![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Volgens dit groot licht vrezen experts dat terroristen ( noem ze van mijn part doortrapte vrijheidsstrijders ) het in de nabije toekomst zullen gemunt hebben op financiële centra in de Westerse wereld: banken, monetaire instellingen, beurzen.
Ik vind dit alvast een postitieve wending: de gewone man gerust laten en the bank of England de lucht inblazen, met al het gedragonder dat erin zit. Zo kunnen ze echt de parasieten op de knieën brengen, dat raakt hen tot in het diepste van hun macht. Maar bussen opblazen met gewone onschuldige mensen in, versterkt alleen maar hun macht. Hebben de terroristen eindelijk het licht gezien, of gaan ze nog verder op hun waanzinnige pad om onschuldigen te doden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister
|
![]() Tja Alcazar,misschien wel.Ik weet het niet meer,ik vind één dode een dode teveel.Of hij nu zijn boterham verdiend in een bank ofniet,maakt dat veel uit?
Deze waanzin moet gewoon stoppen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 23 juli 2005 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het Vaticaan opblazen zeg ik u!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zijn de krachten achter deze virtuele economie, die de echte vijand van de mensheid zijn, die teren op conflicten tussen de monotheistische dwazerijen en hun razernijen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Geloof me, als de financiële market eraan geloven wordt iedereen er slechter op, van de multi-miljonair die de koersen van zijn aandelen ziet dalen tot de gewone arbeider die zijn job verliest omdat door de gedaalde consumptie en de verstoorde kapitaalmarkten zijn bedrijf zijn goederen niet meer kan verkopen of geen investeringen kan doen.
In continentaal Europa leven sommigen duidelijk in een droomwereldje. Lang zal dat niet meer duren, volgens de OESO zullen de "corporatistische" economieën van Continentaal West-Europa vanaf 2010 een gemiddelde groei van minder dan 1% per jaar kennen, en een gemiddelde werkloosheid van om en bij de 15%, als men niet dringend de stappen neemt die Margaret Thatcher in het VK van de tachtiger jaren had genomen.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die hoge pieten voelen dat hun aandelen - gekocht met hun oliegeld - niet meer zou renderen zoals ze dat graag hebben, dan gaan zij zich eens moeien met het "plebs" in hun eigen tuin. En ik heb zo'n vermoeden dat die gasten geen humoristen zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen die petro-bonzen die hun eigen landen in het stenen tijdperk proberen te houden. Bin Laden weet maar al te goed hoe de wereld draait, hij is erin opgegroeid en professioneel getrained. Zijn visie is doorgegeven terwijl zijn figuur al lang bijzaak ik geworden. Het 'plebs' in eigen tuin zeg je ... hoe lang denk je dat ze dat nog onder controle kunnen hebben ? Het is maar genoeg dat 1 regime ( pakistan, musharraf ) omver wordt gegooid en je krijgt een domino-effect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wil es zien hoe gij dan nog eten op uw bordje krijgt, tenzij ge op straat katten gaat vangen ofzo...
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die lage economische groei in Europa volgt gewoon een cyclus: oorlog-opbouw-stagnatie-achteruitgang. Wij treden stilaan de periode achteruitgang in. Maar uw voorspelling van 15 % werkloosheid is al achterhaald, in vele landen van ons rijke westen, bedraagt de echte werkloosheid al ongeveer 20 %. Zelfs in ultraliberale systemen zoals de VS slaat de waanzin keihard toe, zij hebben zelfs een dubbele economische groei als ons land, maar die wordt gedreven door overheidsinvesteringen in de oorlogsindustrie, terwijl Ford in de States 10.000 van de 30.000 kaderleden ( management functies voor ingenieurs ) gaat ontslaan ... Enz ... Ultraliberalisme is zelfdestructief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de reële economie ( wat jij en ik produceren of aan diensten leveren ) is iets compleet anders dan de financiële economie wat gehanteerd wordt als machtsinstrument. Als de financiële economie gezuiverd wordt, zullen jij en ik nog altijd een volle maag hebben, een deel van de mensen zal echter geen goesting meer hebben om te eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we het toch over opblazen hebben.....
De Hemel(of de Hel) in met de bazen van de grote oliemaatschappijen!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat mensen hier niet snappen is dat die mensen die worden ontslagen relatief snel weer werk vinden, juist omdat de arbeidsmarkt daar liberaal is, zonder de domme regels die in Europa slechts de tewerkstelling tegengaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() "Werkloosheidscijfers" zijn overal een kwestie van registratie. Zet dus maar een zoutvaatje klaar als het om "werkloosheidscijfers" gaat,gelijk van waar..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het thread-onderwerp betreft,inderdaad,een mens kan zich afvragen waarom de jacht op de bazen van multinationals niet geopend is,waarom steeds gewone mensen het gelag moeten betalen??????
|
![]() |
![]() |