![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb hier een artikel uit het Nieuwsblad, maar in een krant las ik een ander verhaal.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=J52IUFFB http://www.hbvl.be/limburg/geen-trei...d.aspx?cmt=all Naar het schijnt stonden de 3 paarden mooitjes op een rij, dwars op de spoorweg en ik denk niet dat dit natuurlijk gedrag is van deze soort en daarnaast is de draad van de weide doorgeknipt. Het vierde paard in de weide was van een andere eigenaar en is ongemoeid gebleven. In een ander dagblad wordt gesteld dat het drama te wijten is aan een familieruzie en dat de paarden mogelijk met opzet op de sporen zijn gezet. Welke gek doet zoiets? Dit had ook fataal kunnen aflopen voor de treinbestuurder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou toch de mogelijkheid niet uitsluiten dat paardachtigen zich aangetrokken voelen tot spoorwegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Volgens mij voelen ezels zich aangetrokken tot cp'ers.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het wel een nieuwe vorm van kunst?
Neo-barbarisme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() hebben paarden tegenwoordig ook al zelfmoordterroristen?
toch niet allemaal in de naam van Chevallah, zeker?
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las een paar jaar geleden van een mevrouw die deelnam aan een ATB-race ergens in de VS en pardoes tegen een Zwarte Beer (die zich op onrechtmatige wijze op het parcours bleek te bevinden) botste..maar met die ezel kom je aardig in de buurt ![]() Het struktureel lineaire landschapselement ,gevormd door 2 eindeloze rails zorgt ervoor dat dieren niet meer kunnen kiezen wat ze gaan doen,vooruit/achteruit/links/rechts...ze kunnen niet beslissen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 29 november 2009 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |