![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Banneling
|
Dit weekend is 17m hoge Bert ontvoert.
Guderean, Knuppel, Superstaaf, Tegendradighaard, Distel waar waren jullie dit weekend? komaan, geef maar toe.... [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 8 augustus 2005 om 17:31. |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je wil dollen postdan bij K&K. Hier ga ik er van uit dat je het ernstig meent. Excuseer je dus snel of vraag de overplaatsing naar K&K.
|
|
|
|
|
#3 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
hmm, aan de ene kant is het binnenlands nieuws, aan de andere kant kan je e mee lachen. Tja keuzes maken is moeilijk hé[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 8 augustus 2005 om 17:58. |
|||||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Had je daar een bepaalde reden voor?
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien citeer je mij in een rijtje met flaminganten, separatisten, secessionisten, en extreem-nieuw-rechtsen.
|
|
|
|
|
#6 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
tsss, lange tenen hier[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 8 augustus 2005 om 18:39. |
|||||||
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Als je het op K&K had gepost, had ik er niks van gezegd. En pas op: ik zeg het niet eens aan de mods. Iedereen mag van mij zien hoe N-VA'ers zich te buiten gaan aan valse aantijgingen, pure wetteloosheden en gore insinuaties. Zelfs nog eens kwooten: Citaat:
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|