![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals we kunnen lezen dit weekend zit de peperdure politiehervorming, het paradepaardje van paars , aangevuld met CDV/groen (OCTOPUS-akkoord)volledig op schema: vriendjespolitiek, misschien zelfs een matrassenaffaire, bemoeinis + droppen van kabinetsmedewerkers ( capabel, heeft geen belang) , schriftvervalsing,.....
Heel deze hervorming begon met de Dutroux affaire en de krachtdadige Verwilghen. Met dank aan de domme autochtone VLD-CDV-SPA kiezer. Je krijgt de politici/bestuurders,die je verdient. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 13 september 2008 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In openbare diensten, zoals politie e.d. komen dergelijke zaken zoals nepotisme en favoritisme dikwijls aan het ligt. De meerderheid van de werknemers werkt "in de privé"
waar dergelijke praktijken schering en inslag zijn en bovendien wettelijk volkomen in orde. In de privé is het wel zo dat een "hoger geplaatste" in principe moet renderen, dit rendementsprincipe geldt in principe niet in openbare diensten - Aan deze zaak is de verregaande onbeschaamdheid van de "hoger geplaatsten" wel erg in het oog springend.. Hoe hoger ze klimmen, des te lager zullen ze vallen.
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof nooit dat Dewael gaat aftreden als er geen harde bewijzen zijn tegen hem en hij is wel zo slim genoeg om geen harde bewijzen achter te laten, politieke verantwoordelijkheid komt ook niet meer in de woordenboeken van de regeringsleden voor. Zijn naaste medewerkers zullen wss de boter mogen vreten.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() *dubbel
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 13 september 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als het over mijn belastinggeld gaat dat lustig verkwist wordt heb ik wel het recht deze dingen in de publieke sfeer aan de schandpaal te nagelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien of Dewael deze zaak overleefd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Alle lijken worden na enige uren/dagen paars.........
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() die benoemingen van de opperflik waren een mooi staaltje 'oude belgische pol. cultuur ' , hij zal gedacht hebben : tjeven aan de macht = ik doe maar op
_____________________________________________ (raar dat politie'k en politie sterk op mekaar lijken ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet ge dat ik gelijk heb aangaande Fabi, dat ik het vermoeden had dat die al enige tijd overleden moet zijn maar dat ze ze opgezet zullen hebben met binnenin een robot om alzo haar dotatie verder op hun bil te kunnen slaan. Duidelijk te zien aan het soort misplaatste bokkensprongen die ze soms maakt en die helemaal niet meer bij haar leeftijd passen, dat er nog wat problemen zijn met de besturing. Als je nu naar jou avatar kijkt is duidelijk te zien dat ze een licht paarse kleur vertoont.
Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2008 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (met twee kleine toevoegingen van mij :
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand nu nog volgen ???
Een Brusselse flik, ontslagen wegens diefstal op zijn werk, wordt dan maar aangenomen bij de flikken van Gent. Zouden zelfs zo'n dingen op een kanapé beklonken worden ?? link: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...an-State.dhtml Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 22 september 2008 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Men zal gedacht hebben, het toch allemaal corrupte dieven dus...
|
![]() |
![]() |