![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Het aloude verhaal van "De Keizer heeft geen kleren aan"
Velen zien op straat (in Antwerpen bvb) hoe het eraan toegaat, wie er allemaal rondloopt en hoe, en wat er van de stad geworden is op 10 jaar, maar velen blijven roepen hoe mooi het wel is uit angst voor dom versleten te worden. "Kijk mama, de Keizer heeft geen kleren aan" ![]() (Voor degenen die het verhaaltje niet kennen: De Keizer had zich een gewaad gekocht en aangetrokken dat je enkel kon zien als je héél slim was, dus niemand (de keizer incluis) durfde te bekennen dat hij gewoon helemaal geen gewaad zag, en zo wandelde hij in in grote stoet, gewoon in zijn blootje, en iedereen sprak grote bewondering uit voor het prachtige gewaad van de Keizer, want niemand durfde te bekennen dat ze gewoon een blote Keizer zagen lopen of ze werden voor dom versleten ! Tot ineens een kind uit de massa luidop riep "Kijk mama, de keizer heeft geen kleren aan !) En zo voel ik mij ook bij het zien van allerhande (mis)toestanden in Antwerpen (waar ik zo'n 8 uur per dag beroepshalve in rondrijd) : Ik zie raars, heel raars, maar ik mag het niet zeggen of ik word voor dom versleten en ben dan niet slim genoeg om het "grote ideaal" te snappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vertel,
Wat stoort jou ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of hoe onverdraagzaam de verdraagzame toch kan zijn. Het grappigste is dat bij elke verkiezingen het VB vooruit gaat, en DUS... steeds meer mensen roepen:"Kijk mama, ..."
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe wil je het probleem oplossen? Wat zijn je eigen belangen hierbij?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 1 september 2005 om 18:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wacht even op je beurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was net aan het ontdekken wat onze statler nou precies stoorde. Mijn gesprekkken met MSSS gaan toch meestal nergens over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de beurt is nu aan statler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het zal zichzelf oplossen ![]() En mijn belangen ? Ik voel mij als mens zo klein als ik ze allemaal de naakte keizer zie toejuichen, zo ontgoocheld.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kan je niet concreter zijn?? Bijvoorbeeld, hoe zal ''het'' zichzelf oplossen? |
|
![]() |
![]() |