![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een tijdje geleden is het dat we de flaminganten nog hebben horen klagen over Voeren.
Mag ik daaruit besluiten dat de communautaire problemen er zijn opgelost? De flaminganten kennende zouden ze er al lang zijn opgevlogen indien er nog iets mis ging op vlak van taal. Idem in Brussel overigens. Tweetaligheid kan, dus ook op Belgisch niveau. Op naar het unitaire België zou ik zeggen en het Vlaams-nationalisme begraven we diep onder de grond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 31 augustus 2005 om 22:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat een Vlaming het er voor het zeggen heeft. In het Bruxelles, Brabant en Belgique echter waar Hans le Grand zich het beste thuis voelt...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 augustus 2005 om 23:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Elke normale politicus zou nét content zijn dat het daar rustig is.
Niet zo bij Hans! Hans is blijkbaar gebaat bij communautaire onvrede, daar zijn één-themapartij het daar nu eenmaal van moet hebben... Vroeger was er nog zo'n partij: de VU! Is die niet uiteengevallen en opgehouden te bestaan? Als de BUB niet snel gaat diversifiëren qua programma, dan zal de BUB binnenkort ook snel verdwijnen... Hans: time for some introspection! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar provoceert u gerust verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Burger
|
![]() Ik ben Flamingant en zeg bij deze dat het goed gaat met het Nederlands in Neerpelt, Deinze, Koekelare, Keerbergen en Lint.
Nu content ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 31 augustus 2005 om 23:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Manmanman...
![]() In de categorie 'Meest zinloze en inhoudsloze topics' is dit alvast een goede kanshebber op een podiumplaats! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al zeker niet als het, zoals in Voeren, toch weer om Franstalige dwarsliggers gaat.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Voeren is Limburgs = OK
Dankzij onze Nederlands Limburgse vrienden is er eindelijk terug een Nederlandstalige burgemeester en eindelijk terug een normaal bestuur. De BUB heeft NIETS te zoeken in Voeren. (In Brussel ook niet btw, als ik zie hoeveel personen er naar jullie manifestaties komen. Hans , waarom is de fotograaf niet op de bloembakken aan de Belgacom-winkel gaan staan, zodat het volledige muntgebouw in beeld kwam en jullie 50????? aanwezigen op de foto werden vastgelegd?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer kan een bubber me hier een antwoord op geven??? Hans? Patriot? Kim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe rijmt u dat trouwens met de "Franstalige dictatuur" waarvan uw soortgenoten gewag maken?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hans1 : 1 september 2005 om 13:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tevreden, nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mochten er daar flaminganten aanwezig geweest zijn, dan zouden die in de bub-propaganda afgeschilderd zijn geweest als 'facistische provocateurs' Nu ik heb er geen problemen mee dat jullie een manifestatie houden, om het eender welke reden dan ook, maar vind het raar dat jullie er zelf een karikatuur van moeten maken (op dit forum), dit wekt bij mij zelfs plaatsvervangende schaamte op en onderstreept nogmaals het marginale karakter van jullie kliekje. Dat jullie een clubje zijn met nostalgie naar het verleden, daar hebben jullie recht op, maar te poneren dat jullie een politieke partij zijn met een groot draagvlak is toch wel enkele bruggen te ver. ik ben er zelfs zeker van dat de BUB zeker geen struikelblok zal zijn voor een onafhankelijk Vlaanderen... Met Vlaams-Limburgse groet, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik kan met veel trots melden dat de Burgemeester van Voeren een lidkaart heeft van N-VA
|
![]() |
![]() |