![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Turkse activiste Erdal komt voor Brugse rechtbankwo 22/06/05 - De Turkse activiste Fehriye Erdal moet samen met tien andere leden van de extreem-linkse organisatie DHKP-C voor de correctionele rechtbank van Brugge verschijnen. Voor een dubbele moord in Istanbul wordt ze in ons land niet vervolgd.
Voor de rechtbank van Brugge zullen Erdal en tien andere DHKP-C-leden zich moeten verantwoorden voor bendevorming, leiding of lidmaatschap van een criminele organisatie, valsheid in geschrifte, illegaal wapenbezit en heling. Fehriye Erdal werd in 1999 samen met enkele kompanen opgepakt in een appartement in Knokke. Daar lagen ook heel wat wapens. Het gerecht vermoedt dat die te maken hadden met de DHKP-C. Erdal leeft al enkele jaren op een geheim onderduikadres in ons land. Erdal wordt ook verdacht van de moord op een Turkse zakenman in Istanbul in 1996. Turkije heeft al een paar keer gevraagd om Erdal uit te leveren, maar ons land is daar niet op ingegaan omdat er twijfels waren of ze een eerlijk proces zou krijgen. Ze zal in België ook niet voor die moord vervolgd worden. bron Ik vind het zo triestig zowel voor de familie Sabanci als voor het Turkse volk. Er wordt hier met onze eer 'gespeeld' om het nog zacht uit te drukken. Alsof een Turkse leven niets waard is. Ik ben woedend !!!!!!!!!!!!! De familie Sabanci vroeg eerst om uitlevering maar nu zijn ze al blij als men Fehriye zou berechten in België voor wat ze in Turkije heeft gedaan. Het gaat nu toevallig om een moord op één van de rijkste zakenmannen van Turkije. De familie Sabanci heeft naar schatting 6 miljard €. Die mensen zullen het niet zomaar oppikken. Wat ze zouden moeten doen is volgt theorie 1: De Mossad en de 'Turkse' (knecht van de Mossad) inlichtingsdienst(MIT) omkopen en zorgen dat die Fehriye Erdal ontvoeren en in Turkije laten berechten. theorie 2: De Mossad en de 'Turkse' (knecht van de Mossad) inlichtingsdienst(MIT) omkopen en Marc Dutroux laten ontvoeren en naar Turkije brengen. Na een eenvoudige* ruilhandel is Fehriye terug in het moederland. *Valt ook te betwisten maar toch, deze keer gaat het om eigen volk .. Dan zullen ze wel voor éné keertje door de vingers zien. theorie 3 en wellicht minst logische: De Familie Sabanci gaat aan mij 0.01% van hun jaarlijkse netto opbrengst geven. En ik ga ervoor zorgen dat ze terug in het moederland zijn. Iets wat ik van plan ben om te doen is volgt aangezien België land is geworden van moordenaars: Een telefoontje naar ginder ... Vragen of er geïnteresseerden zijn die hun leven in België zouden willen verderzetten ... Er zullen genoeg vrijwilligers zijn. Ik ben aan de beurt: je moet eerst iemand vermoorden ... Gewoon om maar iemand te kiezen ... De oecumenische patriarch Bartholomeüs I. Je moet het wel nemen op videoband hoe je hem hebt vermoord zodat ze u zeker niet uitleveren aan Turkije(de kerkelijke leiders zullen zich misschien verzetten maar linksen zijn toch sterker in België). Daarna ga je zo snel als je kan vluchten naar hier(België). Ik zal je voor je een pand fixen. Vervolgens ga ik voor jou 2 kilos heroine geven - die ik heb aangekocht in één of ander Borgerhoutse café. Daarna fix ik wel voor jou een plaats. Plaats waar snachts veel junkies samenkomen. Zodat je wat sociale contact hebt in je nieuwe land. D�*�*rna ga ik een aangifte doen bij de politie. Met andere woorden ik ga mijn burgerlijke plichten vervullen en de politie attent maken van een crimineel. Niet te snel juichen, ook in België is de situatie van de gevangenis afschuwelijk( de Mol) maar toch iets beter als in Turkije. Voor de dag van je berechting. Ga ik naar de junkie-place. Ik ga die mannen vlaggen van extreem-linkse terreurorganisaties (rechts wordt niet getolereerd in België). Hier en daar ga ik ook amigo's plaatsen zodat de ambiance in de rechtzaal gegarandeerd is. Voila sé, mijn landgenoot, enigste wat je moet doen is alles ontkennen en je krijgt bescherming van politie, kleren, voedsel ... we zijn trots op je man België zal dan één asielzoeker meer tellen. Begrijp wie begrijpen kan!!! Alle rechten voorbehouden**** (*** alles is verzonnen door EL TURCO)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 22 juni 2005 om 20:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mijn taak is volbracht .. dan pas ga ik geld in mijn handen hebben ... En die geld ga ik natuurlijk bij jou beleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger zegden van dat er in Turkije doodstraf was.bla bla ... Paar jaar geleden hebben ze de doodstraf afgeschaft. Ze zullen haar wel uitleveren maar.. onder bepaalde voorwaarden: *vrijlating van Abdullah Öcalan (letterlijk vertaald: Öc= leven, Alan= afpakker) *luxe gevangenis voor Fehriye Erdal, zodat ze kan communiceren met haar advocaten, vrienden, 'vrienden', .... *erkennen van de Armeense genocide *erkennen van de Pontische genocide *erkennen van de Assyrische genocide ... Reden genoeg om gezellig afhankelijk te zijn van Israel ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 22 juni 2005 om 20:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() maar jongen toch, hoe doe je dit?
In een topic waar joden en israel niet thuishoren, ben jij erin geslaagd ze verschillende keren te noemen...hoe doe je dit toch??? Ben jij de Turkse versie van volkssturm, screwdriver en consoorten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe moet ik het vertellen, er zijn joden die alles maar alles domineren. Grotendeels van de landen in het midden-oosten worden ook door Israel geregeerd bv. Turkije, Jordanië, Bahreyn, Qatar, ... Langs ene kant bewonder ik de joden (bosses) Langs andere kant heb ik medelijde (wie ben ik om medelijde te hebben met de grote heren ???!). Het zijn tenslotte ook mensen. Leven is te kort men moet genieten ... hypocrisie �* la Turca xd De israelische agressie heeft mij gek gemaakt. Achter elk daad zoek ik joodse (illuminati, kabalas,...) invloeden Ik wil tijdens de zomervakantie zoveel mogelijk boeken lezen ivm joden/joodse mafia[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 22 juni 2005 om 22:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achter de staatsgrepen zaten ook joden(om de joden op het forum niet te kwetsen, joodse bendes) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() seg gaat niemand zijn mening zeggen over deze kwestie ???
Of heb ik het op verkeerde plaats gepost. Vreemdelingenbeleid & integratie zou misschien beter geweest zijn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik zal vanaf nu duidelijker zijn bij mijn woordkeuzes.
Patrons ga ik die vanaf nu noemen ![]() Ik zou het ook niet graag hebben, als iemand alle moslims over één kam zou scheren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ola, zeer interessant. Wil je aub meer informatie hierover geven. (wel opletten dat je hier niet de scenario van `kurtlar vadisi` post ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom? 1==> hoofdpersonage Abdullah çatli (in het film polat alemdar): Je zult het waarschijnlijk weten hoe hij is doodgegaan of vermoord door de politie zelf. *Op 6 november 1996 gebeurd er een accident in Susurluk. Waarbij 4 van de 3 inzitten dood waren of daarna werden vermoord. Want er zijn geruchten dat hij niet dood was maar later werd vermoord door de politie zelf (wat logisch is). Grootste peetvader van Turkije samen met zijn vriendin, iemand van DYP (een partij) was er in de auto en het oude politiechef van Istanbul met valse paspoorten. Catli was iemand die opgeleid was door de overheid. Want vroeger (nu nog altijd) is Turkije op diplomatisch vlak doofstom. Men kan moordenaars nog niet laten berechten. Toen hadden we pkk nog niet maar wel Asala. Armeense terreurgroep die tientallen aanslagen heeft gepleegd waarbij tientallen Turkse diplomaten en burgers om het leven zijn gekomen. Turkije kon op diplomatisch vlak niets doen tegen Frankrijk (toen was Valery Giscard D'estaing aka Turkenhater) aan de macht. Die mens deed niets maar niks tegenover Armeniërs die in PARIJS Turkse diplomaten hadden vermoord. Libanese regering same shit ... Men begon dan super intelligente commandas op te leiden. Catli werd opgeleid in Usa, Puerto Rico ... Hij was de man van de Turkse inclichtingsdienst. Zijn groep liquideerde in Parijs, Beiroet, Athene(agop agopyan, nummer één van Asala). Men zegt dat asala na die klappen niet meer heeft recht kunnen staan. Er zijn ook geruchten dat asala zelf beslissing heeft genomen om niet meer met geweld te strijden tegen Turkije, blijft een raadsel. Turkije(patrons) profiteerden veel van hem. Tegen de Koerdische strijders schakelde men normaal gezien alleen mannen van het leger. Op een bepaalde ogenblik stelde leider van MHP voor om ook leden van de mafia in te schakelen. Hij zei van allerbeste van hun genre moeten meedoen aan operaties (sluipschutters,moordenaars, bloeddorstige mensen die voor fun mensen vermoorden, psychopaten, ...). Maar er was een probleem, abdullah çatli werd zo machtig dat de overheid hem niet meer onder controle kon houden. Toen '80 werden er jaarlijkse anti-communistische bijeenzittingen gehouden waar Catli Turkije vergenwoordigde. Hij kon in één seconde 600 miljoen $ schuld van Mesut Yilmaz (oud premier van Turkije) aan de Italiaanse mafia aflossen. Dat heeft hij ook gedaan. Maar denken jullie dat na Susurluk incident alles terug proper verliep? Bijlange niet. Om Abdullah Öcalan te liquideren gebruikte men weer mafia deze keer andere personen. mijn bronnen: het boek Mijn Vader Catli (geschreven door zijn dochter), Milliyet bla bla bla :d ================================================== ======== Je kan toch over Uzeyir Garih over informatie vinden? Maar ik zal je paar interessante dinges zeggen .. Die ik zelf ook ergens anders vind. Uzeyir Garih (behoorde tot de groep van patrons maar ...) was een zeer slimme, gelovige, .. postieve karakter. Hij was dan ook baas van Alarko (nog atlijd één van de grootste bedrijven van Turkije). De mossad bleef elke jaar meer geld in ruil voor 'bescherming'. Uzeyir ging daar niet mee akkoord. Gairh financieerde ook rechtse militanten tegen extreem-linksen daarmee ik hem bewonder. Hij kreeg zelfs respect van Fethullah Gülen de 'Imam' ( heeft goede contacten met het Vaticaan en joodse organisaties). Men zegt dat hij ook een vrijmetselaar is (er zijn blijkbaar ook praktiserende moslims :d). Hij werd met mes vermoord (nog niet eens met een geweer). De belangrijskte zakenmens wordt op een grafplaats (is ook onbewaakt ..) werd zomaar vermoord ... Een oud mossad agente zei dat de Mossad achter de aanslag zat. Die men werd twee dagen later in zijn huis ook vermoord. Volgens de Turkse versie is hij op straat vermoord door een gestoorde mens ... Maar George W Bush is zelfs objectiever dan Turkse regering ... Maar mensen, ik snap net waarom reageren niet zoveel mensen? Er zijn al paar die hebben gereageerd ... Ik trek nu zelf men conclusies: * ik heb groot gelijk en angezien politics.be (vb-portaal) is durven ze een Turk niet gelijk, dat zou hun eer schaden * linksen zeggen ook niets omdat ze (hopelijk) nu pas beseffen wie ze steunen ... Als er mensen niet reageren. Dan schrijf ik niets meer over deze onderwerp. Dan slaag ik alles op men laptop. Publiceer later een boek maar die zal in Turks zijn omdat mijn Nederlands niet goed genoeg ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk ga je een gehandtekende exemplaar krijgen en voor niets zelfs!
|
![]() |
![]() |