![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik vind dat de EU de laatste jaren heel hard achteruit aan het gaan is. Dat komt om dat de eurocraten geen gevoel hebben met de gewone man. Iedereen is een cijfer of ne statestiek. En Streken die producten nog op ambachtelijke wijze willen maken, mogen dat niet meer vanwege de zo strengen (veiligheids)normen.
Als de Eu wilt blijven moeten ze toch hard veranderen of het moet voor mij niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Eindelijk gans de narrenkast buiten,de bruinen en de rest,één president,ik stel voor FDW
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar hij mag altijd proberen natuurlijk! Democratie is er voor iedereen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag men de EU gewoon vertikaal klasseren en van voor af aan beginnen met de bouw van een confederatie van soevereine volkeren.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hitler, Stalin, Verhofstadt, Stevaert wisten/weten ook allemaal waar 'de bevolking' mee bezig is, of wat 'de mensen' willen... Elke dictator claimt dat.... Sorry maar ik heb genoeg eigenwaarde om zelf te bepalen wat ik wil, en een europese president wil ik alvast niet.. Volgens mij denken de meeste mensen er zo over. U denkt dat trouwens ook, waarom anders niet toelaten de mensen zelf te laten kiezen of ze er 1 willen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() juist een idee, het zal iedereen wel in de lucht doen springen:we koppelen Europa en de Verenigde Staten tot 1, intercontinentale staat, met 1 enkele president ?Dat zou pas een wereldmacht zijn!In feite zijn de meeste amerikanen afkomstig uit Europa, nee? ik heb zelf familie dat geemigreerd in de jaren 1800.En ik niet alleen in vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou het maar bij 'juist een idee'
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Liever niet, ik wil geen slaafje zijn van die oliedomme president en zijn achterlijk gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Er worden trouwens regels gemaakt waarbij nauwelijks een europarlementslid in geïnteresseerd is. Enkel door lobbywerk krijgt men genoeg stemmen bijeen. Dit heeft NIETS meer met democratie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Pensioen op 50 en 9.000 euro maandelijks voor EU- ambtenaren
Europa is gul voor eigen ambtenaren.340 Europese ambtenaren gaan dit jaar met vervroegd pension vanaf 50 en dit met een pensioen van 9.000 euro per maand. Om ambtenaren uit de nieuwe lidstaten van de Europese Unie (Polen, Malta, Estland) aan de slag te helpen, geeft de EU functionarissen uit de oude lidstaten (België, Duitsland, Frankrijk) dus een gouden handdruk. Volgens europarlementslid Ivo Belet (CD&V) gaat het hier om een heel bedenkelijk signaal. Wie gaat dit weerom opdokken[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 17 augustus 2005 om 09:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets zal de uitleg wel zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() En dan vragen ze zich af waarom men tegen Europa wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan zijn er nog daar in het Europees Parlement die het nodig vinden om te sjoemelen hé. Sommigen zijn werkelijk voor niets beschaamd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja aan een sterk Europees Economisch beleid waarin de lidstaten alle vrijheid hebben om wetten te stellen. Ja aan het schengen? verdrag. Nee aan de politieke unie waarin bv. een of andere Spanjaard, Fin (of binnenkort een Turk) gaan bepalen hoe wij hier dit of dat mogen maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |