![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Zwarte lijst voor pestbellers
![]() Minister van Telecom Mark Verwilghen (VLD) heft de anonimiteit van de beller gedeeltelijk op, zodat de hulpverleners een zwarte lijst kunnen aanleggen van pestbellers. Lijst aanleggen Hulplijnen zoals Tele-Onthaal en Zelfmoordpreventie krijgen een wapen in handen tegen grappenmakers. Negen op de tien oproepen naar hulpcentrales zijn neptelefoontjes, maar door de wet op de privacy bleven de bellers totnogtoe buiten schot. In de toekomst zullen hulpnummers de toestemming krijgen om de vier laatste cijfers van het telefoonnummer van de beller te zien. Zo kunnen zij een zwarte lijst aanleggen van oproepers die alleen maar bellen om te pesten. Nu nog het internet ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mickey Minnie : 25 augustus 2005 om 08:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik kan mij het doorsnee type 'pestbeller' al zo voostellen...
hetzelfde soort gepeupel dat hier zit af te geven op werklozen, vakbonden etc. het type aangezuurd werkend gepeupel dat vindt dat depressieven, schizofrenen, chronisch zieken, werklozen, kortom 'zwakkeren' in 't algemeen doelbewust van hen, en van hén alleen, profiteren (rollende 'r' der degelijkheid). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() ik hoor ze onder elkaar al lachen van 'ah maar dat tele-onthaal is gesubsidieerd door de vlaamse gemeenschap, dus betaald met ONS geld, dan mogen wij daar toch naar bellen zeker?'[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 25 augustus 2005 om 08:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Er bestaat allang, ook voor privé-personen een procedure om bij telefoonstalking na te gaan wie de dader is.
Ik zou niet weten waarom die procedure standaard niet op nummers van openbaar nut zou geïnstalleerd zijn. |
![]() |
![]() |