![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Gouverneur
|
![]() Alle woorden die de VS gebruikt tegen Iran, wordt keurig en met een slag in het gezicht terug gekaatst richting VS en dan de normale reactie van de VS........plots zwijgen tot volgende nieuwe gefantaseerde leugen wordt gegenereerd.
De Iraanse diplomaten zijn sterke verbale mensen. VS maakt zich zorgen om een journalist die in Iraanse gevangenis zit en vraagt de vrijlating aan Iran omdat de mensenrechten hoogstwaarschijnlijk worden geschonden. Reactie Iran: de VS zit niet in de positie om te oordelen over mensenrechten nu we gezien hebben in Abu Graib, Guantanamo, mensen oppakken zonder aanklacht, geheime gevangenissen, etc wat mensenrechten betekenen. Een debat tussen Amerikaanse en Iraanse diplomaten zal allicht voor serieuse vuurwerk zorgen. En voorspel ook een hopeloze afgang voor Amerikaanse diplomats. "de telloze Amerikaanse vergissingen bezorgen ons, de wereld oneindig veel onveilige situaties" "De VS bekijkt de wereldsituatie vanuit Israelische bril, zo kan je nooit een correcte analyse maken" "de voortdurende beschuldigingen aan ons adres zonder enig vorm van bewijzen, en dat van iemand die zich de beste democratie en rechtstaat noemt, is alleen om hun eigen fouten uit de wind te slaan." "De VS is aan het stuiptrekken, ze zijn zo machtig, maar kunnen niks uitvoeren met hun macht -zie naar Irak , Saddam is weg, maar nu zijn er duizende Saddamsopgestaan-, het is dan normaal stoere praat te verkopen, anders lijd je gezichtsverlies". Etc. Iran noemt feiten op, VS liegt erop los![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mustapha : 19 juli 2005 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de gesprekken tussen Iraanse en Amerikaanse diplomaten nogal zakelijk zullen verlopen....
Het is een grote ironie,maar in Irak zijn Iran en de VS feitelijk bondgenoten..... De terroristen in Irak,en de grote holbewoner ergens aan de grens van Pakistan en Afghanistan, zijn voor Iran een even groot probleem als voor de Amerikanen,die schoften zijn niet kieskeurig met hun doelwitten en slachten iedereen af ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Breydel : 20 juli 2005 om 00:16. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als ik de reacties hier lees, zou ik beter verhuizen met m'n vrouw en dochters van Amerika naar Iran. 'k ben zeker dat ze me eeuwig dankbaar zullen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijkingen van de "rijkdom" van talen zijn meestal quatsch van taalonkundigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het net een taalarmoede. Waarom een tekening beschrijven als je het met 1 woord kan zeggen.
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat het tegen de zin van de VS is dat Irak nu met Iran praat. Dus zijn de VS en de soennitische "bommen met pootjes en armpjes" eigenlijk ook bondgenoten.
De VS (maar eigenlijk de hele wereld) zit niet bepaald te wachten op een eengemaakt arabië waarvan de landen met elkaar overeen komen ipv te vechten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |