![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Voor één keer spuwen de groenen een waarheid als een koe: hoe kunt ge in godsnaam pleiten voor "langer werken" als er geen jobs zijn?
Eerst jobs dus, vooraleer ge langer kunt gaan werken. Hier is denk ik niks aan toe te voegen, omdat het zo vanzelfsprekend is. Dit bericht bestaat just for the record. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() de groenen hebben natuurlijk nooit gelijk.
geen werk? mijn gras moet afgereden worden. nog iets?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 29 augustus 2005 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() om dat gras af te rijden hebben we weer van die al zo schaarse olie nodig. Zet er dus best een schaap op ofzo ( = biologische grasmachine )
Ps ; schapen verenigen zich niet in vakbonden ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2005 om 22:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2005 om 22:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2005 om 22:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
het leven is mooi, mooi mooi...(en verzuurd dat we zijn ) ik kijk wel vanop een afstand toe tot het kaf hier van het koren gescheiden is en het gezond verstand zegeviert game, set & match: cashflow! dank u[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 29 augustus 2005 om 22:27. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
|
![]() Citaat:
de groenten[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2005 om 22:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
zwak ...ik heb geen geldverslaving....ik deel het liever uit aan mijn geliefden ...en niet aan profiteurs. laat me weten waarom je het niet begrijpt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 29 augustus 2005 om 22:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2005 om 22:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedereen betaalt belastingen, mij heeft de fiscus ook een gepeperde brief geschreven, binnen enkele maanden ga ik mooi terug in loondienst, loonslaafje, braafjes belastingen betalen, boekjes schrijven, artikeltjes schrijven, lullen in de club, seminaries en lezingen. geld rieken ze vanop duizend kilometer afstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() king beggar,
ik apprecieer uw moeite, maar als ik aan een preek toe ben mag u nog eens langskomen. Ik beloof echter niets, uw sekte kan me niet bekoren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 30 augustus 2005 om 08:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mitgard : 30 augustus 2005 om 09:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() on topic:
natuurlijk hebben de groenen overschot van gelijk. zoveel werklozen, en dan moeten degenen die werken nog harder uitgebuit worden blijkbaar. wat denken die patroons en hun politieke lakeien wel? straks nationale stakingen in alle sectoren ja, heel het land plat, ze zullen rap 'n toontje lager zingen dan... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst handen uit de mouwen dus, vooraleer ge moogt profiteren. Hier is denk ik niks aan toe te voegen, omdat het zo vanzelfsprekend is. Dit bericht bestaat just for the record.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() leg mij toch eens uit hoe het afschaffen of afbouwen van de uitkeringen gaat leiden tot meer jobs ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe alleszins geen moeite en ik hoop dat U dit apprecieert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |