![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Berichten: n/a
|
Goedkope Aziatische auto's in aantocht
De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge importheffingen op derde wereld afbraak produkten? ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten voor het eerst hun producten in Europa. Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar op de Europese markt brengen. Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
|
|
#2 |
|
Berichten: n/a
|
"B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Goedkope Aziatische auto's in aantocht > De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse > motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen > worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge > importheffingen op derde wereld afbraak produkten? > > ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= > > Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er > aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen > deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten > voor het eerst hun producten in Europa. > > Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De > producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse > modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar > op de Europese markt brengen. > > Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten > minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht > zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. > > Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese > fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het > formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De > Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die > vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. > > De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om > nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de > autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig > nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. > > De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 > september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. > > Maarten, [email protected] > > We few, we happy few, we band of brothers; > For he to-day that sheds his blood with me > Shall be my brother > Maarten, wat is er met je "Nick" gebeurd. Het lijkt wel alsof je stuivertje wisselt met B55/Maartje Trompet. Kan je niet meer posten onder "Maarten H. Tromp". Ik wordt niet goed van al dat gewissel. Jij zet tenminste je naam nog onder je post. B55 haal je er meestal tekstueel wel uit. BuSSh en auwto's zijn z'n/haars liefhebberij. __________________________________________________ _____________________________ Posted Via Uncensored-News.Com - Accounts Starting At $6.95 - http://www.uncensored-news.com <><><><><><><> The Worlds Uncensored News Source <><><><><><><><> |
|
|
#3 |
|
Berichten: n/a
|
On 12 Sep 2005 22:31:12 GMT, IJsbeertje <[email protected]>
wrote: >"B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Goedkope Aziatische auto's in aantocht >> De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse >> motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen >> worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge >> importheffingen op derde wereld afbraak produkten? >> >> ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= >> >> Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er >> aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen >> deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten >> voor het eerst hun producten in Europa. >> >> Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De >> producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse >> modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar >> op de Europese markt brengen. >> >> Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten >> minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht >> zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. >> >> Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese >> fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het >> formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De >> Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die >> vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. >> >> De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om >> nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de >> autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig >> nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. >> >> De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 >> september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. >> >> Maarten, [email protected] >> >> We few, we happy few, we band of brothers; >> For he to-day that sheds his blood with me >> Shall be my brother >> > >Maarten, wat is er met je "Nick" gebeurd. Het lijkt wel alsof je >stuivertje wisselt met B55/Maartje Trompet. Kutkloyo B55 is permanent onder mijn naam aan het posten de laatste dagen. Dat kan ik niet op me laten zitten. Het liefst zou ik hem tegen zijn (vul zelf maar in). >Kan je niet meer posten onder "Maarten H. Tromp". >Ik wordt niet goed van al dat gewissel. >Jij zet tenminste je naam nog onder je post. >B55 haal je er meestal tekstueel wel uit. >BuSSh en auwto's zijn z'n/haars liefhebberij. > > >_________________________________________________ ______________________________ >Posted Via Uncensored-News.Com - Accounts Starting At $6.95 - http://www.uncensored-news.com > <><><><><><><> The Worlds Uncensored News Source <><><><><><><><> > Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
|
|
#4 |
|
Berichten: n/a
|
> Maarten, wat is er met je "Nick" gebeurd. Het lijkt wel alsof je
> stuivertje wisselt met B55/Maartje Trompet. > Kan je niet meer posten onder "Maarten H. Tromp". > Ik wordt niet goed van al dat gewissel. Je moet ook niet teveel op namen letten, maar ieder bericht op zijn eigen merites (voor zover die er zijn) beoordelen. Gerard van Wilgen www.majstro.com - Veeltalig vertaalwoordenboek www.erotikejo.com - Internationaal sexportaal |
|
|
#5 |
|
Berichten: n/a
|
B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > Goedkope Aziatische auto's in aantocht > De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse > motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen > worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge > importheffingen op derde wereld afbraak produkten? > > ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= > > Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er > aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen > deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten > voor het eerst hun producten in Europa. > > Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De > producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse > modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar > op de Europese markt brengen. > > Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten > minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht > zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. > > Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese > fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het > formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De > Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die > vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. > > De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om > nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de > autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig > nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. > > De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 > september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. > > Maarten, [email protected] Wat is je probleem? Nederland heeft toch al nauwelijks een automarkt meer, dus voor Nederland maakt het niet uit. Verder ben je - corrigeer me als het niet klopt - altijd vrij anti-Europees geweest. Dus ik snap niet helemaal dat ju nu opkomt voor de Duitse, Poolse, Tsjechisch, Zweedse, Franse en Italiaanse autoindustrie. |
|
|
#6 |
|
Berichten: n/a
|
B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote:
|| Goedkope Aziatische auto's in aantocht || De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse || motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen || worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge || importheffingen op derde wereld afbraak produkten? || || ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= || || Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er || aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen || deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten || voor het eerst hun producten in Europa. || || Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De || producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse || modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar || op de Europese markt brengen. || || Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten || minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht || zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. || || Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese || fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het || formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De || Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die || vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. || || De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om || nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de || autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig || nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. || || De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 || september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. || || Maarten, [email protected] || || We few, we happy few, we band of brothers; || For he to-day that sheds his blood with me || Shall be my brother Prima toch, kan ik als ik in de WW zit toch een nieuwe auto betalen. Nu nog goedkope Chinese benzine. mvg, Willem |
|
|
#7 |
|
Berichten: n/a
|
On Tue, 13 Sep 2005 08:46:40 +0200, "Trustno1" <[email protected]>
wrote: knip >Prima toch, kan ik als ik in de WW zit toch een nieuwe auto betalen. Chinese import is een indirecte manier om vd uitvreterij vd werkenden af te komen. Het gedrocht "welvaartsstaat" wordt steeds verder uitgehold. -- Jan Holland 0. Bezie regelmatig Emily Postnews over net iquette 2. Niet de bedrijven maar de burgers dienen de dragers te zijn vh sociale mechanisme. (anders is het niet "sociaal") |
|
|
#8 |
|
Berichten: n/a
|
"Trustno1" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > || Goedkope Aziatische auto's in aantocht > || De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse > || motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen > || worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge > || importheffingen op derde wereld afbraak produkten? > || > || ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= > || > || Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er > || aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen > || deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten > || voor het eerst hun producten in Europa. > || > || Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De > || producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse > || modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar > || op de Europese markt brengen. > || > || Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten > || minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht > || zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. > || > || Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese > || fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het > || formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De > || Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die > || vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. > || > || De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om > || nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de > || autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig > || nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. > || > || De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 > || september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. > || > || Maarten, [email protected] > || > || We few, we happy few, we band of brothers; > || For he to-day that sheds his blood with me > || Shall be my brother > > Prima toch, kan ik als ik in de WW zit toch een nieuwe auto betalen. > Nu nog goedkope Chinese benzine. Neah, vraag om een ouwe diesel en plant wat zonnebloemen in je volkstuintje ;o) |
|
|
#9 |
|
Berichten: n/a
|
"B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Goedkope Aziatische auto's in aantocht > De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse > motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen > worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge > importheffingen op derde wereld afbraak produkten? > > ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= > > Maandag 12 september, FRANKFURT - De Chinese autofabrikanten komen er > aan. Op de tweejaarlijkse autotentoonstelling IAA in Frankfurt tonen > deze week drie van de naar schatting honderd Chinese autofabrikanten > voor het eerst hun producten in Europa. > > Na de Chinezen zullen de Indiase autofabrikanten snel volgen. De > producenten Tata Motors en Maruti willen hun op verouderde Japanse > modellen gebaseerde auto's binnen twee jaar voor rond de 5000 dollar > op de Europese markt brengen. Ah net zoals wij doen met onze landbouw produkten in Afrika. ie met diklke subsidie gemaakt zijn en daarna gedumpt in Afrkaanse landen waardoor ze daar de landbouw voor eigen markt ondermijnen. > Het Duitse onderzoeksbureau B&D Forecast voorspelt dat in 2010 ten > minste 220.000 auto's uit China en India in West-Europa verkocht > zullen worden. In 2015 zullen dat er naar verwachting al 750.000 zijn. Hoe kunnen ze dat dan nog betalen? Geen banen meer hier. > Op de IAA (Internationale Automobil Ausstellung) tonen de Chinese > fabrikanten Jiang Ling, Geely en Brilliance, middenklassers in het > formaat van de Volkwagen Passat. Export naar Europa staat al vast. De > Brilliance Zhonghua is nu al in Duitsland te koop voor prijzen die > vergelijkbaar zijn met de Volkswagen Golf. > > De IAA in Frankfurt wordt door de belangrijkste fabrikanten benut om > nieuwe producten te lanceren. Ongeveer duizend bedrijven uit de > autobranche uit 44 landen tonen hier hun laatste nieuws. Zo'n tachtig > nieuwe modellen beleven hier hun wereldpremière. > > De tentoonstelling is voor het publiek geopend van 15 tot en met 25 > september. Er worden circa 1 miljoen bezoekers verwacht. > > Maarten, [email protected] > > We few, we happy few, we band of brothers; > For he to-day that sheds his blood with me > Shall be my brother |
|
|
#10 |
|
Berichten: n/a
|
"Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> schreef > in bericht news:[email protected]... > > Goedkope Aziatische auto's in aantocht > > Zo een Aziatische auto staat toch chique ! > Wanneer te koop bij Blokker en Het Kruitvat ? WN. |
|
|
#11 |
|
Berichten: n/a
|
"Trustno1" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > > Prima toch, kan ik als ik in de WW zit toch een nieuwe auto betalen. > Nu nog goedkope Chinese benzine. > Of benzol (lekker kankerverwekkend). Indiers kochten de Poolse koolsteen-distillaat-industrie voor de benzol en de pek. En sindsdien is er daar in die Poolse streek geen werkloosheid meer. WN. |
|
|
#12 |
|
Berichten: n/a
|
"B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Goedkope Aziatische auto's in aantocht Zo een Aziatische auto staat toch chique ! WN. |
|
|
#13 |
|
Berichten: n/a
|
"Jan Holland" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 13 Sep 2005 08:46:40 +0200, "Trustno1" <[email protected]> > wrote: > > knip > > >Prima toch, kan ik als ik in de WW zit toch een nieuwe auto betalen. > > Chinese import is een indirecte manier om vd uitvreterij vd werkenden > af te komen. > > Het gedrocht "welvaartsstaat" wordt steeds verder uitgehold. > Het moet gezegd dat er zonder chinese import er in de EU en nijpend tekort dreigde voor de winterkoopjes: van goedkope broeken en warme pullovers tot die kanten BH's met kwaliteitslabel van één gerennomeerd merk. WN. |
|
|
#14 |
|
Berichten: n/a
|
On 12 Sep 2005 20:56:45 -0700, "Cesare Borgia"
<[email protected]> wrote: > >B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: >> Goedkope Aziatische auto's in aantocht >> De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse >> motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen >> worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge >> importheffingen op derde wereld afbraak produkten? >> >> ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= >> >> Maarten, [email protected] > >Wat is je probleem? Nederland heeft toch al nauwelijks een automarkt >meer, dus voor Nederland maakt het niet uit. Verder ben je - corrigeer >me als het niet klopt - altijd vrij anti-Europees geweest. Dus ik snap >niet helemaal dat ju nu opkomt voor de Duitse, Poolse, Tsjechisch, >Zweedse, Franse en Italiaanse autoindustrie. Ik anti-Europees? Kun je dat even onderbouwen met enige uitspraken mijnerzijds op usenet? Ik ben puur Eurpees-minded, daar tel ik overigens Polen enz niet bij met hun afbraak produkten. Zijn Volkswagen, Seat, Fiat, Mercedes overigens in de voormalige Oostbloklanden gebouwd?? Dacht het niet. Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
|
|
#15 |
|
Berichten: n/a
|
B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > On 12 Sep 2005 20:56:45 -0700, "Cesare Borgia" > <[email protected]> wrote: > > > > >B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > >> Goedkope Aziatische auto's in aantocht > >> De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse > >> motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen > >> worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge > >> importheffingen op derde wereld afbraak produkten? > >> > >> ======++++++++=======+++++++++======++++++======++ +++++= > > >> > >> Maarten, [email protected] > > > >Wat is je probleem? Nederland heeft toch al nauwelijks een automarkt > >meer, dus voor Nederland maakt het niet uit. Verder ben je - corrigeer > >me als het niet klopt - altijd vrij anti-Europees geweest. Dus ik snap > >niet helemaal dat ju nu opkomt voor de Duitse, Poolse, Tsjechisch, > >Zweedse, Franse en Italiaanse autoindustrie. > > Ik anti-Europees? Kun je dat even onderbouwen met enige uitspraken > mijnerzijds op usenet? Nou, je uitspraken aangaande Polen enz. > Ik ben puur Eurpees-minded, daar tel ik > overigens Polen enz niet bij met hun afbraak produkten. Daar zit hem dan het misverstand. Als iemand het over Europa heeft, hoort Polen daar doorgaans bij. Zo ik heb ik het dan ook geinterpreteerd. > Zijn > Volkswagen, Seat, Fiat, Mercedes overigens in de voormalige > Oostbloklanden gebouwd?? Dacht het niet. Klopt helemaal. Ik heb dat ook niet beweerd, maar goed dat je het constateert. Ook Saab, Peugeot en Renault komen niet uit het Oostblok. Skoda komt overigens wel uit het Oostblok. Hoort Tsjechie bij 'Polen enz'? Of er andere Oostbloklanden met een autoindustrie zijn weet ik niet. Van die Chinese en Indiase auto's zijn de merken ook vrij onbekend. > Maarten, [email protected] > > We few, we happy few, we band of brothers; > For he to-day that sheds his blood with me > Shall be my brother |
|
|
#16 |
|
Berichten: n/a
|
On 13 Sep 2005 13:23:53 -0700, "Cesare Borgia"
<[email protected]> wrote: >> >B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: >> >> Goedkope Aziatische auto's in aantocht >> >> De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse >> >> motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen >> >> worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge >> >> importheffingen op derde wereld afbraak produkten? >> >> >> >Wat is je probleem? Nederland heeft toch al nauwelijks een automarkt >> >meer, dus voor Nederland maakt het niet uit. Verder ben je - corrigeer >> >me als het niet klopt - altijd vrij anti-Europees geweest. Dus ik snap >> >niet helemaal dat ju nu opkomt voor de Duitse, Poolse, Tsjechisch, >> >Zweedse, Franse en Italiaanse autoindustrie. >> >> Ik anti-Europees? Kun je dat even onderbouwen met enige uitspraken >> mijnerzijds op usenet? > >Nou, je uitspraken aangaande Polen enz. > >> Ik ben puur Eurpees-minded, daar tel ik >> overigens Polen enz niet bij met hun afbraak produkten. > >Daar zit hem dan het misverstand. Als iemand het over Europa heeft, >hoort Polen daar doorgaans bij. Zo ik heb ik het dan ook >geinterpreteerd. > >> Zijn >> Volkswagen, Seat, Fiat, Mercedes overigens in de voormalige >> Oostbloklanden gebouwd?? Dacht het niet. > >Klopt helemaal. Ik heb dat ook niet beweerd, maar goed dat je het >constateert. Ook Saab, Peugeot en Renault komen niet uit het Oostblok. >Skoda komt overigens wel uit het Oostblok. Hoort Tsjechie bij 'Polen >enz'? Nee Tsjechie hoort niet bij Polen. Tsjechië is niet te vergelijken met Polen. Skoda levert overigens een goed produkt voor een redelijke prijs. Een Fabia kost rond de 12.000 euro, een Octavia rond de 15.000 euro en een SuperB rond de 19.000 euro. Dan hebben we het over de instapmodellen. De arbeiders bij de Skoda fabrieken behoren tot de best betaalde in Tsjechie. Dacht ergens rond de 900 euro gemiddeld. Dat benaderd een beetje het Nederlandse miniumloon, kortom geen echt afbraakloon. Afijn een Skoda prijst een Volkswagen niet uit de markt >Of er andere Oostbloklanden met een autoindustrie zijn weet ik >niet. Roemenië produceert bij mijn weten de Dacia, dat is een of ander verouderd model gebaseerd op het Fiat-concept. >Van die Chinese en Indiase auto's zijn de merken ook vrij >onbekend. Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
|
|
#17 |
|
Berichten: n/a
|
Wisenose wrote:
> "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> schreef >> in bericht news:[email protected]... >>> Goedkope Aziatische auto's in aantocht >> >> Zo een Aziatische auto staat toch chique ! >> > Wanneer te koop bij Blokker en Het Kruitvat ? Ze zijn nu al te koop bij Cardoen in Wilrijk. En heel binnenkort bij uw Opel dealer, maar die gaat dat zelf nog niet eens weten. |
|
|
#18 |
|
Berichten: n/a
|
B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > On 13 Sep 2005 13:23:53 -0700, "Cesare Borgia" > <[email protected]> wrote: > > >> >B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55> wrote: > >> >> Goedkope Aziatische auto's in aantocht > >> >> De Europese autoindustrie het zelfde lot beschoren als de Engelse > >> >> motorindustrie in de 70er jaren? Dat zou best wel eens waarheid kunnen > >> >> worden. Alternatief? Prijzen van Europese auto's omlaag en hoge > >> >> importheffingen op derde wereld afbraak produkten? > >> >> > >> >Wat is je probleem? Nederland heeft toch al nauwelijks een automarkt > >> >meer, dus voor Nederland maakt het niet uit. Verder ben je - corrigeer > >> >me als het niet klopt - altijd vrij anti-Europees geweest. Dus ik snap > >> >niet helemaal dat ju nu opkomt voor de Duitse, Poolse, Tsjechisch, > >> >Zweedse, Franse en Italiaanse autoindustrie. > >> > >> Ik anti-Europees? Kun je dat even onderbouwen met enige uitspraken > >> mijnerzijds op usenet? > > > >Nou, je uitspraken aangaande Polen enz. > > > >> Ik ben puur Eurpees-minded, daar tel ik > >> overigens Polen enz niet bij met hun afbraak produkten. > > > >Daar zit hem dan het misverstand. Als iemand het over Europa heeft, > >hoort Polen daar doorgaans bij. Zo ik heb ik het dan ook > >geinterpreteerd. > > > >> Zijn > >> Volkswagen, Seat, Fiat, Mercedes overigens in de voormalige > >> Oostbloklanden gebouwd?? Dacht het niet. > > > >Klopt helemaal. Ik heb dat ook niet beweerd, maar goed dat je het > >constateert. Ook Saab, Peugeot en Renault komen niet uit het Oostblok. > >Skoda komt overigens wel uit het Oostblok. Hoort Tsjechie bij 'Polen > >enz'? > > Nee Tsjechie hoort niet bij Polen. Tsjechië is niet te vergelijken met > Polen. Skoda levert overigens een goed produkt voor een redelijke > prijs. Een Fabia kost rond de 12.000 euro, een Octavia rond de 15.000 > euro en een SuperB rond de 19.000 euro. Dan hebben we het over de > instapmodellen. De arbeiders bij de Skoda fabrieken behoren tot de > best betaalde in Tsjechie. Dacht ergens rond de 900 euro gemiddeld. Volgens mij ligt het Nederlandse minimumloon toch een heel stuk lager dan die EUR 900,--. Maar goed, er is daar natuurlijk ook nog een ander belastingstelsel. Wat de mensen er daar aan overhouden zou ik niet weten. > Dat benaderd een beetje het Nederlandse miniumloon, kortom geen echt > afbraakloon. Afijn een Skoda prijst een Volkswagen niet uit de markt > > >Of er andere Oostbloklanden met een autoindustrie zijn weet ik > >niet. > > Roemenië produceert bij mijn weten de Dacia, dat is een of ander > verouderd model gebaseerd op het Fiat-concept. > > >Van die Chinese en Indiase auto's zijn de merken ook vrij > >onbekend. > > Maarten, [email protected] > > We few, we happy few, we band of brothers; > For he to-day that sheds his blood with me > Shall be my brother |