![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp al deze halve en administratieve rompslomp vermeerderende maatregelen niet goed eerlijk gezegd. Waarom laten ze gewoon de axcijnzen niet dalen met pakweg 15 %, ik zeg zo maar iets. Ik wacht nog steeds op mijn spaarlamp, wie weet wanneer krijg ik iets als een energiecheck in m'n bus. En ik sta net op het punt om te verhuizen dus dat loopt hoogstwaarschijnlijk weer mis. Onze politici moeten het altijd moeilijk maken wanneer het ook gemakkelijk kan. Ze smijten het geld door deuren en ramen buiten en voor de echte nood en problemen moeten ze beginnen krabben. (Sinds ik de persmededelingen van de Vlaamse regering in mijn inbox krijg walg ik echt van onze politici. Als ik zo met mijn inkomen moest omgaan had ik gegarandeerd budgetbeheer vanuit het ocmw te volgen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VOOR ÉÉNS EN ALTIJD: GRATIS BESTAAT NIET!!! En wie betaalt de energiecheque van zij die géén sociale bijdragen betalen? Inderdaad, de werkende mens! Ik zal FDW verdomme nog gelijk geven: het is het 'Circus Van De Kromme Redeneringen!!'
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nu zouden de oliemaatschappijën weer voor de kosten moeten opdraaien volgens de kommunisten, waarneer gaan die onnozelaars eens beseffen dat ze beter beginnen met het overheidsapparaat af te slanken.
En die zever rond de energiecheque, het zal in totaal meer dan 75 euro kosten om die cheque aan te vragen, de aanvraag te behandelen, de cheques uit te delen, enz.... Het is terug een onnozele maatregel enkel en allen om het leger van ambtenaren nog een beetje groter te maken. 75€ is niets vergeleken met de faktuur die je zal krijgen als je je tank laat vullen, de overheid zou beter investeren in duurzame energie met een toekomst ( zoals bv kernfusie, zonne-energie, fuell-cells), niet in windmolens ergens in de zee die veel meer kosten dan ze ooit kunnen opbrengen. Als het van de kommunisten afging zou vanaf morgen iedereen die een job heeft volledig gratis kunnen werken, zijn loon volledig afgeven aan de rode maffia die dan wel en paar kruimels terug zal gooien. |
![]() |
![]() |