![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Gouverneur
|
![]() http://www.vlaamsbelang.org/files/zw...20050724-1.mp3
http://www.vlaamsbelang.org/files/zw...20050724-2.mp3 Aanrader voor de BUBbers, gaat over de koning met zn "Oudingen" - "ik ben niet verast geweest" + "tot nu toe nog altijd niet gecremeerd nee"[edit] [size=1]Edit:[/size]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 25 juli 2005 om 00:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() deel 2 moest ik wel beginnen lachen. Jurgen Verstrepen doet namelijk een kleine mini enquête om te zien of men zich Vlaming of Belg voelt, dit leid soms tot hilarische taferelen. Een belgiciste kreeg gedurende tien minuten het woord en zei dat ze Dewinter enorm arrogant vond en dat ze alle VB'ers wou afschieten. Pikant detail: ze had echter niet door dat ze nota bene zelf aan de lijn zat met een Vlaams Belanger...
Filip Dewinter wenst in het najaar te starten met 24/7 uitzendingen met het oog voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ik hoop dat er ook een live camera komt. Ik denk dat we blij mogen zijn dat er een programma is die werkt vanuit een andere ideologische invalshoek, één die een veel groter maatschappelijk draagvlak heeft dan dat wat de hedendaagse pers en media ons voorschotelt. Alle afleveringen zijn nog altijd te downloaden op www.jurgenverstrepen.be (je kan ze downloaden en de liedjes verder spoelen) In deze aflevering werden een aantal rake dingen gezegd inzake de Belgische monarchie. Verder zegt een Nederlander dat België eigenlijk Zuid Nederland is en bijeen hoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |