![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Nu het Religieforum terug tot Leven is gewekt, lijkt mij dit het Moment te zijn om opnieuw het Woord te verkondigen.
Een nog Betere Vorm van de Nieuwe Religie kan nu het Licht zien. Hieronder volgen de Basisstellingen van deze Nieuwe Religie. 1. Ieder Wezen heeft een Eigen Innerlijke God. 2. Het zou kunnen dat er één of meer Overkoepelende Goden bestaan, maar daar is enkel een Zinnige Uitspraak over te doen n�* Wetenschappelijk Onderzoek. 3. De Nieuwe Religie kent geen Geboden en geen Verboden. 4. De Nieuwe Religie geeft enkel als Goede Raad : heb Respect voor uw Innerlijke God en voor de Wereld waarvan je Deel uitmaakt. Volgt nu Allen uw Innerlijke God en Ga in Vrede en Verspreidt het Woord.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 4 augustus 2005 om 22:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Het religie forum is al terug hoor
![]() [size=1]Edit:[/size]
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sneu hè?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Merciekes he Jeroen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 4 augustus 2005 om 22:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Innerlijke God.
Mijn reet ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Muskeetoo, moete ga na altijd zoe plattekes doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Vind je het plat om naar iemands achterwerk te verwijzen? Ik niet.
|
![]() |
![]() |