![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() PieterW tikte:
> On Tue, 21 Jun 2005 12:11:10 +0200, "Franneke" <[email protected]> > wrote: > >> De vraag is nu: hoe zou die stichting van Nawijn dan wél moeten >> heten? Ik zelf neig sterk naar de Nawijn-Dewinter Stichting, daar >> deze naam volgens mij beter de lading dekt dan de een of andere >> historische figuur, die ongevraagd voor het karretje van twee >> voortvarende politici worden gespannen. >> Maar wie weet komen er nog meer bruikbare tips binnen. > > Winterhulp? Dat begrip heeft heden ten dage wel erg weinig uitstraling. Bovendien moet je de jonkies uitleggen wat dat ook alweer was, winterhulp. Nee, ik denk dat we toch op zoek moeten gaan naar een denker, een denker met cachet, die ook nu nog leeft bij de bevolking. Ik neigde eerst naar Herman Heinsbroek, die bovendien een vakantiehuisje heeft in de Ardennen, en dus ook in België een graag geziene gast is. Maar de Herman Heinsbroek Stichting blijkt al te bestaan (het is een door hemzelf opgerichte stichting om onterecht verkregen wachtgeld mee wit te wassen). Tja. Wat blijft er dan nog over? De Philomena Bijlhout Stichting? De Jim Janssen van Raay Stichting? Allemaal te onbekend in België, vrees ik. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Franneke" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > PieterW tikte: > >> On Tue, 21 Jun 2005 12:11:10 +0200, "Franneke" <[email protected]> >> wrote: >> >>> De vraag is nu: hoe zou die stichting van Nawijn dan wél moeten >>> heten? Ik zelf neig sterk naar de Nawijn-Dewinter Stichting, daar >>> deze naam volgens mij beter de lading dekt dan de een of andere >>> historische figuur, die ongevraagd voor het karretje van twee >>> voortvarende politici worden gespannen. >>> Maar wie weet komen er nog meer bruikbare tips binnen. >> >> Winterhulp? > > Dat begrip heeft heden ten dage wel erg weinig uitstraling. Bovendien moet > je de jonkies uitleggen wat dat ook alweer was, winterhulp. > Nee, ik denk dat we toch op zoek moeten gaan naar een denker, een denker > met cachet, die ook nu nog leeft bij de bevolking. > Ik neigde eerst naar Herman Heinsbroek, die bovendien een vakantiehuisje > heeft in de Ardennen, en dus ook in België een graag geziene gast is. Maar > de Herman Heinsbroek Stichting blijkt al te bestaan (het is een door > hemzelf opgerichte stichting om onterecht verkregen wachtgeld mee wit te > wassen). > Tja. Wat blijft er dan nog over? De Philomena Bijlhout Stichting? De Jim > Janssen van Raay Stichting? Allemaal te onbekend in België, vrees ik. Denkt dan helemaal niemand meer aan Harry Wijnschenk? Die was toch zeker 1 Nova lang de nieuwe-redder-des-vaderlands Wim |
![]() |
#3 |
|
![]() Wim tikte:
> "Franneke" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> PieterW tikte: >> >>> On Tue, 21 Jun 2005 12:11:10 +0200, "Franneke" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> De vraag is nu: hoe zou die stichting van Nawijn dan wél moeten >>>> heten? Ik zelf neig sterk naar de Nawijn-Dewinter Stichting, daar >>>> deze naam volgens mij beter de lading dekt dan de een of andere >>>> historische figuur, die ongevraagd voor het karretje van twee >>>> voortvarende politici worden gespannen. >>>> Maar wie weet komen er nog meer bruikbare tips binnen. >>> >>> Winterhulp? >> >> Dat begrip heeft heden ten dage wel erg weinig uitstraling. >> Bovendien moet je de jonkies uitleggen wat dat ook alweer was, >> winterhulp. Nee, ik denk dat we toch op zoek moeten gaan naar een denker, >> een >> denker met cachet, die ook nu nog leeft bij de bevolking. >> Ik neigde eerst naar Herman Heinsbroek, die bovendien een >> vakantiehuisje heeft in de Ardennen, en dus ook in België een graag >> geziene gast is. Maar de Herman Heinsbroek Stichting blijkt al te >> bestaan (het is een door hemzelf opgerichte stichting om onterecht >> verkregen wachtgeld mee wit te wassen). >> Tja. Wat blijft er dan nog over? De Philomena Bijlhout Stichting? De >> Jim Janssen van Raay Stichting? Allemaal te onbekend in België, >> vrees ik. > > Denkt dan helemaal niemand meer aan Harry Wijnschenk? Die was toch > zeker 1 Nova lang de nieuwe-redder-des-vaderlands Op zich zou hij kunnen, zijn naam is nog vrij. Maar hij is in België weer volslagen onbekend, dus ik kan me voorstellen dat Dewinter tegen is. |