![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Maaseik moet boete voor boerka zelf betalen
![]() ![]() ![]() ![]() Maaseik moet haar eerste boete voor het dragen van een boerka zelf betalen. De vrouw die de bekeuring kreeg, leeft van een OCMW- uitkering. Vier pv's De betrokken vrouw moet 125 euro betalen, bevestigt burgemeester Jan Creemers. Ironisch genoeg zal de stad de boete dus zelf moeten betalen. De Maaseikse politie heeft nog eens vier processen-verbaal voor het dragen van een boerka tegen andere vrouwen opgesteld. </STRONG></EM></U></I></B> Eigen schuld dikke bult.... Alla de Big One |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() VB-kloon..
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() donderdag 25 augustus 2005 15:26
België deelt boete uit voor dragen burqa Een Belgische vrouw van Marokkaanse afkomst heeft een boete van 125 euro gekregen voor het dragen van een burqa. Het is de eerste keer dat hiervoor een boete wordt uitgedeeld. Sinds eind vorig jaar is het in de meeste Vlaamse steden verboden op straat een allesverhullende gezichtssluier te dragen. De vrouw uit het Belgische Maaseik kreeg al vier waarschuwingen, maar weigerde haar burqa thuis te laten. Waarschijnlijk moet Maaseik de boete zelf betalen, omdat de vrouw een bijstandsuitkering heeft. De Marokkaanse vrouw staat bekend als radicaal, ze is getrouwd met een terreurverdachte die vastzit in Brussel. Maaseik verwacht dat het niet bij deze ene boete blijft. Vier andere vrouwen hebben ook al een proces-verbaal gekregen omdat ze een burqa droegen. Symbool Het Vlaamse parlement besloot eind vorig jaar het dragen van een burqa te verbieden, omdat iedereen op straat te identificeren moest zijn. De Vlaamse minister van Binnenlandse Zaken en Inburgering, Marino Keulen, noemde de burqa bovendien 'een onaanvaardbaar symbool van onderdrukking van vrouwen'. In Nederland is geen verbod op het dragen van een burqa. Wel is het dragen van een hoofddoek verboden als dit een gevaar vormt voor de uitoefening van bepaalde beroepen, zoals cipier, of in strijd is met de openbaarheid van bepaalde functies. ELSEVIER
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In het seculiere België is geen plaats voor zulke gehersenspoelde lage levensvormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoiets is bij mij een verloren zaak, waar zelfs de westerse decadentie niks aan kan doen. Buiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vind jij trouwens van vrouwen die een hoofddoek dragen (geen burka dus)? Citaat:
We gaan toch niet iedereen die zich heeft teruggetrokken en op zich zelf een soort schaduwleven heeft uit het land sturen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk Sinan. Het spijt me, ik liet me even gaan. Ik ben slecht gezind en dan word ik altijd rechts en zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van mij mag je dat vinden, maar dat was niet echt ''Musketo'' dus was ik een beetje verbaasd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 25 augustus 2005 om 17:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Wat is er nu mis met een wandelend tapijt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Dan moet ge haar man beboeten, niet zijzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ze droeg trouwens geen boerka, maar een sluier die het hoofd bedekte. (D'r bestaat ook een naam voor, maar die ben ik kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er niet zo'n wet die zegt dat je verplicht kenbaar moet rondlopen op straat, dus ook geen ik-ga-een-bank-overvallen-bivakmutsen? Je weet nooit hé, als ze die burka's toelaten zullen ze geldtransporten overvallen in burka ipv karnavalsmasker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Iedereen zou zich mogen kleden hoe hij/zij dat wilt. Naziuniform of burka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() In het openbaar moet het verplicht zijn voor het vrouwelijk geslacht om bedekt rond te lopen........ Mijn geslacht is ook altijd bedekt als ik op straat loop.
|
![]() |
![]() |