![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenbelang ??
Is dat dan een nieuwe partij die gaat opkomen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2007 ?? Of bedoel je het Vlaams Belang = Politieke Partij zoals de VLD, SP.A, NVA of CD&V met een even normale naam als elke andere partij? |
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 2 juni 2005 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bananen wat hebben die daar nu weer mee te maken ?? |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ist al te moeilijk voor jou?
Vlaams 'eigen volk eerst' belang ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En wat betreft de link maar goed ook zeker dat 67% niet vind dat er meer racisme is ! Stel je voor (resultaat andersom) het 'Centrum ' zou nogal eens wa werk hebben zekers ! Al die processen |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al ben ik N-VA'er, ik vind dat het van weinig respect getuigt om zo naar het Vlaams Belang te refereren.
Inderdaad, ze zijn geen partij als een ander: ze zijn veel groter. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten de feiten onder ogen zien....
In onze rijke maatschappij is er geen enkele reden voor een harde oppositiepartij,alles is zo perfect,zo beschaafd,zo rijk,dat er geen voedingsbodem KAN zijn voor een protestbeweging..... En toch,keer op keer bewijzen verkiezingen dat wetenschappelijke studies omtrent menselijk gedrag gelijk de papierbak in mogen..... ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vermits de politiek alsmaar meer polariseert, is het alleen maar logisch dat zowel Extreem-rechts als extreem-links blijven stijgen, ten koste van centrum-partijen.
Het Vlaams Belang zou al niet meer stijgen sinds de eerste zwarte zondag. Sindsdien "stagneren" ze zogezegd al. ![]()
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Volgens de rode media stagneert het VB in elke peiling al meer dan tien jaar.
Ik zeg; we zullen zien, en ik ben er vrij gerust in. Het VB hoeft niet gehaast te zijn, het beleid blijft slecht genoeg om de vruchten van te plukken. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het eigenbelang heeft zelf al genoeg bijnaampjes verzonnen over tegenstrevers in hun eigen publicaties en tijdens toespraken, dat ik nog en heel arsenaal van die koosnaampjes mag produceren. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe meer men heeft, hoe verwender men wordt en hoe meer men nog wil. Dat is niet zomaar een uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een andere interpretatie van die link: Men is zo blind geworden voor wat gebeurt in de maatschappij dat men niet merkt dat er meer racisme is.
Of is dat een beetje cynisch ![]()
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Alsmede ook omv de angst om nog meer repressieve maatregelen van het inquisitiecentrum natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() jah die stem van u zal zeker het verschil gemaakt hebben
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Dus al die racisten van vreemde afkomst die Vlamingen uitschelde voor witten aap en vuile belg zijn vlaams belang stemmers?
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() volgens mij verzint ge dat hoor. Zouden ze alleen zichzelf belachelijk mee maken. (Ik zeg niet dat er geen racisme is van hun kant hé!) |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Organiseer een poll en ge zult wel zien hoe de meeste rechtsen daarop stemmen. |
|
![]() |