![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila, de meeting was leuk en voor herhaling vatbaar. Voor handclapping was 5 man al een succes, we waren dus met zijn zevenen. Extreemrechts liet zich niet zien, zoals gewoonlijk. Dan moeten ze hun gezicht laten zien en beschaamd zijn wat voor gore racistische praat ze verkopen op het net, en die anonimiteit geven ze niet zo graag op.
We hebben wat pinten gepakt in de Bib op het De Coninckplein en over vanalles en nog wat gebabbeld, zelfs over politiek ![]() Als je het mij vraagt: allemaal brave toffe typen, een beetje veel te braaf maar goed (ik ben helemaal niet braaf ![]() Waren aanwezig: handclapping, Pelgrim, Sancho, Steven nr1, Vlaamse Belg, driewerf en mezelf thePiano. Pelgrim heeft zowat het moderatiebeleid verdedigd, waar ik het niet mee eens blijf. Jeroen blijft de 'pain in the ass'. Handclapping hield een hartstochtelijk pleidooi voor het Esperanto, Steven nr1 is mijn persoonlijke favoriet, Vlaamse Belg hield zich wat op de vlakte, Sancho geraakte er niet tussen, driewerf heeft de zaak van de LSP prima verdedigd en mijn betoog kan je het best samenvatten als "Ban het Blok". Later ben ik nog in de Shoarma-bar "Mandarin" in de Statiestraat met Pelgrim en driewerf een lekkere pitta gaan eten, lekker multicultureel en met aangepaste muziek. ![]() Bedankt iedereen die er bij was, de volgende keer kom ik er weer naar toe, hopelijk met wat meer volk. mvg, thePiano[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 10 juli 2005 om 06:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Wie kan tellen komt maar aan 6 nick names, waar thePiano het over zeven deelnemers heeft. De zevende was de (stille en charmante) vriendin van Sancho, die geen lid is van het forum, maar desalniettemin welkom op de meeting.[edit]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 10 juli 2005 om 10:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() De vriendin van Sancho met de nicknaam 'nog_niks' was de 8ste deelneemster. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Yo, Nog vermelden dat we de volgende keer aan de wens van Guderian moeten voldoen en bv. een meeting in Gent houden. Buurt van Dampoort of St.Pietersstation..
Cynicus - het was niet saai een duscussie tussen LSP/PVDA en "Vlaams-Links" is ook heel divers (wel te veel Politiek) Een uiteenzetting over heidense goden en de superioriteit van de arische beschaving kan op zich ook geen kwaad, zolang we de stoelen maar met hun 4 poten op de grond laten staan.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() de volgende keer zal ik er mss bij zijn. Als de linkiewinkies braaf zijn
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik had me verheugd op een primitief arabisch gesprekje met Lincoln en enkele onderwerpen die mij ook interesseren, maar het bleef bij landbouwsubsidies en marxisme, en het verkopen van het plaatselijke Solidarnosc-gazetje. ![]() Volgende keer beter. Ik kom zeker terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vanminnenbruggen, je bent weer aan het zwanzen dat het geen mooi weer meer is. Je hebt indertijd ZELF GEWEIGERD naar een forum-meeting te gaan omdat er te veel "extreem-rechtsen" aanwezig zouden zijn. Een meeting met 6 (zes!) personen was misschien gezellig, maar je kan het niet echt "geslaagd" noemen. De reden waarom ik niet kom is omdat het steevast in het Antwerpse of Leuvense is dat die meetings doorgaan. De dag dat er één in West-Vlaanderen of het Gentse is, zal ik trachten eens langs te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 juli 2005 om 09:08. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Driewerf had zo'n rooie CWI-30jaar t-shirt aan, kan het zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ook daar was jij niet van op de hoogte, zeker? Egidius (*) www.demorgen.be[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 12 juli 2005 om 13:59. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Overigens is het totaal onduidelijk wie dat order gegeven heeft. Je beschuldiging van Mittérand is dus gratuit.
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Wat er ook van zij: ik heb echt wel een gevoelige snaar getroffen bij Egidius met mijn nationalisme-citaat...
![]() ![]()
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
![]() [edit]
Laatst gewijzigd door Egidius : 12 juli 2005 om 16:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar blijf je nu met je gerespecteerde staatsman en zijn blatante onzin? Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 12 juli 2005 om 16:12. |
|||||
![]() |