![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Na New York, Moskou, Madrid, Amsterdam en Londen lijkt Rome het meest voor de hand liggende doelwit van de militaire vleugel van de islam te zijn.
Maar welke datum komt daar het meest voor in aanmerking? Waarschijnlijk zal het iets zijn voor 2006 maar welke dag? welke cijfercombinatie van maanden/dagen levert een speciale aantrekkingskracht voor de cijferaars van Al Quaeda? Is het Sint-Pietersplein de gedroomde plek, zoals Pasen verleden jaar, of zullen ze het elders proberen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Misschien eens kijken op de horoscooppagina van de Dag Allemaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Vast en zeker , gezien de nieuwe stijl van Al Qaida zal het in de metro zijn. mss idd. een drukke stop aan het vaticaan hoewel ze voor hetzelfde geld wel eens een drukke pendeltrein kunnen kiezen. Hoe meer westerse honden dood hoe beter zullen ze zeggen.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ze zouden beter de pauselijke residentie wat meer viseren, die Al Quaida'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Brussel zou fijn zijn. Op die manier komen we ook nog eens in het nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het staat misschien in een boek van Nostradamus vermeld?
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rene Artois, ik ga het nu niet opzoeken, maar ik heb dat boek van Nostradamus ooit gekocht voor de lol in 1995 of 1996.
Eén van de kwatrijnen (in feite verschillende) wijzen rechtstreeks naar eind 20ste eeuw. Ze verwijzen naar oorlog tussen christen en moslims, naar een oorlogsperiode die 25 jaar ging duren waarbij de strijd uiteindelijk - hoe kan het ook anders - gewonnen wordt door christenen. Na 9/11 werd een bepaald kwatrijn sterk naar voren gehaald, iets met ijzeren vissen en torens en vuur... Enfin, ene "Chiren" zal ons uit de nood helpen zei hij. En toen ik het kocht was Chirac net aan de macht geloof ik! Ik moet het boek toch nog eens vanonder het stof halen. Het ging ook allemaal beginnen in de buurt van Marseille, daar zat ie dan al wat fout. oh! en hij beschrijft ook een Conventie die in Geneve bijeenkwam. sommige dingen zijn dus echt wel grappig hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() En dat is allicht niet de brontekst, maar een vertaling met voetnoten?
Ik denk dat het uur en de plaats van de aanslagen in Rome, voorspeld staan in de Protocollen hoor.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, het is én de brontekst én vertaling én voetnoten
en als ge me nu nog vraagt om het op te zoeken dat doe ik het wel tegen maandag of zo....! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2005 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Amsterdam? Wanneer daar een aanslag is gebeurd, ontgaat mij sterk!
Uw lijstje is ook verdacht kort! Casablanca, Ankara, Bali, wat is daar gebeurd volgens uw normen wreker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik betwijfel het dat ze een aanslag op een heiligdom van een geloof van het Boek zouden plegen. Maar ja, je weet maar nooit. Indien the Righteous een heilige plek van de Moslims platgooien zie ik het wel gebeuren.
Vergeet niet dat Moslims alleen maar wraak nemen. Alles wat er nu gebeurt, is enkel en alleen wraak.
![]() |
#14 |
|
![]() 't zal in elk geval nog een tijdje duren, nu is er verhoogde waakzaamheid, en da's veel te moeilijk voor die lafaards.
Nog ff wachten voordat ze onwetenden en onschuldigen kunnen pakken. En dan gaan we weer horen dat wij imoreel en slecht zijn.
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Al kan het evengoed gebruikt worden door Satanisten om moskeeen op te blazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan lijkt 6/6/6 inderdaad een zeer geschikt moment. Het lijkt me ook geen toeval dat de aanslagen van 7/7 onder meer ook in King's Cross vielen. Doet ook sterk aan geladen symboliek denken: het kruis van de koning / de koning van het kruis / een zeker verband naar kruisridders lijkt niet ver weg. Zodus, de datum kennen we al met grote waarschijnlijkheid. Nu nog de plaats. Zijn er speciale zaken gepland in Italië op 6/6/6?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 9 juli 2005 om 20:00. |
|||||
![]() |
![]() |