Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2005, 18:57   #1
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Prins Charles roept moslims op haatpredikers "uit te roeien"

Citaat:
[size=4]Prins Charles roept moslims op haatpredikers "uit te roeien"[/size]

De Britse kroonprins Charles roept de moslims op om diegenen die haat preken in hun gemeenschap "uit te roeien". Hij doet dat in een tribune die donderdag verschijnt.
De moslims die in Groot-Brittannië leven, moeten "diegenen, die onder hen, zo'n haat en bitterheid preken en uitoefenen, uitroeien", eist de oudste zoon van koningin Elizabeth II in het populaire linkse dagblad Daily Mirror.
Het is "de plicht van elke echte moslim" om de zelfmoordaanslagen op 7 juli, waarbij 52 mensen omkwamen, te veroordelen, schrijft de prins.
"Sommigen zouden kunnen denken dat de islam de oorzaak (van het terrorisme) is", schrijft Charles nog: "Het is alles behalve de islam. Het is een ontaarding van de traditionele islam".
http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={318B8143-A8CA-4308-995B-A857702CDB9C}
Die Engelse kroonprins is waarschijnlijk geen linkiewinkie...
Waar maakt die zich trouwens druk om, zou Oliepiek zeggen... Er sterven in Engeland meer mensen aan een snotvalling als aan terroristische aanslagen van moslims...

Wat ik me afvraag... Werden de zelfmoordaanslagen in Irak en Israël al door Westerse moslimorganisaties afgekeurd?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 14-07-2005 at 19:58
Reason:
--------------------------------

Citaat:

De Britse kroonprins Charles roept de moslims op om diegenen die haat preken in hun gemeenschap "uit te roeien". Hij doet dat in een tribune die donderdag verschijnt.
De moslims die in Groot-Brittannië leven, moeten "diegenen, die onder hen, zo'n haat en bitterheid preken en uitoefenen, uitroeien", eist de oudste zoon van koningin Elizabeth II in het populaire linkse dagblad Daily Mirror.
Het is "de plicht van elke echte moslim" om de zelfmoordaanslagen op 7 juli, waarbij 52 mensen omkwamen, te veroordelen, schrijft de prins.
"Sommigen zouden kunnen denken dat de islam de oorzaak (van het terrorisme) is", schrijft Charles nog: "Het is alles behalve de islam. Het is een ontaarding van de traditionele islam".
http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={318B8143-A8CA-4308-995B-A857702CDB9C}
Waar maakt die zich trouwens druk om, zou Oliepiek zeggen... Er sterven in Engeland meer mensen aan een snotvalling als aan terroristische aanslagen van moslims...

Wat ik me afvraag... Werden de zelfmoordaanslagen in Irak en Israël al door Westerse moslimorganisaties afgekeurd?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Waar maakt die zich trouwens druk om, zou Oliepiek zeggen... Er sterven in Engeland meer mensen aan een snotvalling als aan erroristische aanslagen van moslims...

Wat ik me afvraag... Werden de zelfmoordaanslagen in Irak en Israël al door Westerse moslimorganisaties afgekeurd?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 14 juli 2005 om 18:58.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 19:04   #2
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE

Wat ik me afvraag... Werden de zelfmoordaanslagen in Irak en Israël al door Westerse moslimorganisaties afgekeurd?
Mee neeje, dat gaat ook niet gebeuren ... wat ook interessant is, is dat London 7/7 de eerste keer in een lange tijd was dat de BBC het woord "terroristen" gebruikt ... Meestal hebben ze't over "militanten" of "activisten" die zelfmoordaanslagen plegen
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 19:30   #3
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Maak plaats, ongecultiveerd schorem, tijd voor een Catullusgedicht:

Vivamus mea Lesbia, atque amemus
rumoresque senum seniorum
omnes unius aestimemus assis
soles occidere et redire possunt:
nobis cum semel occidit brevis lux,
nox est perpetua una dormienda
da mi basia mille, deinde centum.
dein, cum milia multa fecerimus,
conturbabimus illa, ne sciamus,
aut ne quis malus inuidere possit,
cum tantum sciat esse basiorum.

------------------------------------

De Romeinen, dat waren tenminste echte mannen. Die hadden zelfs geen last met moslims. (!!)
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 19:51   #4
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

De Romeinen hadden idd goei technieken om opstandelingen te 'kalmeren'.
Oud 14 juli 2005, 20:04   #5
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Wat zou onze Prins Philippe ivm de aanslagen uit zijn bek reutelen indien hij zou mogen van papaa albèrt? 8)
Oud 14 juli 2005, 20:06   #6
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Wat zou onze Prins Philippe ivm de aanslagen uit zijn bek reutelen indien hij zou mogen van papaa albèrt? 8)
De terrorist mijn vriend ! oeps mijn vijand
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be