![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
De laatste tijd valt mij meer en meer op wat voor extreem taalgebruik/metaforen de nationalisten hier gebruiken: bacterieen, bacillen, tweelingen die moeten gebaard worden uit een stervende moeder, "Arabische" onbekwaamheid,etc... Neem daar nog bij: "de Waal is mentaal niet in staat geld te beheren' (De Gucht), De Waal is een dief (Dewinter), De Waal is een parasiet (Dillen), - leeft op een andere planeet,- werken staat niet in het woordenboek van-, en dan is er nog de schrikkelijke theorie van Siamese tweelingen en bloedbanden van de voorzitter van jong-VLD (kijk eens op jong-VLD heb tekst nu niet) etc...
Is dit "normaal"? |
|
|
|
|
|
#2 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Volgens mij ging het bij die bacteriën en bacillen om ziekenhuisbacteriën, of niet. Wat betreft de uitlatingen van mensen buiten dit forum, ik citeer een bericht van een lid van het BUB-bestuur:
Citaat:
Trouwens, gezien jouw 'reputatie' w.b. beledigingen ben jij niet bepaald degene die recht van spreken heeft. |
|||
|
|
|