![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() De VS stelt meer Afrikaanse wetenschappers tewerk, en ingenieurs, dan er zich in Afrika zelf bevinden.
Zo wordt een continent van zijn meest essentiële hulpbronnen leeggezogen en worden de eigen opleidings-inspanningen gefnuikt. __________________ en Blair doet het zo: http://forum.politics.be/showthread.php?t=36670[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2005 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() En dat probleem hebben belgen ook, onze universiteiten hebben niet de budgetten van de grotere landen, en dus trekken onze wetenschappers naar daar.
Bekijk het zo: als ze principieel in eigen land zouden blijven, zou er nog niet genoeg geld zijn, hebben ze misschien zelfs geen job, en missen we de kans dat ze een belangrijke ontdekking doen die ons leven allemaal kan verbeteren (of vernietigen in 't geval van militaire onderzoeken ![]() Wat mij meer stoort is dat ze nu meer geld in Afrika stoppen om de bedelcultuur te onderhouden, in plaats van de boeren ginds meer kansen te geven door ofwel onze subsidies te stoppen, of hun boeren evenveel geld te geven voor niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mja,professor Gasama en consoorten zeker,allemaal levende orakels[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 14 juli 2005 om 07:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, ik denk Chirac. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja de subsidies aan onze boeren in het Westen bedragen méér dan alle ontwikkelingshulp aan Afrika samen. Maar zo werkt ons systeem nu eenmaal hé. We noemen dat dan 'de vrije markt'. En er zijn andersglobalisten die onze zwaar geprotecteerde boeren voorstellen als het rolmodel voor de geslaagde antiglobalist. Je zou er het Noorden, het Zuiden en het Westen bij verliezen. Maar misschien komt de redding uit het Oosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() :
Oorspronkelijk bericht door Geertje De realiteit is dat ze het in het westen zo goed vinden dat ze de eigen toekomst voor die van de toekomst van hun land nemen. Wie kan het hen verwijten ? _________ Ik. De koppensnellers zitten niet meer in de brousse, ze zitten bij ons, en ze doen aan braindrain. Maar de arme sukkelaars-emigranten, ochot ocharme, die nog dringender dan de te snellen koppen aan levensverbetering toe zijn, daar wordt de politie op afgestuurd en ze worden opgejaagd en op vliegtuigen gezet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2005 om 13:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |