![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerika, land van uitersten. Tegenwoordig onder druk gezet voor goed fatsoen en deugdelijkheid als nieuwe norm. Wat te verstaan onder goed fatsoen en blabla? Wel bv lage broeken. Je kent ze wel, de heupbroeken die de meisjes zo graag aandoen om hun string eens te laten bewonderen. Ginder over de grote plas in bepaalde staten kost je dat nu 3 dagen gemeenschapsdienst en 175$ boete.
Andere leuke dingen zijn bv een boycot tegen bepaalde merknamen die mits veel inspiratie verkeerd zouden kunnen begrepen worden. Fcuk is er zo eentje, die afkorting staat voor "french connection united kingdom" en ze zetten dat op hun parfum en dergelijke meer. Wel het mag niet meer! Verboden of ze breken het kot af! Andere leuke dingen zijn bv sex met minderjarigen. Hier mag dat ook niet, maar ginder zijn ze bv kinderen van 17 die met een meisje van 15 vrijen daadwerkelijk aan het vervolgen en kijken ze voor iedere daad of overtreding (en dat kunnen er meer zijn op één vrijpartij) tot celstraffen van 15 jaar per overtreding aan. Sommigen hebben zo 75 jaar cel op hun 18 jaar bij elkander gevreën! Hoe gek kunnen ze nog worden? Die zelfde jongeren komen op een publieke website terecht voor sexuele delinquenten waar ze natuurlijk "vergeten" bij te schrijven dat het jongeren waren met een stoeipartijtje. Wet is wet! Dus daar blijven ze 25 jaar op staan en moeten ze al die tijd 4 keer per jaar hun neus laten zien bij de politie. Uiteraard, werk of wonen wordt heel moeilijk met een publiek strafdossier. Veiligheid, zijn wij hier niet dezelfde weg aan het op gaan? Is zo leven wel veilig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() PS: 15jarigen moeten hun benen dicht houden. STOP DE BREEZERSLET ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 5 augustus 2005 om 00:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is dus geen zever! En van die breezerslet? Tja ik zie dat jij een trouwe volgeling zult worden van ieder regime dat de vrijheid aan banden legt. Nog iets aardig is dat deze week nu de tweede is vrijgelaten die onschuldig 25 jaar gevangen heeft gezeten. Eerder deze week was dat iemand die daar al 19 jaar zat! Maak dus maar veel reclame voor die sufkoppen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() america is gewoon een verderfelijk oord.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() en wat heeft de islam daar mee te maken? Daar mogen vrouwen juist niets laten zien van hun lichaam!
En geef toe! Zo rondlopen is toch iets van het goede teveel! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Vooral als ze zo'n lelijke onverfijnde rotkop heeft en geblondeerd is.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bhairav : 5 augustus 2005 om 09:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 augustus 2005 om 09:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
krijgt! bah! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Hyoens, onze waardebijbrenger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is toch een mooi plaatje? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Tuurlijk is dat een moi plaatje. Voor zoiets zijn ze hier te bekrompen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het frisjes wordt trekt ze wel een frakske aan! |
|
![]() |
![]() |