![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke kant zou u kiezen? | |||
De kant van de Palestijnen, uit politieke overwegingen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
De kant van de Palestijnen, uit morele overwegingen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 42,31% |
De kant van de Israëlieten, uit politieke overwegingen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
De kant van de Israëlieten, uit morele overwegingen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe staat u tegenover deze strijd?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Euhm, ik heb voor beiden sympathie. Elk volk moet een eigen staat hebben. Zolang het maar vredevol gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Het ziet er hopeloos uit, maar in de tijd van de koude oorlog zag het er ook naar uit dat het nooit meer goedkwam. En plots...
-De Israëlies moeten alle bezette gebieden afstaan. -Abbas moet zo goed als mogelijk is de veilighijd van de Israëlies garanderen. -De terreurorganisatie Hamas moet ontmanteld worden. -De beruchte 'Muur' mag geen dorpen meer in 2 verdelen of palestijnen scheiden van hard nodige waterbronnen e.d. . -> dus, indien ze hem(=muur) percé willen behouden moeten ze hem maar verplaatsen naar de wettelijke grenzen. Op termijn zou hij best verdwijnen. -goede wil langs beide kanten is echt nodig. -extremisme moet streng bestraft worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door stijn_desmeth : 30 augustus 2005 om 21:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ik snap het verschil niet tussen politiek en moreel. En sorry als dit dom overkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik veronderstel dat we ook luchtige replieken mogen schrijven aangezien we in Kaa Kaa zitten.
![]() |
#7 |
|
![]() túurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een Israëli en een Palestijn zitten in een bus. Zegt de Palestijn tegen de Israëli: "Trekt eens aan mijn vinger."
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Israël moet grond afstaan en de Palestijnen toelaten tenm�*nste een eigen staat uit te bouwen, dwz geen stuk woestijn aanbieden 'hier, amuseer je nu maar' maar toegang tot water verschaffen en helpen bij de infrastructuur.
Verder is het belangrijk (zoals jules zei) een gescheiden grondgebied af te bakenen, geen israëlische perceeltjes met daartussen palestijnse perceeltjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Geen van beide.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() De kant van Israel uiteraard, palestijnen horen in Jordanie etc..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Israël zuigt apenkloten. Ik zou sympathie hebben voor de Palestijnen als ze niet zo lelijk waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Dat er nu nog altijd gevochten wordt over iets dat honderden jaren geleden is gebeurt zegt meer dan genoeg over de mensheid !!
![]() De britten hebben trouwens nog wat olie op het vuur gegoten x jaar geleden! Zij hebben aan beiden het land beloofd tijdens een oorlog in ruil voor hulp van hen!!
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Herinnert iemand zich eigenlijk nog hoe (hem werd uitgelegd) dat het conflict is begonnen?
Ik weet het zelf niet meer precies en mijn info daarover ligt thuis. :-s
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor de Israeli's. Schandalig dat dit volk, 60 jaar na de bloedigste bladzijden uit haar geschiedenis, nog altijd in onzekerheid moet leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |