![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() de TV-makers van den 1 zijn weer goed bezig.....
ze nemen de gewone gemiddelde kijker weer voor een bende snullen van t'zwaarste kaliber..... hun kijker door wiens belastingsgeld deze arrogante hooghartige koningsgezinde heren hun dikke pree's betaald worden !!!! herhaaldelijk haalt de prezentator van dienst het in zijn hoofd om de nadruk te leggen op het feit dat er nog ECHTE belgen in de tour de france zitten en Axel Merckx te citeren....... om daar dan smalend aan toe te voegen nadat hij het al een drietal keer gezegd had..... dat euh....euh.... Axel eigenlijk in Monaco woont !!!!!! ik meen te weten dat de zoon van Eddy zijn belastingen betaald in Monaco........ is dat dan een echte belg.......un vrai belge......een rijke... en wij arme vlamingskes maar belastingen betalen ! ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() Ja Ice-Man, ik begrijp je volkomen. Arm Vlaams dutske toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Awel se. Ik heb die gelinkt om u te zeggen dat ge een zaag zijt.
Indien God zou bestaan, hij had u allang laten verzuipen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() *slentert weg...*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bwa, wedden dat Berten Bibber ook heel wat geld zitten heeft in zo van die paradijsjes waar diskretie nog bestaat? Dat zal zijn vet spaarpotje zijn, tegen dat hem hier op de straatstenen gekeild wordt. Geleerd van Mobutu en co.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Tour de france dat is nog voor het domme volk jong, voor diegene die nog in sprookjes geloven en niet willen inzien dat de (top)sport een drugsmilieu is geworden.
Ze zijn al zover dat men het volk kan doen geloven dat een armzalige kankerpatiente zuiver de zwaarste wielerwedstrijd ter wereld kan winnen en dit dan nog eens zes keer over doet. Of hoe de wetenschap voor een raadsel staat bij de conditiecurves van topsporters, maar die trekken natuurlijk geen Tv , geen sponsers en geen geld. Of hoe het medium tv bedoeld om mensen slim te houden, het volk nu dom houdt
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() VRT-sportcommentatoren zijn van een bedroevend niveau. Toen Walter Godefroot deze verwaande ventjes een steek gaf van 'commentaar van het niveau toog-praat' konden ze daar helemaal niet mee lachen, met deze waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat eigenlijk schandalig, die sportlui krijgen hier eerst steun van de overheid om te kunnen trainen (via speciale statuten en dergelijke), en als ze dan geld beginnen te verdienen (schandalig veel zelfs) vluchten ze naar belastingparadijzen.
Onze tennisheldin Henin woont daar nu ook. Voor mij zijn dat geen belgen meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Amai. Henin zal nu wel onder de indruk zijn van je misnoegen...
|
![]() |
![]() |