![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Banneling
|
04 Augustus 200521:27Joodse extremist richt bloedbad aanHAIFA Een joodse extremist heeft in een lijnbus in het noorden van Israël een bloedbad aangericht. De 19-jarige schoot vier inzittenden dood, negen anderen raakten gewond. Daarna is de man door een woedende menigte overmeesterd en gedood. De slachtoffers zijn Arabieren.
De bebaarde dader droeg een keppeltje en een legeruniform. De bus was op weg naar Haifa en reed door Shfaram, een Arabische stad waar ook Druzen wonen. De Israëlische veiligheidsdiensten waarschuwen al maanden voor aanslagen door joodse extremisten. Zij willen voorkomen dat joodse nederzettingen ontruimd worden. bron ============================================== An Israeli army deserter shot dead 4 people, injured 5, on a bus in the northern mixed town of Shfaram. August 4, 2005, 8:20 PM (GMT+02:00) The gunman was Eden Tsuberi, 19, had been hiding for a year in Tapuach on the West Bank. A member of the fringe group Kahana Hai, he was killed in the incident. It is not clear if he died at the hands of an angry Druze lynch mob in Shfaram or on the bus. The victims were Christian Arabs living in the town. Prime minister Sharon condemned what he called “a criminal act by a terrorist who sought to destroy the relationships binding all Israelis.” bron: debka ================================================== === interessant, vergeet de opmerkingen niet te lezen ... ================================================== ==== Blijkbaar leren we niets van de geschiedenis ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 augustus 2005 om 21:15. |
||
|
|
|
|
#2 | ||
|
Banneling
|
een andere debiele thread by EL Turco.
Er zijn twee soorten threads die hij start, soort 1) iets positief over Turkije. Domme, blinde nationalistische patriotisme (anything goes, zolang men over Turkije positief schrijft) soort 2) anti Joodse, anti Israelische threads (anything goes, zolang de joden maar in het negatief licht komen) Deze totaal nutteloze thread behoort tot categorie 2. Proficiaat El Turco dat ge deze artikel gevonden hebt. Uw commentaar : "Blijkbaar leren we niets van de geschiedenis ..." iis gewoon prachtig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 4 augustus 2005 om 21:20. |
||
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Zielig mens toch ... Zegt tegen uw Turkse vriendjes dat ze u vanavond goed moeten pakken.
Amai, ik heb echt positieve dinges geschreven over Turkije. Gij kunt niet lezen zeker ... Welnee, mijn bedoeling was gewoon een topic openen. Jij mag er altijd op reageren ipv te ruïneren maar ik denk niet dat je bekwaam genoeg bent ... Euhm, J'aime les juifs. Tuurlijjk |
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Shizie, ik zou het niet weten wat jij op politcs.be zou doen zonder mij ... Ik val niet op jongens/mannen, het spijt me. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
laat ze toch een burgeroorlog uitvoeren.
dog eats dog. goed vanaf. |
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo dacht ik vroeger ook, echt waar. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS. ik vrees dat je wel op jongens/mannen valt |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alé vooruit dan ... Waarom vrees je? Dat valt wel op, jij bent precies men schaduw op politics.be. Ik sta altijd open voor kritiek, laat me duidelijk zijn, maar jouw kritiek is cliché geworden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vreemdeling
|
Copy/paste --> topic gesloten.
Dit soort gekibbel wordt trouwens niet bepaald op prijs gesteld op dit forum. |
|