![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3
"Belang zoekt tweede racismeproces op" Citaat: --- ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in zijn propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders allochtonen waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en geloof niet respecteert, aldus het artikel. Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de daders Vlaamse minderjarigen zijn. ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist dat het gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans Wymeersch, zich tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat niet, dan overweegt de burgemeester een klacht. Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert verontwaardigd. Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams Belang. ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan ik niet anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en herhaaldelijk toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl niemand dat gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het niet straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door Vlaams Belang-Sint-Niklaas. " ---- Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. |
![]() |
#2 |
|
![]() > ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan ik niet > anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en herhaaldelijk > toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl niemand dat > gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het niet > straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door Vlaams > Belang-Sint-Niklaas. " > ---- > > > Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. Och laat iedereen toch zeggen wat hij wil.. Als we voor elke leugen die er uitgesproken wordt in de politiek een proces moeten beginnen, hebben de rechtbanken niet veel anders meer te doen. Het VB moet zich inderdaad (moreel gezien) verontschuldigen, doen ze dat niet bezorgt hen dat een grote ongeloofwaardigheid. Maar om daarvoor nu een proces te beginnen... Als iemand (bewezen) onzin uitkraamt is het een onnozelaar, geen misdadiger.. mvg, Emmanuel PS: Wat is eigenlijk een 'zondebokmechanisme' exact, en kan je op basis daarvan veroordeeld worden? In welk wetsartikel wordt dat begrip beschreven? Als ik nu de Hollanders de schuld geef van alles wat er mis gaat in België, kan ik dan ook veroordeeld worden? |
![]() |
#3 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 > "Belang zoekt tweede racismeproces op" > > Citaat: > --- > ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in zijn > propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders allochtonen > waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en geloof niet > respecteert, aldus het artikel. > > Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de daders Vlaamse > minderjarigen zijn. > > ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist dat het > gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans Wymeersch, zich > tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat niet, dan > overweegt de burgemeester een klacht. > Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert verontwaardigd. > Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams Belang. > > ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan ik niet > anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en herhaaldelijk > toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl niemand dat > gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het niet > straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door Vlaams > Belang-Sint-Niklaas. " > ---- > > > Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. > De Standaard maakt zich eens te meer belachelijk met dit haatdragend artikel. Ze noemt zichzelf een kwaliteitskrant. Tja, over jezelf kan je natuurlijk van alles zeggen. Wat daar staat over het Vlaams Belang is pure kitsch en frustratie van een paar journalisten werkzaam bij de Standaard. Koen |
![]() |
#4 |
|
![]() > > --- > > ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in zijn > > propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders > allochtonen > > waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en geloof > niet > > respecteert, aldus het artikel. > > > > Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de > daders Vlaamse > > minderjarigen zijn. > > > > ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist dat > het > > gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans > Wymeersch, zich > > tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat > niet, dan > > overweegt de burgemeester een klacht. > > Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert > verontwaardigd. > > Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams > Belang. > > > > ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan > ik niet > > anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en > herhaaldelijk > > toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl > niemand dat > > gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > > haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het > niet > > straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > > Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door > Vlaams > > Belang-Sint-Niklaas. " > > ---- > > > > > > Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > > het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. > > > > De Standaard maakt zich eens te meer belachelijk met dit haatdragend > artikel. Ze noemt zichzelf een kwaliteitskrant. Tja, over jezelf kan je > natuurlijk van alles zeggen. Wat daar staat over het Vlaams Belang is pure > kitsch en frustratie van een paar journalisten werkzaam bij de Standaard. > > Koen > die sos deed me aan Stalin denken,zo razend,awatte,zijn gekleurde knuffelkes beschuldigen Maar dat zijn bruine lievelingen de Ster onveilig maken weet hij niet en die zeveraar van het centrum met de lange naam heeft der ook nooit van gehoord maar een foute(?) verklaring dat is nu eens racisme;de namen van die dadertjes mogen echter niet gekend zijn,eigenaardig toch........ > |
![]() |
#5 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >> >> Citaat: >> --- >> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >> zijn >> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders > allochtonen >> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >> geloof > niet >> respecteert, aldus het artikel. >> >> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de > daders Vlaamse >> minderjarigen zijn. >> >> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >> dat > het >> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans > Wymeersch, zich >> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat > niet, dan >> overweegt de burgemeester een klacht. >> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert > verontwaardigd. >> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams > Belang. >> >> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >> kan > ik niet >> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en > herhaaldelijk >> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl > niemand dat >> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de >> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het > niet >> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door > Vlaams >> Belang-Sint-Niklaas. " >> ---- >> >> >> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >> > > De Standaard maakt zich eens te meer belachelijk met dit haatdragend > artikel. Ze noemt zichzelf een kwaliteitskrant. Tja, over jezelf kan je > natuurlijk van alles zeggen. Wat daar staat over het Vlaams Belang is pure > kitsch en frustratie van een paar journalisten werkzaam bij de Standaard. Dat verandert toch niets aan *het feit* dat het belang aan *desinformatie* doet? |
![]() |
#6 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 > "Belang zoekt tweede racismeproces op" > Voelt Willockx soms de hete adem in zijn nek??? |
![]() |
#7 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 > "Belang zoekt tweede racismeproces op" > > Citaat: > --- > ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in zijn > propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders > allochtonen > waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en geloof > niet > respecteert, aldus het artikel. > > Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de > daders Vlaamse > minderjarigen zijn. > > ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist dat > het > gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans > Wymeersch, zich > tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat > niet, dan > overweegt de burgemeester een klacht. > Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert > verontwaardigd. > Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams > Belang. > > ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan > ik niet > anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en > herhaaldelijk > toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl > niemand dat > gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het > niet > straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door > Vlaams > Belang-Sint-Niklaas. " > ---- > > > Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. > Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij banaal incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik weet het, als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo laten. Maar ze moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen in de kaarten van het VB. |
![]() |
#8 |
|
![]() "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >> >> Citaat: >> --- >> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >> zijn >> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders >> allochtonen >> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >> geloof niet >> respecteert, aldus het artikel. >> >> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de >> daders Vlaamse >> minderjarigen zijn. >> >> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >> dat het >> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans >> Wymeersch, zich >> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat >> niet, dan >> overweegt de burgemeester een klacht. >> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert >> verontwaardigd. >> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams >> Belang. >> >> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >> kan ik niet >> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en >> herhaaldelijk >> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl >> niemand dat >> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de >> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het >> niet >> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door >> Vlaams >> Belang-Sint-Niklaas. " >> ---- >> >> >> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >> > Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een > uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij > banaal incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik > weet het, als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo > laten. Maar ze moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen in > de kaarten van het VB. Heeft de waarheid geen rechten meer omdat dat 'alleen in de kaarten van het vb' speelt? |
![]() |
#9 |
|
![]() Stefaan <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 > "Belang zoekt tweede racismeproces op" > > Citaat: > --- > ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in zijn > propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders allochtonen > waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en geloof niet > respecteert, aldus het artikel. > > Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de daders Vlaamse > minderjarigen zijn. > > ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist dat het > gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans Wymeersch, zich > tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat niet, dan > overweegt de burgemeester een klacht. > Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert verontwaardigd. > Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams Belang. > > ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan ik niet > anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en herhaaldelijk > toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl niemand dat > gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het niet > straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door Vlaams > Belang-Sint-Niklaas. " > ---- > > > Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. > Natuurlijk heeft de politiek gelijk als ze beweren dat het "Vlaamse minderjarigen " waren. Marokaanse of Turkse jongeren die hier geboren zijn en in hun eigen cultuur (moslims) opgroeien zijn voor mij allochtonen, in dit geval is het dan heel eenvoudig om ze "Vlaamse minderjarigen" te noemen. WT |
![]() |
#10 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 > >> "Belang zoekt tweede racismeproces op" > >> > >> Citaat: > >> --- > >> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in > >> zijn > >> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders > >> allochtonen > >> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en > >> geloof niet > >> respecteert, aldus het artikel. > >> > >> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de > >> daders Vlaamse > >> minderjarigen zijn. > >> > >> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist > >> dat het > >> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans > >> Wymeersch, zich > >> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat > >> niet, dan > >> overweegt de burgemeester een klacht. > >> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert > >> verontwaardigd. > >> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams > >> Belang. > >> > >> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, > >> kan ik niet > >> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en > >> herhaaldelijk > >> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl > >> niemand dat > >> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > >> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het > >> niet > >> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > >> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door > >> Vlaams > >> Belang-Sint-Niklaas. " > >> ---- > >> > >> > >> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > >> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. > >> > > Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een > > uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij > > banaal incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik > > weet het, als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo > > laten. Maar ze moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen in > > de kaarten van het VB. > > Heeft de waarheid geen rechten meer omdat dat 'alleen in de kaarten van het > vb' speelt? > De zaak Remery was ook tegen het VB........ > |
![]() |
#11 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 > "Belang zoekt tweede racismeproces op" > > Citaat: > --- > ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in zijn > propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders > allochtonen > waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en geloof > niet > respecteert, aldus het artikel. > > Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de > daders Vlaamse > minderjarigen zijn. > > ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist dat > het > gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans > Wymeersch, zich > tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat > niet, dan > overweegt de burgemeester een klacht. > Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert > verontwaardigd. > Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams > Belang. > > ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, kan > ik niet > anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en > herhaaldelijk > toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl > niemand dat > gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met de > haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het > niet > straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. > Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door > Vlaams > Belang-Sint-Niklaas. " > ---- > > > Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - > het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. Uw bruine jongens ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#12 |
|
![]() "Criticus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >> > Voelt Willockx soms de hete adem in zijn nek??? > Zijn laatste keer burgemeester mischien ? |
![]() |
#13 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >>> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >>> >>> Citaat: >>> --- >>> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >>> zijn >>> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders >>> allochtonen >>> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >>> geloof niet >>> respecteert, aldus het artikel. >>> >>> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de >>> daders Vlaamse >>> minderjarigen zijn. >>> >>> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >>> dat het >>> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans >>> Wymeersch, zich >>> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat >>> niet, dan >>> overweegt de burgemeester een klacht. >>> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert >>> verontwaardigd. >>> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams >>> Belang. >>> >>> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >>> kan ik niet >>> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en >>> herhaaldelijk >>> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl >>> niemand dat >>> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met >>> de >>> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het >>> niet >>> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >>> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door >>> Vlaams >>> Belang-Sint-Niklaas. " >>> ---- >>> >>> >>> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >>> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >>> >> Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een >> uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij >> banaal incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik >> weet het, als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo >> laten. Maar ze moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen >> in de kaarten van het VB. > > Heeft de waarheid geen rechten meer omdat dat 'alleen in de kaarten van > het vb' speelt? > En wat is de waarhied, dat allochtonen van de derde generatie geen Vlamingen zijn ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#14 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >>> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >>> >>> Citaat: >>> --- >>> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >>> zijn >>> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders >> allochtonen >>> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >>> geloof >> niet >>> respecteert, aldus het artikel. >>> >>> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de >> daders Vlaamse >>> minderjarigen zijn. >>> >>> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >>> dat >> het >>> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans >> Wymeersch, zich >>> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat >> niet, dan >>> overweegt de burgemeester een klacht. >>> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert >> verontwaardigd. >>> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams >> Belang. >>> >>> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >>> kan >> ik niet >>> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en >> herhaaldelijk >>> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl >> niemand dat >>> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met >>> de >>> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het >> niet >>> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >>> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door >> Vlaams >>> Belang-Sint-Niklaas. " >>> ---- >>> >>> >>> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >>> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >>> >> >> De Standaard maakt zich eens te meer belachelijk met dit haatdragend >> artikel. Ze noemt zichzelf een kwaliteitskrant. Tja, over jezelf kan je >> natuurlijk van alles zeggen. Wat daar staat over het Vlaams Belang is >> pure >> kitsch en frustratie van een paar journalisten werkzaam bij de Standaard. > > Dat verandert toch niets aan *het feit* dat het belang aan *desinformatie* > doet? > Wie zegt dat ? De tegenpartij Heb je bewijzen ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#15 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >>> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >>> >>> Citaat: >>> --- >>> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >>> zijn >>> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders >>> allochtonen >>> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >>> geloof niet >>> respecteert, aldus het artikel. >>> >>> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de >>> daders Vlaamse >>> minderjarigen zijn. >>> >>> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >>> dat het >>> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans >>> Wymeersch, zich >>> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat >>> niet, dan >>> overweegt de burgemeester een klacht. >>> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert >>> verontwaardigd. >>> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams >>> Belang. >>> >>> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >>> kan ik niet >>> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en >>> herhaaldelijk >>> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, terwijl >>> niemand dat >>> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met >>> de >>> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het >>> niet >>> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >>> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie door >>> Vlaams >>> Belang-Sint-Niklaas. " >>> ---- >>> >>> >>> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >>> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >>> >> Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een >> uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij >> banaal incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik >> weet het, als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo >> laten. Maar ze moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen >> in de kaarten van het VB. > > Heeft de waarheid geen rechten meer omdat dat 'alleen in de kaarten van > het vb' speelt? > > Natuurlijk! Maar maak van een vliegenscheet geen donderslag! |
![]() |
#16 |
|
![]() " de boskabouter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> >> "Nerdhater" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >> >> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >> >> >> >> Citaat: >> >> --- >> >> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >> >> zijn >> >> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de >> >> grafschenders >> >> allochtonen >> >> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >> >> geloof niet >> >> respecteert, aldus het artikel. >> >> >> >> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de >> >> daders Vlaamse >> >> minderjarigen zijn. >> >> >> >> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >> >> dat het >> >> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans >> >> Wymeersch, zich >> >> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat >> >> niet, dan >> >> overweegt de burgemeester een klacht. >> >> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert >> >> verontwaardigd. >> >> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams >> >> Belang. >> >> >> >> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >> >> kan ik niet >> >> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en >> >> herhaaldelijk >> >> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, > terwijl >> >> niemand dat >> >> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met > de >> >> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat >> >> het >> >> niet >> >> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >> >> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie > door >> >> Vlaams >> >> Belang-Sint-Niklaas. " >> >> ---- >> >> >> >> >> >> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >> >> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >> >> >> > Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een >> > uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij >> > banaal incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik >> > weet het, als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo >> > laten. Maar ze moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen > in >> > de kaarten van het VB. >> >> Heeft de waarheid geen rechten meer omdat dat 'alleen in de kaarten van > het >> vb' speelt? >> > > De zaak Remery was ook tegen het VB........ > Jamaaaaaar dat was iets anders hééééé Wanneer gaat de koning en gevolg naar sint niklaas ? Wanneer mag men ze daar verwachten ? Weet je hoeveel % sint niklazenaaren Vlaams Belang gestemd hebben ? Weet je hoeveel % er volgende en volgende maal Vlaams Belang gaan stemmen ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#17 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G92FUQC3 >>>> "Belang zoekt tweede racismeproces op" >>>> >>>> Citaat: >>>> --- >>>> ",,Wat u niet mocht weten''. Onder die titel beweert Vlaams Belang in >>>> zijn >>>> propagandablad dat de politie bewust niet meedeelt dat de grafschenders >>> allochtonen >>>> waren. Een bewijs dat de moslimgemeenschap onze cultuur, waarden en >>>> geloof >>> niet >>>> respecteert, aldus het artikel. >>>> >>>> Willockx en de korpschef van de politie reageren verbolgen, omdat de >>> daders Vlaamse >>>> minderjarigen zijn. >>>> >>>> ,,De beweringen van het Belang zijn leugens'', zegt Willockx. Hij eist >>>> dat >>> het >>>> gemeenteraadslid van Vlaams Belang dat de beweringen lanceerde, Frans >>> Wymeersch, zich >>>> tegenover de moslimgemeenschap verontschuldigt. Doet Vlaams Belang dat >>> niet, dan >>>> overweegt de burgemeester een klacht. >>>> Ook Jozef De Witte van het Centrum voor Racismebestrijding reageert >>> verontwaardigd. >>>> Volgens De Witte verzamelt het Centrum opnieuw materiaal tegen Vlaams >>> Belang. >>>> >>>> ,,Ik zou liever geen tweede proces beginnen, maar als ze zo voortdoen, >>>> kan >>> ik niet >>>> anders. Het Vlaams Blok is veroordeeld wegens het kennelijk en >>> herhaaldelijk >>>> toepassen van het zondebokmechanisme. Het is van naam veranderd, >>>> terwijl >>> niemand dat >>>> gevraagd heeft. Het moest wel van praktijken veranderen en stoppen met >>>> de >>>> haatcampagne, en dat doet het niet. Vlaams Belang moet beseffen dat het >>> niet >>>> straffeloos is omdat het ooit veroordeeld is'', aldus De Witte. >>>> Het geval van grafschending is niet de enige vorm van desinformatie >>>> door >>> Vlaams >>>> Belang-Sint-Niklaas. " >>>> ---- >>>> >>>> >>>> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >>>> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >>>> >>> >>> De Standaard maakt zich eens te meer belachelijk met dit haatdragend >>> artikel. Ze noemt zichzelf een kwaliteitskrant. Tja, over jezelf kan je >>> natuurlijk van alles zeggen. Wat daar staat over het Vlaams Belang is >>> pure >>> kitsch en frustratie van een paar journalisten werkzaam bij de >>> Standaard. >> >> Dat verandert toch niets aan *het feit* dat het belang aan >> *desinformatie* doet? >> > > Wie zegt dat ? > De tegenpartij > Heb je bewijzen ? Neen dat heb ik niet. Net zomin als jij dat hebt. Hopelijk begrijp JIJ zelfs dat het bal nu in het kamp van het VB ligt: of ze bekennen kleur en geven toe dat ze aan desinformatie deden of ze halen de beschuldigingen van de burgemeester onderuit. De vb-ker kon in ieder geval niet de beschuldigingen van de burgemeester weerleggen terwijl dat toch een makkie moest zijn als hij recht in zijn schoenen stond. |
![]() |
#18 |
|
![]() MutsiPrutsi wrote:
>>> Dat verandert toch niets aan *het feit* dat het belang aan >>> *desinformatie* doet? >>> >> >> Wie zegt dat ? >> De tegenpartij >> Heb je bewijzen ? > > Neen dat heb ik niet. Net zomin als jij dat hebt. Hopelijk begrijp > JIJ zelfs dat het bal nu in het kamp van het VB ligt: Nee, nee nog even wachten de ballon is nog aan het groeien Laat eerst de media er nog wat in roeren, de koning eens gaan kijken, unizo een petitie starten. Dan pas, helemaal op het einde en zonder dat het Vlaams Beland daar wat aan hoeft te doen, komt de finale ontknoping. De zondagen worden steeds zwarter, er is echt niks meer aan te doen Niks. > of ze bekennen > kleur en geven toe dat ze aan desinformatie deden of ze halen de > beschuldigingen van de burgemeester onderuit. De vb-ker kon in ieder > geval niet de beschuldigingen van de burgemeester weerleggen terwijl > dat toch een makkie moest zijn als hij recht in zijn schoenen stond. ;-) Lekker. Roeren maar. Remmery Revisited |
![]() |
#19 |
|
![]() On Mon, 27 Jun 2005 03:00:27 +0200, "Gompie"
<[email protected] > wrote: > >PS: Wat is eigenlijk een 'zondebokmechanisme' exact, en kan je op basis >daarvan veroordeeld worden? In welk wetsartikel wordt dat begrip beschreven? >Als ik nu de Hollanders de schuld geef van alles wat er mis gaat in België, >kan ik dan ook veroordeeld worden? > Het zondebokmechanisme (scapegoatism) stamt van de oude joden. In Israël was het gebruikelijk zijn zonden af te schuiven op een dier en het dan te laten boeten voor die zonden. Het beest, gewoonlijk een bok, kreeg alle begane zonden toegewezen, en werd dan de woestijn ingestuurd. Fullator |
![]() |
#20 |
|
![]() On Mon, 27 Jun 2005 08:15:56 GMT, "Nerdhater" <[email protected]> wrote:
> >> Onze bruine jongens leren het blijkbaar niet af - >> het Vlaamse Volk wordt deskundig bedrogen. >> >Dat ze maar oppassen! Ik denk niet dat nu het VB zo onoverwogen zo een >uitspraak maken! De overdreven dogmatische uitspaken van de voor mij banaal >incident, zou Willockx electoraal duur te staan kunnen komen. Ik weet het, >als het VB zo een uitspraken maakt, mag men zoiets niet zo laten. Maar ze >moeten nu ook niet overdrijven want zo speelt men alleen in de kaarten van >het VB. > Er zijn enkele mogelijkheden, los van het feit dat men enige ruimte kan toemeten aan de term allochtoon. - het VB liegt of heeft zich vergist: dan hebben ze inderdaad er alle belang bij zich te verontschuldigen. Dit soort fouten kunnen ze zich allerminst veroorloven in het gegeven klimaat. - Willockx cum suis liegen: dit is erger, want dodelijk als het kan aangetoond worden. En daar ligt hem de knoop: het VB kan dit niet aantonen, want dan maken ze de namen van minderjarigen bekend die een misdrijf hebben gepleegd, en dat is verboden. In de twee gevallen verliezen ze dus, tenzij de namen van de betrokkenen ergens zouden 'lekken'. Elke partij is daar goed in, vooral als het hen uitkomt. Fullator |