![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die boete is bijna zo hoog als voor foutief parkeren... Waar zou ze het geld voor het betalen van die superboete halen? Toch niet bij ...? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2005 om 14:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat heet recyclage eh shrewie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zou je iets duidelijker kunnen zijn?
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() 't is toch goed dat ze een boete krijgt? En als ze dan nog niet luistert mag ze bij haar man gaan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze superboete is gewoon een verdoken belasting om de bevolking nog verder uit te melken. Schandalig!!
_______________________ De mama van uw mama was een kopvod -- De openbaringen van Flippend Rund, 1522 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Gedaan met de vriendelijkheid: scheer haar kaal, de hoer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Die burka is er toch om vrouwen te beschermen van verkrachters? Waarom passen ze dan geen plastische chirurgie toe en maken ze er een man van (baard en snor opnaaien en de borsten worden weggenomen)? Dan is dat probleem ook van de baan.
Hare vent moet niet klagen want: - volgens de traditie is het uiterlijk van geen belang, enkel het karakter - in dit geval zit hij zelfs in den bak |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is geen bourka wat die dame draagt. Zij draagt wel een zwarte lange broek met daarover een zwart lang kleed. Verder draagt ze een zwarte hoofddoek die het hoofd en het voorhoofd verbergt, zwarte handschoenen en voor haar gezicht een zwarte sluier die haar gezicht gezicht bedekt met uitsluiting van de ogen, TROUWENS HEEL MOOIE OGEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben uit Maaseik en ben er zeker van dat dit tapijt en haar andere tapijtvriendinnen er voor zorgen dat het Vlaams Belang zeker door dit feit 5 �* 10 % meer stemmen zal halen bij de gemeenteraadsverkiezingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is maar normaal dat ze daar een boete voor krijgt. In België geldt nog altijd een identificatieplicht, en dat kan je moeilijk als je een burka draagt. Wil ze een hoofddoek met schort etc? Perfect, maar een burka waar enkel de ogen zichtbaar zijn, kan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er is inderdaad identificatieplicht in België, maar alleen als een bevoegd persoon (o.a. politie) er naar vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 18 juli 2005 om 17:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een gedoe, waarom moet weer een politiek correcte kloot het weer opnemen voor die paar gesluierde tapijten??? Die lui horen NIET thuis in Maaseik! Ik wil wel eens zien wat een verontwaardiging ik zou creeren wanneer ik met karnaval is zo'n sladderdook op straat ga!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Als je ziet hoe een non erbij loopt... waarom zou je dan lachen met een moslima die traditioneel gekleed is...
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat mens zich kleden zoals ze wil.
Laat ons met karnaval lachen waarmee we willen. Iedereen kontent.
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe ik weet dat het een bourka is: een bourka is een soort cape, gemaakt uit een stuk, die de vrouw van kop tot teen bedekt, waar aan beide zijden een opening is om de handen te kunnen uitsteken en waar een soort muggengaas is ingenaaid ter hoogte van de ogen. Op die manier zie je zelfs de ogen niet of toch zeer moeilijk. Wat die vrouw in Maaseik draagt is een combinatie van verschillende kledingstukken, welliswaar met hetzelfde effect als een bourka, behalve wat de ogen betreft en ik herhaal dat die vrouw in Maaseik bijzondere mooie ogen heeft. En neen, ik heb niet het genoegen mogen beleven om haar uit te kleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn 2 vragen: a) Hoe WEET jij welke kledingstukken dat zijn, ken je haar persoonlijk? Ken je haar kleerkast? Etc... b) Probeer je haar langs deze weg te versieren? PS: volgens mij heb jij toch een ander madam voor hoor, die wa ik altijd zie is compleet zwart inclusief imkermasker... daar ziet ge dus niks bij die, das gewoon 1 zwart wandelend laken. Als we die dingen gaan toelaten kan binnenkort elke grote gezochte crimineel zich voordoen als moslima en gewoon over straat lopen. Tis dan ook nog ni moeilijk om ne AK-74 onder da ding te verberge ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 19 juli 2005 om 10:32. |
|||||
![]() |
![]() |