![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://www.nu.nl/news/543123/32/Belg...ale_luchthaven.
html Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een plek die geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in Zuid-Nederland, dan kunnen ze beter alvast gaan oefenen in het doorknippen van kettingen over de Schelde. Minx |
![]() |
#2 |
|
![]() Minx wrote:
> http://www.nu.nl/news/543123/32/Belg...ale_luchthaven. > html > > Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een plek > die geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in Zuid-Nederland, dan > kunnen ze beter alvast gaan oefenen in het doorknippen van kettingen over > de Schelde. Héla, vergeet niet dat we wat nukes hebben liggen op KB, hé. Ik zou maar een toontje lager zingen. ;-) |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 19 Jun 2005 12:19:42 +0200, "Minx" <[email protected]> wrote:
>http://www.nu.nl/news/543123/32/Belg...ale_luchthaven. >html > >Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een plek die >geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in Zuid-Nederland, dan kunnen ze >beter alvast gaan oefenen in het doorknippen van kettingen over de Schelde. tja het staat in de sterren geschreven dat er een tweede nationale luchthaven komt...Er zijn dringend jobs nodig in wallonie en als de Happarts het inn hun kl hebben,; hebben ze het niet in hun voeten. Zij krijgen ook altijd hun goesting dus ook een nationale luchthaven . Dat is een heel ingewikkeld belgisch verhaal :-) Wallonie ================================================== ===== geen gelul maar echte betrokkenheid voor iedereen !! http://www.europeesreferendum.nl/ |
![]() |
#4 |
|
![]() Minx wrote: > http://www.nu.nl/news/543123/32/Belg...ale_luchthaven. > html > > Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een plek die > geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in Zuid-Nederland, dan kunnen ze > beter alvast gaan oefenen in het doorknippen van kettingen over de Schelde. Er bestaan nu kettingzagen hé. Deze ng zit er trouwens vol van. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
![]() |
#5 |
|
![]() Minx schreef op 19-6-2005 12:19:
> > Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een plek die > geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in Zuid-Nederland, dan kunnen ze > beter alvast gaan oefenen in het doorknippen van kettingen over de Schelde. Je weet het, Furher Verhofstadt heeft oorlog aan de Nederlanders beloofd en 200.000 jobs aan de belgen. Aangezien Nederland weigert om zijn kroonkolonie te zijn is het enkel wachten tot de tijd rijp is om aan het Vlaamse volk de nodige lebensraum te geven en de Nederlanders wat verder de zee in te duwen. Als eerste kanidaat is het gebied tot zowat de moerbijk, de mensen zijn culturele belgen (katholiek en zo) en worden onderdrukt door de calvvinisten zoals elke belg weet de grootste pest die er bestaat sinds de romeinen. BTW: ik ben tegen elke bezettingsoorlog en facisme maar niet te hard rond vertellen. Willem waakt. groetjes, Emmanuel, Antwerpse terrorist |
![]() |
#6 |
|
![]() Minx schreef:
> Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een plek die > geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in Zuid-Nederland, dan kunnen ze > beter alvast gaan oefenen in het doorknippen van kettingen over de Schelde. Bedoel je de luchthaven van Maastricht, waarvan het opstijgend verkeer op de overwegende O-W as over Belgie komt? Pas maar op of wij laten jullie sleurhutten niet door op weg naar de Franse kempings :-p mvg, VH http://vh.skynetblogs.be |
![]() |
#7 |
|
![]() VH wrote:
[knip] >Pas maar op of wij laten > jullie sleurhutten niet door op weg naar de Franse kempings :-p Ik vermoed dat die Franse wijnboeren daar niks op zullen tegen hebben, want ik heb me laten vertellen dat ze niet zo wild zijn van die Hollanders met hun zes-flessen-proeven-ééntje-meepakken-mentaliteit. |
![]() |
#8 |
|
![]() nieuwslezer wrote:
> On Sun, 19 Jun 2005 12:19:42 +0200, "Minx" <[email protected]> wrote: > >> http://www.nu.nl/news/543123/32/Belg...ale_luchthaven. >> html >> >> Als de Belgen soms denken een luchthaven aan te kunnen leggen op een >> plek die geluidsoverlast veroorzaakt voor de mensen in >> Zuid-Nederland, dan kunnen ze beter alvast gaan oefenen in het >> doorknippen van kettingen over de Schelde. > > tja het staat in de sterren geschreven dat er een tweede nationale > luchthaven komt...Er zijn dringend jobs nodig in wallonie en als de > Happarts het inn hun kl hebben,; hebben ze het niet in hun voeten. > Zij krijgen ook altijd hun goesting dus ook een nationale > luchthaven . over my dead body. Ik ga al jaaaren mijn klanten en vrienden afhalen aan gelijk welke luchthaven, niet enkel in Zaventem maar ook in Antwerpen of Maastricht. Maar Charleroi heb ik systematisch van dat lijstje geschrapt. Ik weet het, het is hun fout niet maar het voelt zo lekker om telkens weer het verhaal te doen wanneer ze mij vragen waarom ik hun niet wil oppikken in "brussels south" |
![]() |
#9 |
|
![]() Emmanuel Paulus <[email protected]> writes:
> > Als eerste kanidaat is het gebied tot zowat de moerbijk, de mensen zijn > culturele belgen (katholiek en zo) en worden onderdrukt door de > calvvinisten zoals elke belg weet de grootste pest die er bestaat sinds > de romeinen. > Dat zou ik toch niet zeggen éh! D'r wonen ook nog wat protestanten in een provincie onder de Moerdijk, en ons hebben er helemaal geen zin in om met de Brabanders en de Limburgers op één hoop gegooid te worden. Mart (gelieve deze post te lezen met een Zeeuws accent) -- "We will need a longer wall when the revolution comes." --- AJS, quoting an uncertain source. |
![]() |
#10 |
|
![]() Mart van de Wege schreef:
> > Als eerste kanidaat is het gebied tot zowat de moerbijk, de mensen zijn > > culturele belgen (katholiek en zo) en worden onderdrukt door de > > calvvinisten zoals elke belg weet de grootste pest die er bestaat sinds > > de romeinen. > > > Dat zou ik toch niet zeggen éh! Correctie elke Belg met een IQ hoger dan 60, er zijn een paar idioten die denken dat Calvijn een volgeling van Pieter de Coninck was en Hollands sprak. > D'r wonen ook nog wat protestanten in een provincie onder de Moerdijk, > en ons hebben er helemaal geen zin in om met de Brabanders en de > Limburgers op één hoop gegooid te worden. Maar dat zijn juist de verdrukkers. Deze krijgen een gratis herscholing van hun attitude door de medestanders van De Gught en mogen arbeid verrichten als proefmateriaal voor de kloonfabriek in Gent. Is wel tegen de Europese grondwet maar die telt enkel wanneer het de (Belgische) overheid voordelig uitkomt. Om alle misverstanden te vermijden ik geef hier geen persoonlijke mening enkel het Belgisch staats-standpunt. Normaliter zal dit wel iets diplomatischer verpakt worden zoals dat Nederlanders klein burgerlijke Harry Potters zijn. Ter wijze van voorbereiding zijn de eerste voorbereidingen al getroffen door oa het Willeminus al Belgisch eigendom te maken. De Nederlandse nationalist stemt ook zonder twijfel voor het vlaams belang en aangezien de nederlandse verdrukker dit zal onmogelijk maken kan de Belgische behoeder van een democratisch europa niet anders dan deze onderdrukking te beeindigen. groetjes, Emmanuel, Antwerps terrorist |
![]() |
#11 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Emmanuel Paulus" <[email protected]>, die 21
Jun 2005 08:37:28 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Mart van de Wege schreef: > >> > Als eerste kanidaat is het gebied tot zowat de moerbijk, de mensen zijn >> > culturele belgen (katholiek en zo) en worden onderdrukt door de >> > calvvinisten zoals elke belg weet de grootste pest die er bestaat sinds >> > de romeinen. >> > >> Dat zou ik toch niet zeggen éh! > >Correctie elke Belg met een IQ hoger dan 60, er zijn een paar idioten >die denken dat Calvijn een volgeling van Pieter de Coninck was en >Hollands sprak. > >> D'r wonen ook nog wat protestanten in een provincie onder de Moerdijk, >> en ons hebben er helemaal geen zin in om met de Brabanders en de >> Limburgers op één hoop gegooid te worden. > >Maar dat zijn juist de verdrukkers. >Deze krijgen een gratis herscholing van hun attitude door de >medestanders van De Gught en mogen arbeid verrichten als proefmateriaal >voor de kloonfabriek in Gent. >Is wel tegen de Europese grondwet maar die telt enkel wanneer het de >(Belgische) overheid voordelig uitkomt. De Gucht! >Om alle misverstanden te vermijden ik geef hier geen persoonlijke >mening enkel het Belgisch staats-standpunt. Normaliter zal dit wel iets >diplomatischer verpakt worden zoals dat Nederlanders klein burgerlijke >Harry Potters zijn. > >Ter wijze van voorbereiding zijn de eerste voorbereidingen al getroffen >door oa >het Willeminus al Belgisch eigendom te maken. De Nederlandse >nationalist stemt ook zonder twijfel voor het vlaams belang en >aangezien de nederlandse verdrukker dit zal onmogelijk maken kan de >Belgische behoeder van een democratisch europa niet anders dan deze >onderdrukking te beeindigen. > >groetjes, > Emmanuel, Antwerps terrorist SAP? ... KP?.... PVDA?.... of LSD?... -- Fusti |