![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Naast een politieke begin-fout in het geval Palestina is er vooral de psychologische fout van de moslims te treiteren en uit te lokken dat ze de westersen nog meer beginnen haten. Hun moordaanslagen zijn absoluut niet goed te keuren, maar ze zullen nooit stoppen, tenzij de westerse wereld een andere (politieke en psychologische) houding aanneemt. Géén westerse vrouw denkt er aan van in een fanatiek gelovig moslimland halfnaakt op straat te lopen. Of dat men daar alcohol zuipt. Het westen heeft sinds de jaren (19-)60, miljoenen meestal arme, ongeletterde en ongeschoolde moslims toegelaten die meestal zeer overtuigd de islam beoefenden. Ze komen zeker niet omdat ze van de westersen houden, maar puur uit armoede en omdat ze steun en geld verwachten. Ze komen hier terecht in een voor hen totaal decadente wereld die hun (islam) godsdienstige gevoelens kwetst. Seks zonder limiet (pil, doe maar op), exhibitionisme, alcoholgebruikers, drugsgebruikers, abortusplegers, vrouwen uit werken, pedofielen, holebi's, echtscheidingen (onverdraagzamen!) en vooral "ongelovigen" (christenen) die hun godsdienst niet meer echt beoefenen. De cultuurschok is groot! De westersen noemen de islam achterlijk, maar wat moeten de moslims dan wel denken van de huidige decadente westerse maatschappij die ze verachten? De moslims kunnen hun godsdienstrituelen en gebruiken niet voluit uitoefenen zoals in hun thuisland, of ze mogen niet. De westerse samenleving interesseert hen niet of ze walgen er (terecht?) van en ze hokken samen in eigen woonwijken en vormen daar een staat in een staat. Integreren zit er niet in! Zij moeten zichzelf niet veranderen en ze kunnen of willen dat niet.
Als er dan over geheel de wereld een aantal fanatische moslims om politieke redenen beginnen op te ruien om de koran letterlijk of volgens interpretatie te volgen en wraak te nemen voor wat ze hun "vernedering" (politiek en anders in geheel de wereld) noemen door de westersen, dan hebben ze het gemakkelijk. Want de ontevreden en fanatische moslims zitten intussen overal verspreid in de westerse maatschappij. Aanslagen worden daardoor veel gemakkelijker. Moslims vallen niet meer op en de fanatici krijgen plaatselijke steun, want solidair zijn de moslims wel. Als men weet dat de islam potentieel een fanatische veroveringsgodsdienst is, (zoals de geschiedenis al herhaaldelijk bewezen heeft!) dan begaat men toch de stommiteit niet om dat volk zich met miljoenen over de westerse wereld te laten verspreiden. Dat is werkelijk problemen zoeken of het ontwaken van het nefaste fanatisme in de islam aanwakkeren. Racisme ontstaat op die manier van beide kanten. Moslims verachten de autochtone westersen waar ze (noodgedwongen en alleen om het geld) moeten tussen leven, en de autochtonen verwijten op hun beurt vooral de islam die ze als achterlijk aanzien wegens een totaal afwijkende levensbeschouwing die hen nog is opgedrongen. Vergeet niet dat de autochtonen nooit gesmeekt hebben dat er honderdduizenden moslims hier kwamen wonen. Dat is enkel de schuld van de politieke leiders die nooit het potentieel fanatisme van de islam juist ingeschat hebben! Men wist dat nochtans al genoeg sedert het Palestina-conflict na 1947. Multicultuur was echter het toverwoord waardoor alles moest mogelijk worden. Met vele culturen lukt dat zeer goed, maar niet met de islam! Dat bewijst de islam trouwens zelf! Het westen en de islam zijn onverzoenbaar en zullen altijd botsen. Europa moest zich vele jaren geleden verdedigen tegen de moslims en de islam. Is de islam minder gevaarlijk geworden? Men ziet duidelijk van niet! Integendeel! Bij de islam speelt het géén rol dat alle moslims niet even fanatiek of gevaarlijk zijn. Geheel de godsdienst is een te groot contrast met andere gecultiveerder godsdiensten. De mentaliteit van de meeste westersen en moslims is te verschillend om dagelijks overeen te komen. Bedenk dat in dit land jaarlijks 30.000 echtscheidingen gebeuren omdat eigen mensen nog niet eens overeenkomen. Dan zouden ze moeten overeenkomen met moslims? Niemand kan dwingen iemand lief te hebben! Het is beter dat moslims gewoon onder elkaar blijven in hun thuislanden. Wie hun cultuur wil ervaren, gaat eens (kort) op reis naar hun land. Maar ze moeten hun land, godsdienst en cultuur (bommen?) niet overbrengen naar hier!
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hear hear hear
Dit bevat enorm veel waarheid... van mijn waarheid toch....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dus nu ligt het al aan ons omdat we hen toelaten in onze decadente maatschappij te leven?
No shit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Mag ik uw zin aanvullen waar U de schuld bij de vroegere Westerse politieke leiders legt met : en de groot kapitalisten EN de vakbondsleiders....
Ook zij dragen schuld volgens mij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Neen het ligt aan de politieke leiders : zij (we) hadden hen nooit mogen toelaten...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Banneling
|
![]() Denk toch even na man,gaan wij met onze zogenaamde decadente morale waarden massaal naar ginder bij de shitrijke oliesjeiks onze cultuur opdringen.Kon jan met de pet reizen naar her of der,neen he !
De gewone burger in het Westen is nog een zeer braaf persoon die nog wil geloven in zekere waarden,wat we zeker niet mogen zeggen van de zogenaamde leiders. Als de moslims geshockt zijn,dat ze dan opkrassen,het geld van de goddelozen is precies zonder stank,dat nemen ze wel erbij,meer nog,ze willen gewoonweg alles en de ondergang van de Westerlingen.Dat komt hier toe,begint te eisen=Die hebben hier NIETS te eisen. Heb je al de poppenkast uit Morocco zich horen verontschuldigen voor zijn culturisten alhier.Neen die krijgen handjes en bezoek van de andere narrenkast met als gevolg dat we er nog beetje meer over de vloer krijgen. Als morgen de geit van je buurman in verwachting is zal het ook de fout van het Westen zijn zeker ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 juli 2005 om 11:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Voor ongeveer 100% mee eens met deze prima post én met de titel.[edit]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 26 juli 2005 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Jammer genoeg niets begrepen van het punt waarrond het draait.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik heb dan ook maar tot in de helft gelezen.
Niks nieuws gevonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Volgens u heeft de cultuurschok ervoor gezorgd dat fatanistische moslims zijn ontstaan. Dat is niet zo, het is omdat wij hen dingen hebben opgedrongen. Wij zijn naar hun landen gegaan en hebben ze daar gaan zeggen hoe zij het moeten doen. Wij hebben ze in de koude oorlog betrokken, waar zij niets mee te maken hebben. Wij gaan een oorlog gaan voeren in Irak, maar kunnen de situatie niet aan. Dat zit hun dwars. Ze kunnen heus wel begrijpen dat anderen anders zijn, maar dat hun dingen opgedrongen worden die ze niet willen kunnen ze niet verkroppen -terecht overigens. Islam zou een fatanistische veroveringsgodsdienst zijn, wat is het christendom dan? Vergeten dat we onder het mom van 'missie' om die arme mensjes te gaan helpen en ze te bekeren de gehele wereld nog hebben gekoloniseerd? Veroveringsdrang is niet eigen aan een godsdienst, maar eigen aan de mens. De mens heeft nu eenmaal die almachtsdrang, die ooit wel eens zal uit de hand lopen. Vroeger was veroveren, nu is het geld. Noem jij het maar -kortzinnig- decadentie. Jouw decadentie-van-de-westerse-wereld is ook overdreven, maar dat zal je zelf wel beseffen. Echtscheidingen zijn niet altijd vechtscheidingen, niet iedereen is alcoholieker, niet iedereen neemt drugs. Een ongeoorloofde veralgemening dus. Trouwens, de oplossing die je voorstelt, is belachelijk. Allemaal op een eigen wereldje gaan leven. Tja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goedzo Willy, meer van dat!! respect |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen eens zien waar we achter een 5tal jaren staan, eens zien of je dan nog dezelfde onzin durft te verkondigen... En flikker eens keihard op met het gezeik over het feit dat WIJ ook bij hun dingen hebben uitgevreten.. Dat was ik niet, dat waren onze verlichtte leiders die dachten dat ze dat moesten doen. Het Christendom is best wel geevolueerd na de kruistijden (niet dat enige vorm van geloof me wat interesseert), de Islam zit nog steeds in de fase van verovering. Wil je dat niet zien? Dikke pech, dan zal je het later maar moeten voelen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Tevens is naar mijn idee, de stelling dat wij tegen de moslims fouten hebben begaan, te herleiden tot het onverantwoord toelaten in onze laden,van grote getallen Moslims die zich niet wensen te integreren. De patroons en de vakbonden dragen hun deel in de schuld, maar dat is een schuld tegenover de autochtonen...ik zie dus niet in hoe het westen een schuld zou hebben tegenover de moslims.... Luke
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Er zit wel iets in de post van Willy. Ik heb mij al zitten afvragen hoe men van iemand kan verwachten dat hij onze waarden en normen zou overnemen terwijl onze media, films, boeken en bekende figuren constant de Westerse waarden in vraag stellen.
Wie wilt er nu assimileren met een samenleving die druipt van de zelftwijfel en de zelfhaat? Niet de echtscheidingen of homoadoptie maken onze samenleving onaantrekkelijk voor buitenstaanders maar wel het feit dat wij hier constant kritiek geven op ons verleden, onze wetten, onze mentaliteit, onze structuren, onze overheden, edm. Het Westen is slecht, heeft de schuld aan alles, kan nooit iets goed doen, heeft ook in het verleden nooit iets goed gedaan, en moet vandaag zeker niet denken dat het iets mag doen. De Westerlingen zeggen het zelf. Waarom zou een buitenlander assimileren? Het contrast met de VS is enorm : daar assimileren de migranten veel sneller. Zou dat te wijten zijn aan het feit dat de Amerikanen nog steeds in hun eigen waarden geloven? Dit maakt hun samenleving aantrekkelijk en zet migranten aan om te assimileren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Kaal : 26 juli 2005 om 12:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 26 juli 2005 om 12:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
______________________ Alle sterren van het universum kleven tegen de binnenkant van uw schedel. De Openbaringen van Flippend Rund, 4897 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Vision
Volgens u heeft de cultuurschok ervoor gezorgd dat fatanistische moslims zijn ontstaan. Dat is niet zo, het is omdat wij hen dingen hebben opgedrongen. Ik ben dat gelul ook kotsbeu. Neen, wij dragen geen schuld voor al dat leed. De daders zijn de schuldigen. Punt. Wanneer zullen wij eindelijk verlost worden van al die jammerklachten over het zondige Westen? Jongens toch, wat een afdwaling van het punt of het besluit in het beginartikel! Te rap gelezen of niet helemaal gelezen! Dan ontstaan sommige totaal van de inhoud afwijkende reacties! ![]() Herlees eens!
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Islam is geen godsdienst,ontsproten aan het zagemeel van een vent die onder een vijgeboom zat en wat hij in zijn wietroes kon ontwikkelen.In de meeste gevallen worden de venten ontdoen van het kopke,de vrouwen zijn natuurlijk graag geziene beukspullen.
Moest die knuppel in deze eeuw leven zouden ze hem al sinds lang opgesloten hebben naast Dutroux,die heeft ook die neigingen van kinderen aan te randen en vermoorden[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 juli 2005 om 13:39. |
||
![]() |
![]() |