kwestie van de harde aanpak te garanderen.
![]()