![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |||||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Het is wel opvallend dat de vakbonden niet tegen zijn... en dat begrijp ik niet... Het was toch veel beter dat tijdens de schoolvakanties de milititairen thuis bij hun kinderen zouden kunnen blijven? Als ik van de vakbonden was... ik zou dus een staking organiseren en het land plat leggen... in het belang van het land en zijn militairen [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 9 augustus 2005 om 07:07. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
De kinderen moeten thuis met opvoedkundig verantwoord speelgoed spelen, dus geen speelgoedwapens. Nu mogen ze in het leger eens echte wapens gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister
|
Gaan ze hun kinderen ook al jointjes leren roken?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gouverneur
|
Ik vind dat eerlijk gezegd weer een klap in het gezicht van de hardwerkende arbeider in de privésector, die het grootste gedeelte van zijn loon mag afdragen aan vadertje staat om dat allemaal te bekostigen. Na te moeten horen dat ze bij de post recht hebben op een maand op te sparen ziekteverlof per jaar moet dat er in amper een week nog bijkomen. Flahaut kennende zullen die bijkomende creches voor militairen wel voornamelijk in het zuiden van het land geopend worden, maar federaal (lees: vooral door de Vlamingen) betaald worden.
|
|
|
#5 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
Crêches oprichten, doe je zomaar niet van vandaag op morgen.
Zou Flahaut daar aan gedacht hebben? Volgens mij zullen die kinderen gewoon bij hun vader/moeder blijven (waarom anders kunnen bepaalde categoriën hun kroost niet meenemen?)Of die dan hun taken zullen kunnen verrichten is een andere vraag. Of bewijst dat dat er in het leger eigenlijk toch niet veel wordt "gewerkt"? |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Bijna vroeg ik me af of ze misschien al met een overschot aan vrouwelijke militairen opgezadeld zitten maar zo sexistisch denken die legerbonzen hopelijk niet.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vreemdeling
|
dat ze hun kinderen eens op kamp laten gaan, je hebt zoveel mogelijkheden, desnoods naar een kinderopvang, niet op het werk, mijn baas zou mij graag zien afkomen als ik zeg dat ik mijn kinderen zou meenemen
nu ik heb wel geen kinderen maar veronderstel,
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vanmorgen in Voor de Dag (Radio1) nog een gesprek gehoord hierover. Blijkbaar moet dus de "wachtcommandant" (baas van de kazerne, als ik me niet vergis) de goedkeuring geven, maar is diezelfde commandant ook verantwoordelijk voor het (letterlijk geciteerd) "creatief bezighouden" van die kinderen indien de militairen zelf dat op een moment niet kunnen (ik denk aan tankchauffeurs, jachtpiloten, ...) !!! Soit, de taak van officier in het Belgisch leger krijgt er in ieder geval een nieuwe en nogal aparte beroepsinvulling bij...
|
|
|
#14 | ||
|
Minister-President
|
En dan spreken ze op de tv van "kinderen" van 16 jaar!!!
Zeker diezelfde kinderen die in het weekend de dancings bevolken??? Zouden die gasten dan echt nog "kinderopvang" moeten hebben??? Eigenlijk moeten wij daar allemaal voor betalen.Mag iedere staatsambtenaar dan zijn/haar kinderen meenemen naar het werk??? En bij uitbreiding : iedere werknemer????[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door omaplop : 9 augustus 2005 om 19:57. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik ben als kind zelf genoeg meegeweest naar 't werk van onze pa (= dokwerker) en ik ken genoeg gasten die dat ook deden naar andere jobs. Is dit nu zo'n verrassing ? Ze moeten er alleen geen systeem van gaan maken. Trouwens de vakbonden zijn normaal gezien tegen creches op het werk. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gouverneur
|
Gezien de gemiddelde leeftijd van de Belgische militairen gaat het waarschijnlijk al meer over kleinkinderen dan de eigen kroost.
|