![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik zie geen verschil tussen de aanslagen van london en de aanslagen van egypte.
Voor de haatdragende personen die iets tegen de Islam hebben: aanslagen in london is door u onthaald als "tegen onze westerse maatschappij". Mijn vraag nu aan jullie: hoe onthalen jullie de aanslagen in Egypte? (ik zie opvallend weinig topics hierover, 90doden,dubbel zoveel als london en het niet openen van een topic waard, bende idioten!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Het was evengoed tegen het Westen gericht aangezien men het op toeristen gemunt had, collateral damage is voor die mannen normaal.. ook al is het in strijd met hunne koran, ze vinden wel n achterdeurtje om t goed te praten. als martelaren beschouwen ofzo.
![]() |
#5 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
will be made not by individual human wisdom but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek) Laatst gewijzigd door Phrea|K : 23 juli 2005 om 20:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In elk geval Mustapha heeft een punt. Ik heb nog geen enkele VBer iets slecht over deze aanslagen horen zeggen. Zegt veel over hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Op het hoogtepunt van de IRA aanslagen werden onze nieuwsdiensten er ook aan gewend, het werd pas terug belangrijk toen ze ermee wilden ophouden.
En de aanslagen in Irak krijgen wel nog steeds veel aandacht hoor, maar daar is het ver van hier. Londen was opeens wel heel erg dichtbij. |
![]() |
![]() |