![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoëven via Radio-1 vernomen: Hr Balkenende wil een groot Arabisch instituut naar Nederland halen.
REFERENDUM?
![]() |
#2 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De meeste Nederlanders zijn daar tegen, dus laten we er maar voor stemmen.
als die moslims ECHT van hun cultuur en afkomst houden dan moeten ze naar hun eigen land gaan. ik ga ook niet in marokko zeiken dat het geen Nederland is[edit] [size=1]Edit:[/size]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 14 juni 2005 om 10:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Een positieve evolutie... Afstapping van de Nederlandse cultuur, en een versteviging van de Arabische positie. De "Peace of Surrender" is misschien een goede oplossing voor de spanningen tussen allochtonen & autochtonen.
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik maak mij toch serieus ongerust over de inzichten/hobbies van onze Volksvertegenwoordiger.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ik weet het al je gaat GW zeggen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Het bericht was heel summier; de uiting was gedaan in gezelschap van "belangrijke" Arabieren en het zou gaan om een instituut dat in Frankrijk en Duitsland reeds vestigingen heeft. Alliance Française zou hier ook in meespelen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 juni 2005 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Toch schijnt dit tot weinigen door te dringen. Dit gaat zometeen net zo mooi "lukken" als het doordrukken van de Euro.
Weet iemand eigenlijk welke geloofsgezindte Hr Balkenende is toegedaan of valt dit onder privacy?
![]() |
#12 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 15 juni 2005 om 13:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() http://www.eerstekamer.nl/9324000/1/...f/vg00blffh000[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 juni 2005 om 19:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Er heerst daar slechts 1 "cultuur" en die draait niet om aardappels; de zegeningen daarvan zoals het ritueel slachten van mensen enzo, blijken steeds duidelijker.
Het Paard van Troje.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 juni 2005 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||||
|
![]() Citaat:
Het radiobericht was zeer klein; de opmerking van BigDaddy lijkt er erg dicht bij te komen. Ik vernam er ook geen volgbericht op maar reken maar dat er achter de schermen "voortgang plaatsvindt". Paranoia? Dat zou de bedrijfsartsen in mijn vroegere werkomgevingen niet ontgaan zijn, denk ik. Wel lees ik de laatste 3 jaar veel in de koran en vooral hoofdstuk 9 zie ik als een goede "instap". Verder grote overeenkomsten met "Mein Kampf" dat in veel moslimlanden een blijvend kassucces is. http://www.redouan.nl/koran_nl.htm[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 juni 2005 om 21:39. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens: als de opmerking van Big Daddy er erg dichtbij lijkt te komen, dan gaat het over cultuur en geschiedenis en NIET over religie. Geen gezeur over de islam dus tenzij je met bewijzen afkomt dat het hier gaat om een religieuze organisatie. |
|
![]() |
![]() |