![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Even heet van de naald...
Luc Van der Kelen schreef vorige zaterdag in de speciale editie van het Laatste Nieuws over de beroemde finale Kim-Justine: "Van "Vlaanderen Vlagt" was geen spoor te bekennen. In het stadion alleen wat Belgische vlaggen!" Niet moeilijk als je weet dat VL² wel aanwezig was maar dat de Vlaamse vlaggen verboden waren en in beslag genomen werden! Meer info volgt!
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen fan van de leeuwevlag, noch van de lading die ze dekt, maar verbod en beslag, dat zou toch gortig zijn.
Een tip: verkoop in het vervolg zakdoekjes, daar kan je dan mee zwaaien als het grove geschut afgenomen wordt. Ik zal er ook eentje kopen. Wel enkel om mijn zweet mee af te vegen en mijn neus in te snuiten, maar daar moet je vanwege mijn lumineuze idee tegen kunnen. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() bij mij is er ongeloof, ik zou zeggen onmogelijk, maar spijtig genoeg is alles mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik ben naar de site van "Vlaanderen vlagt" gaan kijken, en inderdaad iemand heeft dat verhaal in het gastenboek geschreven, maar ik zie nergens een bevestiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja, superslaaf, ons gezin heeft hier ook een belgische vod , alle familieleden maken daar gebruik van...... om hun voeten af te vegen !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem Luddo maar als bevestiging vermits hij het ook is die aan de organisatie van 'Vlaanderen vlagt' meewerkt.
Geen commentaar van de BUBbers, nu? ![]()
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gezien de leeuwenvlag het symbool is van de Vlaamse gemeenschap, zitten wij nu wel met een probleem, het zijn niet de bubbels die moeten reageren maar wel de minister-president van Vlaanderen, als dat niet gebeurd, dan hebben wij een nog groter probleem, afwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk je op die wijze voor je eigen symbolen respect af te dwingen? Dát krijg je pas wanneer je om te beginnen zélf andermans vlaggen respectueus behandelt. Een kerel die zijn echtgenote aftoekt, bezit iets te weinig geloofwaardigheid om te preken tégen vrouwenmishandeling af te steken, nietwaar? Neem in deze een voorbeeld aan Luddo. Die heeft geen probleem met Waalse hanevlaggen, noch met Belgische driekleuren. Op die manier kan zelfs ik voor VL² en Ivan Mertens' bevlaggingsactie respect opbrengen, wegens hun tolerante fijne aanpak.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Afwachten' heeft geen enkele zin. Dewael zou zelfs achter die 'maatregel' hebben gestaan en Somers zal ook zijn mond veel te graag houden. Of van wie denk je dat deze opdracht tot weren van de Vlaamse vlaggen gekomen is en waarom? En daar zullen die "Vlaamse' presidenten tegen in gaan zeker?
Dit moet en zal een uitsluitend en alleen een eendrachtig België zijn als de buitenwereld meekijkt, remember? Dus toch maar de goede raad van Superstaaf te harte nemen. Als die leeuwenzakdoekjes in beeld komen zal men zich vanzelf wel afvragen of deze mensen geen geld hebben voor een vlag. Vraag je terwijl ook eens af waarom het uitgerekend de hoofdredacteur van een 'blauwgezinde' krant is die het ontbreken van die vlaggen in de verf zet maar doet alsof zijn neus bloedt waar het de reden betreft. Of zullen we hem het voordeel van de twijfel geven? Een hoofderedacteur dus die iets schrijft zonder van de achterliggende redenen op de hoogte te zijn. ![]()
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef mij niet schamen voor wat de Vlaamse leeuw staat! Jij daarentegen! laat de belgische kleuren maar op de dweilen staan, daarvoor zijn ze nog geschikt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik dacht nochtans een Vlaamse leeuw gezien te hebben. Of vergis ik mij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ahum, niet moeilijk dat er geen bloed kleeft aan uw vlaams welpje. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg jongens, jullie hebben allemaal internet. Zou het niet kunnen dat we met zijn allen eens naar de redactie van die blauwe gazet mailen om hen op de hoogte te brengen van wat hun hoofdredacteur 'vergeten' is?
Naar ALLE andere kranten is zelfs nog beter... ![]()
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() met afwachten, Knuppel, bedoel ik afwachten of er reactie komt gezien het nog maar kort geleden gebeurd is, ikzelf verwacht ook geen reactie hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||
Provinciaal Gedeputeerde